💙Pozdě💙

157 29 6
                                    

Solar vtrhl do speciální cely a přišel přímo k mřížím.
,,Kdy se to sakra stalo?!" křikl spíš pro sebe.
,,Co se stalo?" zeptal se se znuděným zájmem Taurus, sedící v rohu cely.
,,Kdy sem začal...mít rád...Dragon?!" přiblížil pořád stejným tónem alicorn.
,,Ah, že bych měl přece jen pravdu?" usmál se škodolibě vězeň.
,,To sem neřekl!" odporoval Solar, ale pod náporem vědoucího pohledu svého soka po chvíli vydechl ,,Dobrá, tak si možná pravdu měl." zase se zamračil ,,Ale já miluju Spirit!".
,,A taky Dragon." doplnil Taurus.
,,Jak je to vůbec...možné?" nechápal nástupce.
,,Já bych to nazval karma." zazubil se zemní hřebec.
,,Karma?" svraštil obočí alicorn.
,,Děje se ti to, co se předtím dělo Spirit. Někoho miluješ a někoho jiného si milovat začal." přiblížil teorii vězeň.
,,Ale narozdíl od ní dobře vím co chci." odsekl.
,,Nejlíp bys udělal, kdybys zůstal se svojí ženou a mě konečně pustil ke Spirit." nedal si pokoj Taurus.
,,O tom si můžeš nechat leda zdát." odfrkl si Solar ,,Navíc stejně nevíš kde je to srdce a bez něj nemůže milovat ani tebe.".
,,Kdo říká že to nevím?" uchechtl se hřebec.
Alicorn ho probodl podledem.
,,Ty víš kam ho schovala?!" rozzlobil se ,,Nikdy si to neřekl!".
,,Neptal ses." pokrčil rameny vězeň ,,A ani bych ti to neřek.".
,,Ty to...celou dobu víš?" procedil mezi zuby nástupce.
,,Vím o místě, o kterém kromě ní nikdo neví. Sem si víc než jistý, že ho schovala tam." vysvětlil Taurus.
,,Udělal si velkou chybu, když si mi to řekl." usmál se Solar ,,Teď to z tebe budu muset dostat.".
,,Hodně štěstí." založil si kopyta.
,,To budeš potřebovat spíš ty." zamračil se alicorn a odešel.
Zemní hřebec si povzdechl.
Po chvilce se dveře znovu otevřely a dovnitř opatrně vešla klisna.
Přišla váhavě až k mřížím a panovalo úplné ticho.
,,Ty si Taurus?" zeptala se šeptem.
,,Dragon Heart?" obrátil s pokýváním.
Taky přikývla.
Vytáhla železný kruh obalený klíči všech tvarů i velikostí.
,,Tohle sou náhradní klíče ke všem Canterlotským celám." řekla ,,Když tě pustím, vrátíš Spirit srdce?".
,,Nic jiného si nepřeju od chvíle co sem tady!" rozveselil se a vstal ,,Myslíš to vážně?".
,,Felicity Charm získala Invectus, neporazitelný meč." začala vysvětlovat a mezitím zkoušela postupně každý klíč ,,Sice s ním nechce Spirit zabít, jako to chtěl Daily, ale co chce udělat je možná ještě krutější. Zaslechla sem zprávu z Appleloosy od princezny Invisible. Jediný přiměřený trest, který nezahrnuje smrt, odebrání magie nebo vězení je..." sklopila zrak.
,,Co? Co chtějí udělat?" polekal se Taurus, doslova nalepený na mřížích.
,,Chtějí ji zavřít do blázince na oddělení s nejvyšší ostrahou." dokončila větu a znovu se soustředila na klíče.
,,V čem je blázinec tak hrozný pro někoho, kdo není blázen?" nechápal hřebec.
,,Zřejmě nevíš co znamená nejvyšší ostraha." povzdechla si pegaska ,,Bude celou dobu jen v jedné prázdné bílé místnosti s jednostranným sklem. Při použití magie nebo při neposlušnosti je místnost nabitá magickým proudem...".
Víc říkat nemusela.
Klíč cvakl v zámku a mřížové dveře se otevřely.
Dragon překvapeně ucouvla, když ji hřebec objal.
,,Děkuju." řekl vděčně.
,,To nestojí za řeč." usmála se ,,Kdyby mě napadlo Solara sledovat dřív, mohls už být venku." Taurus se odtáhl ,,Opravdu víš kde to srdce je?".
,,Vím to naprosto přesně." potvrdil.
,,Tak tam rychle běž než Solar zjistí že si pryč." poradila a pak mu ještě ukázala zadní východ z vězení.

Felicity se zastavila před dveřmi zámku své matky.
Tolikrát před nimi jako malá stála.
A teď jimi konečně projde.
Napřáhla Invectus a udeřila s ním do dveří.
Ty se rozletěly do chodby na malé kousky jako sklo.
Zemní klisna vešla dovnitř.
Zámek vypadal jako prázdný.
Šla chodbou dál až došla do místnosti na jejím konci.
V místnosti bylo Zrcadlo, které krom zdobení vypadalo zcela obyčejně.
Před ním stála Dark Spirit.
Když v odrazu uviděla svou dceru, otočila se.
,,Jak ses sem dostala?" zamračila se.
Fel v magii srovnala meč.
Spirit v něm na okamžik zahlédla svůj odraz, ucouvla a zablikaly jí oči.
Znovu ale zčervenaly a ona zavrčela ,,Jak si ho vzala?".
,,Chci jenom zpátky svou rodinu, mami." řekla nejistým hlasem zemní klisnička a pomalu vykročila vpřed ,,Chci žít jako dřív.".
Spirit proti ní poslala kouli černé magie, ale ta se odrazila o čepel a rozbila o stěnu.
,,Chci ti jen pomoct." pokračovala Felicity.
,,Nepřibližuj se!" křikla fialová klisna a snažila se zakrýt blikající oči.
Couvala dokud ji nezastavila zeď.
Fel natáhla meč k matce a opřela špičku o její hruď.
Oči zbělaly a Dark Spirit na dceru upřela zrak.
Nejdřív jí začaly slzet oči, pak chvíli těkala očima mezi Felicity a Zrcadlem.
Klisnička na ni nechápavě zírala a nevěděla moc dobře co si má myslet.
Nakonec Spirit poraženecky svěsila hlavu a povzdechla si.
,,Zabij mě." zamumlala.
,,A-ale já tě nechci zabít." zakoktala překvapeně Fel.
,,Ty mi asi nerozumíš." bývalá nástupkyně vzhlédla ,,Chci abys mě zabila.".
,,Můžu ti pomoct." odporovala.
,,Nemůžeš." zakroutila smutně hlavou a znovu se po očku podívala na Zrcadlo ,,Nikdo už mi nemůže pomoct." otočila se zpět na dceru ,,Nejlepší bude když umřu.".
,,Ale to já neudělám." i Felicity už měla v očích slzy.
Oči fialové klisny zrudly a ona se zamračila.
,,Dostala si šanci." zavrčela a objevil se fialový kouř.
Klisnička obrátila meč a pusojetí ji uhodila do hlavy jak nejtvrději to ve spěchu dokázala.
Kouř zmizel a zemní klisna se sesunula k zemi.
,,Jak tak o tom přemýšlím, ta čepel mi je asi k ničemu." poznamenala s úlevou Fel.
Ještě použila uspávací kouzlo, aby se její matka neprobudila předčasně jako Daily, a první část záchranné mise byla dokonána.

Před rokem a půl
,,Jak sem mohla zapomenout obnovit kouzlo?!" vyhrkla napůl vyděšeně a napůl naštvaně Spirit.
,,Je to smůla." konstatovalo Zrcadlo.
,,Smůla?" zamračila se zemní klisna ,,Je to vtip osudu. Hodně špatnej vtip.".
,,Ty se taky musíš vyspat s každým koho potkáš." protočila očima Flexi.
,,Aspoň ty bys nemusela mít blbý kecy." povzdechla si Dark Spirit.
,,Co s tím uděláš?" zeptala se pegaska.
,,No co? Zbavím se toho." pokrčila rameny a u očí se jí objevil fialový kouř.
,,Počkej!" vyhrkla překvapeně Flex ,,Hned teď?!".
,,A kdy jindy? Přece nebudu čekat až se to narodí!" odfrkla si.
,,Spirit, je to jen hříbě." vydechla, nejspíš sama překvapená svými slovy.
,,Ah, v tobě se probouzí soucit, nebo co?" uchechtla se její neteř a pokračovala.
Její břicho obklopila černá magie.
Najednou vykřikla a její oči několikrát rychle přeblikly z rudé na bílou.
Podlomily se jí nohy a kouř zmizel.
Otevřela vyděšené bílé oči.
Zrychleně dýchala.
Třesoucím se kopytem se chytla za břicho.
,,C-co sem to udělala?!" zachraptěla, když viděla své kopyto od krve a z očí začaly téct slzy.
Flexi ji šokovaně sledovala.
Spirit se na ni otočila.
,,Zrcadlo, já už to nechci!" vyhrkla nešťastně a oči se začaly pomalu opět zabarvovat rudě ,,Byl to špatnej nápad! Neměla sem to dovolit!" oči už byly čistě rudé a ona několikrát zamrkala.
,,Co to..." zamračila se a chytla se zakrváceným kopytem za hlavu ,,Co to sakra bylo?".
Flex chvilku překvapeně civěla a pak zatřepala hlavou, aby se vzpamatovala.
,,Z-řejmě si udělala něco tak strašného, že to probudilo ten nepatrný zbytek dobra, co v tobě zůstal." vydedukovala.
,,Nemělo ve mě přece zůstat žádné dobro!" protestovala zemní klisna ,,Žádný soucit, žádná láska!" postavila se ,,Takže jak je možné, že mám tyhle city i bez srdce?!".
,,Tohle nebylo dobro ze srdce, ale z hlavy. Neodešlo, jen si ho už dávno potlačila. Nejspíš zůstalo ještě z doby před Solar Eclipsem a tímhle vším. Ve své podstatě to je jednoduché uvažování nevinné a nejspíš i neplnoleté klisničky." vysvětlovalo Zrcadlo.
,,Ať je to cokoli, způsobí to víc škody než užitku." odfrkla si Spirit ,,Jak se toho mám zbavit?".
,,Musíš to znovu potlačit." odpověděla pegaska ,,Tvoje vlastní vědomí je pořád dominantní, ale tohle dobré je nepředvídatelné. Sice pro něj platí bez srdce to samé - žádná láska, žádný soucit - a tak podobně, ale má to všechno v příliš živé paměti. Navíc se srdcem neodešel strach ani pocit viny. Všechno se to soustředilo do potlačené části hlavy a teď to společně s ní vyplulo na povrch.".
,,Když sem to zvládla potlačit jednou, zvládnu to i teď." usmála se sebejistě Dark Spirit.

Ok, zatím mám pro druhou etapu naplánovaný ještě 3 kapitoly...
...teď je ale budu muset napsat :/ xD

Yay, už píšu začátek další kapči! x'D

💔Srdce💔 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat