Capitolul 44.

1.3K 127 45
                                    

Grey's p.o.v.

- Oh, deci ai decis să te întorci acasă în sfârșit.

Spun eu, punându-mi mâinile în sân și privind atent fiecare mișcare a ei.

- Tu ce cauți încă la mine în cameră?

Întreabă Rose, punând accentul pe cuvântul "încă", în timp ce merge până la priza de lângă birou și își pune telefonul la încărcat. Mă ridic de pe pat și fac câțiva pași în direcția ei. Continui să o privesc cu o expresie serioasă pe față. Avem un scurt schimb de priviri, apoi întreb:

- Ai idee cât este ceasul?

Rose își privește ecranul telefonului, apoi ceasul din perete și spune:

- Șapte jumate.

- La ora asta se vine acasă?

- Care e problema ta de fapt? Și ce cauți aici?

Întreabă ea. Nu așteaptă să îi răspund și merge până la dulap. Îl deschide și scote din el nișe așternuturi de pat, pe care le lasă pe noptieră.

- Nu trebuie să le schimbi, nu am făcut nimic.

Spun eu. Rose se oprește și se întoarce spre mine. Mă scanează cu privirea de sus în jos, apoi spune:

- Eu le voi schimba oricum.

Îmi dau ochii peste cap la comentariul ei, apoi mă apropii de pat și încep să o ajut să înlocuiască așternuturile. Rose le duce pe cele murdare, care de fapt nu erau murdare, la baie, iar eu mă așez pe marginea patului și aștept. Când se întoarce și dă cu ochii de mine, aproape instantaneu își dă ochii peste cap și oftează.

- Ce mai cauți aici?

Întreabă ea plictisită.

- Niște răspunsuri.

- Dacă ți le dau, pleci și mă lași în pace?

- Mai vedem noi.

Rose își trage scaunul de la birou și se așază pe el. Își pune mâinile în sân și se lasă pe spate. Dă ușor din cap, apoi spune:

- Fii rapid, vreau să mă culc devreme.

Fără să vreau îmi aduc aminte de discuţia purtată de noi când abia începuse să stea aici. Mă încrunt la ea și tușesc pentru a-mi drege glasul, apoi pun întrebarea care mă macină încă de când i-am văzut pe cei doi împreună.

- De ce?

- De ce ce?

Întreabă ea, din vocea ei remarcându-se o ușoară notă de confuzie.

- De ce ești cu Amarillo?

- Pentru că m-a întrebat dacă vreau să fiu cu el.

Spune ea foarte calmă.

- Și tu ai acceptat.

Constat eu.

- Da.

Aprobă ea dând din cap. Oftez zgomotos și îmi iau capul în mâini, îmi frec fața cu palmele, încercând să îmi pun gândurile în ordine.

- Faci asta pentru a-ți lua revanșa față de Black? Pentru că te-a supărat?

- Nu. Ce treabă are una cu alta?

- Nu mă întreba pe mine, nu știu ce-i în mintea ta. De ce Amarillo? Cum de... Amarillo? Din toți băieții cum de l-ai găsit tocmai pe el?

Întreb eu de-a dreptul confuz. Da, Azul mi-a povestit câteva chestii pe care le-a aflat de la Amarillo, dar nu mi-a zis chiar tot și eu nu mă prind. Cum au ajuns ei împreună? De ce au ajuns ei împreună? Dacă nu mă înșel, se cunosc de puțin timp. Cum de a acceptat Rose să fie iubita unuia pe care abia de-l cunoaște? Sau de fapt, probabil fix de asta a acceptat să fie cu el, pentru că încă nu-l cunoaște destul de bine și nu știe ce-i poate pielea! Da, probabil asta e!

Your BabysitterWhere stories live. Discover now