Azul's p.o.v.
Grey îl evită pe Amarillo, e destul de evident, chiar și pentru mine. Azi dimineață de-abia dacă se uita în direcția lui. În drum spre școală nu s-au ținut de mână și nu și-au vorbit deloc și nu mă faceți să intru în detalii privind cum au fost la școală, e dureros. Grey poate fi foarte crud uneori. Să ignori atât de evident o persoană care și-a mărturisit sentimentele în fața ta și pe care ai sărutat-o, mi se pare așa... nu știu cum să explic, e nașpa rău de tot. Am încercat să mă pun în locul lui, să privesc prin ochii lui, dar e greu când nu ai ochelari și când nu știi varianta lui a poveștii. La drept vorbind, nici varianta lui Amarillo nu o știu. După cearta noastră am promis să nu mai vorbim despre asta și să considerăm subiectul încheiat. De când cu sărutul plus toată faza asta cu evitatul, Amarillo e din ce în ce mai deprimat și nu îmi place să îl văd așa. Da, avem același crush, și ce?! Sărind peste problema asta, noi tot frați suntem. Amarillo a venit ca de obicei în fiecare pauză să îl vadă pe Grey, dar acesta din urmă nu l-a băgat în seamă, nu s-a uitat la el, nu i-a vorbit, nu nimic. Totuși nu pot lăsa toată vina pe Grey, nici Amarillo nu spunea nimic. Era speriat, i-se citea clar pe față. Nu știa cum să deschidă o conversație cu Grey, așa că tot ce făcea era să stea și să îl privească când credea că acesta nu se uită.
Ca frate mai mare ce sunt, e de datoria mea să fac ceva și să rezolv situația. Oricât de mult mi-ar displăcea idea ca Amarillo și Grey să fie prieteni buni, tot e mai bine decât să nu își vorbească și să fie nefericiți până la adânci bătrâneți, nu?
Din fericire pentru mine, până și soarta e în favoarea mea sau forțele universului sau karma sau energiile feng shui sau oricum ai vrea să o numești, mie îmi place să o numesc: profa de istorie. "De ce?" vă întrebați cel mai probabil. "De ce Azul o numește așa?", "De ce profa de istorie e dintr-odată preferata lui Azul?", "De ce vorbește Azul la persoana a treia?" Păi, că-i mai șmecher, ăsta ar fi răspunsul la ultima întrebare, cât despre celelalte... să trecem direct la subiect: trebuie să facem un proiect la istorie, în doi, adică noi doi, eu și Grey. Încă nu e clar? Eu cred că e destul de clar, dar mai bine continui cu explicațiile ca să fie foarte clar.
Eu și Grey vom petrece fiecare secundă din acest weekend împreună, lucrând la proiectul la istorie, ceea ce îmi va da destul timp în care să aflu ce e cu Grey, de ce îl ignoră mai exact pe Amarillo, să îi împac și să primesc un premiu pentru cel mai bun frate.
- Sună a plan.
Murmur eu, crezând că nu mă va auzi nimeni.
- Ce anume?
Întreabă Grey, făcându-mă să tresar. Îmi scutur ușor capul, de parcă asta m-ar trezi la realitate, apoi îmi întorc privirea spre Grey și îi ofer un zâmbet.
- Nimic. Oh, referitor la proiect, când vrei să îl facem?
Întreb eu, încercând să sun cât de inocent posibil și fără niciun fel de intenții ascunse. Imediat cum am rostit întrebarea, îl văd pe Grey cum se încordează puțin. Își ridică mâna stângă și își scarpină jenat ceafa, pe fața lui făcându-și apariția o expresie gânditoare.
- Legat de asta...
Începe el, apoi face o pauză. Mă apropii mai mult de el și continui să îl privesc, așteptând să termine.
-Da?
Întreb eu, încurajându-l să vorbească. Într-un fel știu care e faza, avem proiectul ăsta și probabil ezită pentru că dacă îl facem la mine, inevitabil se va vedea cu Amarillo, mai mult decât trebuie să o facă drept dădacă a lui. Nu cred că îi surâde prea mult ideea, cel puțin nu în momentul de față.
YOU ARE READING
Your Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Greu de crezut, dar relaţia lui Shiro și Black a rezistat, iar eu sunt dovada vie...