Capitolul 7.

1.6K 218 43
                                    

Grey's p.o.v.

- Amarillo?

Știu că i-am dat numărul meu, dar nu mă așteptam să mă sune. E mai determinat decât pare și pare foarte determinat! Oftez, apoi răspund.

- Da?

- Neața, frumosule. Te-am trezit?

Se aude vocea lui spunând.

- Frumosule?

Întreb eu nedumerit. De unde și până unde am stabilit să-mi zică așa? Nu poate să-mi zică pe nume ca orice om normal? Sau stai, el nu e oricine.

- Preferi sexy beast?

Astea sunt singurele mele opțiuni? Vreau să întreb, dar mă răzgândesc. Cine știe ce alte idei îi mai vin? Îmi dau ochii peste cap, apoi răspund.

- Frumosule e bine. Și nu m-ai trezit, sunt treaz de ceva timp.

- Ce păcat... aș fi vrut ca primul lucru pe care îl auzi când îți deschizi ochii să fie vocea mea. Mâine te sun mai devreme!

- Te rog nu.

Îl aud pufnind din nas, iar asta mă face să îmi dau ochii peste cap din nou.

- E vreun motiv anume pentru care m-ai sunat sau...?

Întreb eu într-un târziu.

- Oh, aproape uitasem. Te-am sunat să te întreb la ce oră vii să mă duci la școală.

- La niciuna. De ce aș face asta?

- Pentru că tu ești dădaca, iar eu sunt copilul iresponsabil. E treaba ta să ai grijă de mine și să te asiguri că merg la școală și dacă nu vii să mă duci la școală voi începe să chiulesc, notele mele vor scădea, voi fi exmatriculat voi intra într-o bandă, voi începe să mă droghez și să mă tai, voi jefui bătrânele de pe stradă, voi deveni un criminal periculos și îmi voi distruge viața și pe a lui Azul totodată. Chiar vrei să ai asta pe conștiință, frumosule?

Spune el dintr-o singură răsuflare. Da știu că e vorbăreț, nu glumă! Sigur e fratele lui Azul? Îmi trec mâna prin păr și îmi scarpin ceafa în timp ce oftez ușor.

- Și dacă vin să te duc la școală, nimic din toate astea nu se va întâmpla?

- Exact. Deci vii?

Întreabă el, entuziasmul auzindu-se clar din vocea lui.

- Da, vin...

Răspund eu înfrânt.

- Asigură-te că Azul e gata, pentru că nu am chef să stau după el.

- Bine bine. Merg acum să îl trezesc. Ne vedem, frumosule.

Spune el, auzindu-se un sunet de sărut înainte să închidă. Iau telefonul de la ureche și îl privesc gânditor preț de câteva secunde încercând să procesez tot ce s-a întâmplat și să mă decid dacă să îi blochez numărul sau nu.

Asta va fi problematic, oare să-l blochez sau nu? Neah, mai tare l-aș provoca. îmi spun eu în minte în timp ce îmi pun telefonul la loc în buzunar. Parcă revenind la realitate, mă așez la masă, primind priviri confuze de la Shiro și Black.

- S-a întâmplat ceva?

Întreabă Black.

- Cred că tocmai am fost șantajat să mă văd cu el.

Răspund eu și încep să mănânc. Black începe să râdă ușor, apoi întreabă:

- Hmm, a citit cumva cartea lui Shiro, cum să îți cucerești crush-ul?

Your BabysitterWhere stories live. Discover now