💚Výčitky💚

167 27 6
                                    

Přeplněná knihovnička v krystalovém domě začala svítit a vystoupila z ní její majitelka, měnící se z ilustrace zpět do normální poníkovské podoby.
,,Už sem se bál že si mi utekla." usmál se changeling, kterému se Pericula vrhla do náruče hned jak zhasla roh.
,,To bych ti nikdy neudělala." oplatila úsměv a políbili se.
,,Víš," začala, když se po nějaké chvíli odtáhli ,,náhodou sem se dostala do dnešních novin. Dost sem vyděsila poníka, co si je zrovna četl. Bylo tam že včera Dark Spirit vyhrožovala princezně Mysterious a že přede všemi tam proměnila několik poníků v prach! Jaktože si mi to neřekl?".
,,Nechtěl sem tě tím zatěžovat." povzdechl si ,,Sám sem to viděl. Ta klisna měla úplně bezcitný výraz. I mě z toho šel mráz po zádech.".
,,Je vážně na čase aby dostala lekci." zamračila se a odešla k nástěnce s fotkami a obrázky různých poníků.
Byli to buď ti poníci, kterým patřily vzpomínky, které dostala, nebo ti, kteří v nich hráli nějakou roli a u každého papírek s několika řádky informací.
,,Blíží se den narození - nebo spíš smrti - hříběte, které se mnou sdílelo podobný osud." kopytem ukázala na prázdný papírek, přilepený k fotce fialové zemní klisny ,,...hříběte Dark Spirit." otočila se na Mordaxe ,,Co jí ten den trochu zpestřit?".
,,Co chceš udělat?" zeptal se ,,Vyvolat jeho ducha, aby jí pronásledoval?".
,,Taky dobrý nápad, ale ne." zakroutila hlavou ,,Je tu i jiný způsob, jak způsobit paranoiu." zazubila se ,,Vědomí toho, že to někdo ví.".
,,Kdo?".
,,Ty přece!" usmála se vesele a udělala psí oči ,,Uděláš to, prosím? Pro dobro Equestrie?".
,,No když je to pro dobro Equestrie..." zamyslel se changeling a pak se zasmál ,,Buď si jistá.".
,,I bez srdce jí způsobíme takové výčitky, že se z toho zblázní." zazubila se zlomyslně a znovu ho políbila.

Když Felicity, Daily a Pericula doběhli do uličky, odkud se křik ozval, uviděli v jejím tmavém rohu klisnu, která se snažila bránit vzteklému psovi.
Hryzal do vzduchu na všechny strany a snažil se zakousnout právě do vyděšené jednorožky.
Tlamu měl plnou jakési bílé pěny a z očí sršela nepříčetnost.
Felicity zareagovala jako první a z fialového kouře se utvořil luk i s šípem.
Vystřelila a šíp se zabodl do břicha potulného hladového psa.
Ten zavyl bolestí.
Hned potom následoval další šíp, tentokrát do hlavy.
To už zvíře jen zakňučelo a spadlo bezvládně na klisnu.
,,Fuj!" vyhrkla a vyprostila se zpod mrtvého těla.
Fel přišla k ní, aby jí pomohla vstát.
Klisna ale pomocné kopyto odstrčila.
,,Jediný, co to štěně potřebovalo bylo očkování proti vzteklině." prskla lhostejně a otočila se na klisnu, která jí nejspíš zachránila život ,,A proč si vůbec střílela ty?! Mohla si mě zabít!".
,,Uh." povzdechl si otráveně Daily a opřel si čelo o kopyto ,,Precious.".
,,Nebo ses snad už naučila líp střílet? Takový antitalent jako ty?!" pokračovala podrážděně jednorožka.
,,Presh?" zamrkala překvapeně Felicity, když měsíční světlo konečně osvítilo klisninu růžovou tvář a červenou hřívu ,,Co tady děláš?".
,,Co tady dělám?" zasmála se spíš jedovatě, než pobaveně ,,Myslíš po tom, co mě nechal kvůli Wonderboltce?!" otočila se na hřebce ,,WONDERBOLTCE!!".
On se na ni radši ani nedíval.
,,Jak dlouho ti to s ní vydrželo, huh?!" prskla vyčítavě ,,Nebuď srab a podívej se mi do očí, hajzle!".
,,Presh, uklidni se." snažila se Fel ,,Je to už snad rok.".
,,A co se z něj za tu dobu stalo?" zasmála se klisna a opět probodla pohledem Dailyho ,,Posíláš svůj život přesně tam kam ten můj!" odstrčila Felicity a vyšla k východu z uličky ,,Do kytek.".
Když procházela mezi ním a Peri, rozestoupili se.
Zastavila a změřila si jednorožku pohledem.
,,Nevěř mu ani slovo, zlato. Spoustu sladkejch řečí jak tě miluje a druhý den to říká jiný." řekla pohrdavě a odešla.
,,No, nemáš zač." zamumlala zemní klisna a shlédla na zabitého psa.
,,Kdo to byl?" zeptala se zmateně Pericula.
Jednorožec konečně vzhlédnul.
,,Moje bejvalka." povzdechl si.
,,Precious Medicine." vysvětlila jeho sestra ,,První kterou nechal. Asi nejvážnější vztah, který kdy měl, abych pravdu řekla.".
,,Ty buď zticha." odsekl Daily.
,,Du domů." odfrkla si poraženecky Felicity a otočila se na jednorožku ,,Periculo, chceš mě podpořit až řeknu babi, že nemáme tušení kde Enchant je?".
,,Sem hned za tebou." kývla Peri a obě se teleportovaly.

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat