Grey's p.o.v.
- Deci, ai găsit ceva informații utile pe net?
Întreabă tata, ridicându-și privirea spre mine. Dau din cap dezaprobator și las să îmi scape un oftat, în timp ce mă așez pe canapea lângă el. Îmi trec o mână prin păr și mă încrunt ușor.
- Nu tocmai și nici nu mai caut vreodată, e prea jenant.
- Înțeleg...
Spune el, bătându-mă ușor pe umăr, pentru a mă consola.
- Mă rog, la ce te uiți?
Întreb eu, încercând să schimb subiectul. Tata se uită o ultimă dată la mine, cu o expresie îngrijorată pe față, apoi își întoarce privirea spre televizor și spune:
- Nici eu nu știu, doar schimbam de pe un canal pe altul și am rămas la emisiunea asta de gătit.
- În locul tău aș schimba, dacă vine Black acasă și te prinde că te uiți la așa ceva va intra în panică.
Tata râde la afirmația mea, iar de râsul lui începând să râd și eu. Se întinde și ia telecomanda de pe măsuța de cafea din fața noastră, apoi schimbă canalul.
- Dă înapoi.
- Ok.
- Ce e asta?
Întreb eu privindu-l confuz pe tata cum ridică din umeri.
- O telenovelă cred.
Răspunde el.
O telenovelă? Uneori simt că viața mea e ca o telenovelă, nu am nevoie să mă uit la una.
- Schimbă.
- Ia uite!
Spune el, atrăgându-mi atenția.
- Ce?
- Cică aia era moartă.
- Și?
Întreb eu nedumerit, în timp ce privesc în continuare ecranul televizorului.
- Păi și nu e! Familia a încercat să scape de ea.
- De ce ar face familia cuiva asta?
- Habar n-am, e o telenovelă, trebuie să fie dramă.
- Bine zis.
Aprob eu, dând ușor din cap. Mă las pe spate și îmi ridic genunchii la piept. Îmi înfășor brațele în jurul lor și trag cu coada ochiului la tata cum își sprijinea capul în podul palmei, în timp ce privea atent televizorul. Îmi mut atenția înapoi pe televizor și văd cum cadrele se schimbau rapid de pe un personaj pe altul, dându-mi de înțeles că tocmai ce se întâmplase ceva șocant.
- Acum ce s-a întâmplat?
- Shh, fii atent! Tipa asta are o soră de mult pierdută.
- Oh, Dumnezeule...
Murmur eu, dându-mi ochii peste cap.
- Știu, nu-i așa? Arată bine totuși.
Spune el, făcându-mă instant să tresar și să îl privesc încruntat.
- Hey!
- Nu mai bine ca Black, stai liniștit.
- Bun.
Îi arunc o ultimă privire încruntată, dar renunț în a încerca să îl fac să se simtă rău că a zis că altcineva în afară de Black arată bine, când văd că mă ignoră, fiind prea prins de telenovelă.
YOU ARE READING
Your Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Greu de crezut, dar relaţia lui Shiro și Black a rezistat, iar eu sunt dovada vie...