Shiro's p.o.v.
- Mai bine renunţi acum, ca să nu suferi umilinţa înfrângerii mai târziu, pentru că în niciun caz nu ai cum să mă baţi la asta!
Spune Grey, pe un ton cam prea tare pentru gustul celorlalţi oameni care se aflau la mesele alăturate.
- Care pe care, Grey?! Rose, mai toarnă-mi un pahar!
Strigă Amarillo la fel de tare ca Grey, lovind masa cu paharul gol și nerupând contactul vizual cu adversarul său nici măcar o secundă.
- Azul, bagă!
- Cred că aţi băut destul voi doi...
Spune Rose pe un ton autoritar.
- Rose are dreptate, ajunge. O să vi se facă rău amândurora!
Spune Azul, încercând să îl convingă pe Grey să renunţe la întrecerea lor "care bea mai mult".
- Nu-mi strica cheful, frate-miu! Trebuie să-i arăt ochelaristului cine-i mai tare!
- Și eu trebuie să-i arăt piticaniei cât de mult greșește!
- Oricum, voi aţi pierdut pariul pe care l-am pus în prima zi, așa că nu aveţi dreptul să ne opriţi!
- Exact! Lăsați-ne să savurăm ultima zi din excursie.
Amarillo și Grey bat, cumva, palma, apoi renunţă să își mai toarne băutură în pahar și duc direct dozele cu bere la gură, dând alcoolul pe gât.
Continui să îi privesc gânditor și, dintr-odată aud un oftat prelung. Îmi întorc privirea spre posesorul oftatului, un zâmbet făcându-și apariţia pe faţa mea când dau cu ochii de Black.
- Îl vezi pe puștiul ăla care se întrece cine bea mai mult cu celălalt puști?
Întreabă el când își dă seama că îl priveam.
- Da?
Răspund eu mai mult ca pe o întrebare, privindu-l pe Black cu o sprânceană ridicată.
- E fiu-tu!
Chicotesc la auzul cuvintelor lui, apoi spun:
- Normal că e fiul meu, e fiul nostru, al amândurora.
- Nu, nu! Când face tâmpenii ca asta e doar fiul tău.
- Ok, e fiul meu.
- Nu putea și el să înveţe ceva util de la tine?
Întreabă Black retoric, acoperindu-și faţa cu palmele și oftând prelung. Îmi pun mâna pe umărul lui, și îi ofer un zâmbet pentru a-l consola când văd că își întorsese faţa spre mine.
- Oh, Black... Să fim serioși acum, ce chestie utilă ar putea să înveţe de la mine?
Presimţind că urmează să mi-o iau rău de tot pentru asta, nu îl las pe Black să răspundă și mă apropii de masa copiilor.
- Cine câștigă se întrece cu mine în următoarea rundă!
Strig eu, așezându-mă lângă ei și luându-mi una din dozele de bere de pe masă încă nedesfăcute. În scurt timp, Black ni se alătură și la insistenţele lui Grey, începe și el să bea cu noi.
***
- Black, te simți bine?
Întreabă Grey cu o ușoară notă de îngrijorare în vocea lui când vede că Black deja băuse mai mult decât toți la un loc și nu părea că are de gând să se oprească prea curând.
YOU ARE READING
Your Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Greu de crezut, dar relaţia lui Shiro și Black a rezistat, iar eu sunt dovada vie...