Ok, deci v-am lăsat să va alegeţi ce cadou vreţi, să vedem ce v-aţi dorit:
- fantezie ✔
Nu știu exact ce presupune fantezia, dar dacă se referă la magie și chestii de genul, atunci cred că pot scrie asta, am câteva ciorne pe tema asta, imediat ce îmi voi elibera programul și reușesc și eu să mai postez și la alte cărţi, voi publica și ceva cu fantezie.- promovări ❌
Îmi pare rău, dar eu nu fac promovări.- un răspuns la întrebarea "Cu cine va fi Grey?" ❔
La asta veţi primi un răspuns cât de curând din următoarele 2-3 capitole care urmează. Dap, în scurt timp îi voi decide soarta lui Grey, abia aștept! ^-^- threesome ✔
Nu știu cât de bine mă pricep eu la descris scene de astea, dar mă voi strădui.- părerea mea la o carte ✔
O voi citi și îţi voi spune cum mi-se pare.- ova ✔
Nu știu exact ce presupune asta, am căutat pe net și e ceva gen bonus pe lângă poveste, corectaţi-mă dacă greșesc. Pentru cartea asta am deja în minte un epilog cu viaţa lor peste câţiva ani după ce se va termina povestea, e bun ăsta drept ova? Dacă nu, voi încerca să mă gândesc la altceva.- un capitol special în care să vă povestesc despre procesul de creaţie al cărţilor mele, prieteniii pe care mi i-am făcut pe wattpad, cum am început să scriu și cum mă inspir și planurile mele de viitor pentru cărţi✔
Asta cred că pot să vă povestesc chiar acum ^^Voi începe prin a spune că ai presupus bine, am 18 ani și am trecut în clasa a 12-a, deci încă mai am puţin timp pentru wattpad :)
(Pregătiţi-vă spiritual și emoţional că începe povestea)
Anul trecut, prin ianuarie sau cam așa ceva, aveam o prietenă care a început să scrie pe wattpad. Părea interesant și am încercat și eu, nu mi-se părea că scriu cine știe ce, dar respectivei foste prietene îi plăcea și mă încuraja să continui. O bună bucată de timp (câteva luni) am scris de dragul ei, pentru ea. Era acea "persoană specială" de dragul căreia făceam chestii. Tragic, prietenia noastră n-a rezistat, dar eu am continuat să scriu pentru că mă gândeam că aveam câţiva cititori (nu mulţi) cărora le plăcea ce scriam, plus că era destul de distractiv. O făceam din plăcere.
În jurul perioadei când prietenia mea cu acea fată începea să se deterioreze treptat (prin iunie), mi-am făcut prima prietenă pe wattpad, GeorgianaGiurgiu, care este o persoană minunată, foarte importantă pentru mine și care mai bine de un an mi-a fost mereu alături și m-a susţinut. Fără ea aș fi luat-o razna de mult, nu că nu aș fi deja razna. Pot spune că de când ne-am împrietenit, încolo scriu de dragul ei și, nu în ultimul rând, de dragul cititorilor. Revenind, ţin mult la ea și îi sunt recunoscătoare pentru tot ce a făcut pentru mine de-a lungul timpului și că m-a suportat așa enervantă cum sunt. ^-^❤
O a doua prietenă care se află în viaţa mea de mai puţin timp decât GeorgianaGiurgiu, dar este la fel de importantă pentru mine și de asemenea mi-a fost alături este --fujoshi. ^-^❤
Pentru că știu că amândouă puteţi vedea asta, vă mulţumesc pentru tot și vă iubesc din adâncul sufletului meu mic și negru! ❤
(Sincer, aș fi prietenă cu oricine, dacă cineva ar vrea asta, dar cum nu vrea nimeni asta e. Eu sunt mulţumită doar cu ele două plus bff.)
Acum, să vă vorbesc despre inspiraţie. Inspiraţia vine din cele mai ciudate locuri și în cele mai ciudate momente. M-am uitat odată la o poză și mi-am spus: Trebuie să scriu o carte despre poza asta! Am ascultat odată o melodie și la fel am scris o carte pentru că mi-a venit inspiraţia. Am momente când visez noaptea și mă inspir din ce visez, sau pur și simplu stau și mă gândesc la ceva sau la nimic și îmi vine inspiraţia. Odată eram la cumpărături și mi-a venit ideea aia faină în care Black se împăca cu fostul lui.
(Concluzia: Kira nu mai trebuie să meargă la cumpărături că cine știe ce alte idei îi mai vin :) )
Sunt și momente când beau puţin mai mult decât at trebui și dacă încep să gândesc atunci îmi vin niște idei, mamă mamă! :) Rău e atunci când nu îmi vine nicio idee și stau și mă holbez la pagina albă pe care trebuie să apară niște cuvinte, sperând că se vor scrie singure...
Procesul creator, ăsta e comic rău, cel puţin pentru mine. De obicei, mai mult uneori, mă gândesc la ce ar trebui să scriu și îmi fac un fel de plan de idei sau scriu niște secvenţe la care m-am gândit pentru capitole/cărţi pe chatul cu GeorgianaGiurgiu, ea știe tot ce urmează să se întâmple în orice carte de a mea, pentru că uneori am nevoie de niște păreri legat de ce și cum scriu, iar ea mi le oferă. După ce fac spam la ea pe chat în care povestesc ce se va întâmpla, îi povestesc și fratelui meu, KillerSuzuki07, și bff-ului meu, CatalinaIoanaLuncanu și vin și ei cu niște păreri. Eu tot cum vreau eu scriu, DAR le apreciez părerile. :) După toate astea mă pun la scris.
Am momente când vizualizez în minte tot capitolul și când încerc să îl scriu nu iese nici jumate din cât de fain era în mintea mea, dar mă străduiesc.
Adesea, pur și simplu spun: azi scriu capitol nou! și mă pun la laptop cu căștile în urechi, volumul dat tare și încep să scriu, iar ideile îmi vin pe parcurs, lucru foarte eficient. Pentru că ascult muzică în timp ce scriu mă mai pierd uneori și în loc să scriu încep să cânt și așa nu mai termin de scris nextul în acea zi... :)
Planuri de viitor am multe. Nu-mi ajunge o viaţă să le duc pe toate la îndeplinire, dar voi încerca. Am 30 de cărţi în ciorne, printre care și un volum 3 despre viaţa lui Bla- ups! Mi-a scăpat :) Shhhh, nu spuneţi la nimeni, e secret! ;)
Deci, distracţie maximă. Planurile mele pentru viitorul apropiat ar fi să termin de scris cartea asta și să încep să postez și la celelalte cărţi pe care deja le am publicate. Îmi pare rău că nu am mai putut posta de mult timp la ele, chiar îmi sunt foarte dragi și în vara anului trecut mă distram la nebunie când scriam la ele.
Și cam asta ar fi, v-am povestit tot ce era de povestit. Sper că a fost pe placul tău/al vostru. Cât despre celelalte cadouri, vor veni și ele la timpul potrivit, promit.
Mulţumesc tuturor pentru atenţie, susţinere și pentru că vă plac cărţile mele, înseamnă enorm pentru mine. ❤
YOU ARE READING
Your Babysitter
Roman d'amourVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Greu de crezut, dar relaţia lui Shiro și Black a rezistat, iar eu sunt dovada vie...