Grey's p.o.v.
De mai bine de două săptămâni sau cam așa, prin casă e mai multă agitaţie decât de obicei. Nu știu care-i faza și ori de câte ori îl întreb pe Black ceva, el zice că nu se întâmplă nimic. Nu pot să spun că nu mă așteptam la răspunsul ăsta din partea lui, vreau să zic: Soarele n-a răsărit încă de la Vest ca Black să îmi spună adevărul și ce se întâmplă de fapt și de drept, dar chestia ciudată e că nici măcar tata nu îmi spune nimic! Iar el e foarte vorbăreţ și nu are secrete, așa că sunt puţin șocat că nici el nu îmi zice ce se întâmplă, dar doar puţin.
Am apelat și la ultima mea alternativă, Rose, pentru a afla ce și cum se întâmplă, dar și ea e la fel de confuză ca mine.
- Grey! Rose! Veniţi puţin!
Se aude vocea lui Black strigând din sufragerie. Mă dau jos din pat și merg alene până în sufragerie unde Rose stătea pe canapea și se uita la Black și tata care mă așteptau pe mine. Intru înăuntru și mă așez lângă Rose.
- Am o veste mare pentru voi doi.
Spune Black, dregându-și glasul. Rose mă împinge ușor cu cotul pentru a-mi atrage atenția și îmi șoptește în timp ce face cu ochiul:
- Fii atent aici. Lasă-mă să ghicesc!
Black o privește cu o sprânceană ridicată, apoi îi face semn să continue. Rose pocnește din degete apoi spune:
- Ești însărcinat!
- Waaa, Black, așa e?!
Întreabă tata entuziasmat. Mă abțin cu greu să nu râd de reacția lui, spre deosebire de Rose care arăta de parcă mai avea puțin și murea de râs, în timp ce mă uit la Black cum își pune mâinile în sân și dă ușor dezaprobator din cap continuând să îl privească pe tata cu o expresie de genul: "pe bune?"
- Oh... da... pentru un moment uitasem.
Spune tata roșu la față, în timp ce își scarpină ceafa jenat.
- Ha ha, bună glumă, Rose! Nu sunt însărcinat.
Spune Black privindu-și sora încruntat.
- Oh, atunci ești doar gras.
Spune ea, oprindu-se din râs și luând o poziție asemănătoare cu a lui Black.
- Nu sunt gras.
- Atunci de ce porți haine de ale lui Shiro, dacă nu ești gras? Nu e logic că le porți pentru că hainele tale minuscule nu îți mai vin?
Întreabă Rose pe un ton serios, făcându-mă atât pe mine cât și pe tata să râdem.
- Port hainele lui pentru că ale mele sunt indisponibile.
Spune Black, încercând să nu pară jenat că Rose și-a dat seama că poartă haine de ale lui Shiro pentru că îi place să facă chestii de astea prostești de cuplu. Și mie îmi place, mă rog, eu n-am purtat haine de ale lui Azul, în afară de o dată când am dormit la el pentru un proiect, dar el mai poartă bluze sau tricouri de ale mele după ce ne... aham... înțelegeți voi.
- Dacă zici tu. Deci care e marea veste pe care aveai de gând să ne-o dai? Nu-mi spune că adopți încă un copil...
La asta, mă trezesc din visare și îl privesc atât pe Black cât și pe tata îngrijorat. Încă un copil? Nu, asta nu se poate întâmpla! Niciodată! Black nu poate face asta! Eu și Rose suntem destul pentru ei doi, nu mai e nevoie de altcineva! Știu că sun puțin egoist, dar nu vreau ca părinții mei să mai adopte pe cineva, vreau ca eu să fiu singurul lor copil, iar ei, amândoi, să fie doar părinții mei și atât! Acum cred că înțeleg ce simțea Rose când Black i-a zis directoarei de la școală că e tatăl ei, oarecum.
YOU ARE READING
Your Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Greu de crezut, dar relaţia lui Shiro și Black a rezistat, iar eu sunt dovada vie...