Capitolul 53.

1K 116 21
                                    

Grey's p.o.v.

- Am venit!

Strig eu, în timp ce intru în casă. Înghid ușa în spatele meu, apoi mă descalţ și merg spre camera mea, dar până să ajung eu acolo, ceva îmi atrage atenţia în sufragerie. Rose stătea pe canapea cu mâinile pe genunchi, precum un copil de grădiniţ, iar tata avea o poziţie oarecum asemănătoare, doar că mai relaxată, pe fotoliu. În centrul camerei se afla Black care se plimba de colo până colo cu pași apăsaţi.

- Ce s-a întâmplat?

Întreb eu, în timp ce intru în sufragerie, privirea mea fugind de la Black la Rose, apoi la tata.

- Bine că ai venit și tu, ia loc lângă mătușa ta.

Spune Black pe un ton rece. Le arunc celor trei o privire confuză, neînţelegând ce se întâmplă, apoi fac cum mi se spune și mă așez pe canaprea lângă ea, lăsându-mi ghiozdanul pe jos. O întreb prin semne care-i faza, dar aceasta doar oftează și nu spune nimic.

- Black, ce s-a întâmp-

Dau eu să întreb, dar sunt întrerupt de întoarcerea bruscă a acestuia în direcţia noastră.

- S-a întâmplat că voi doi mă luaţi de fraier.

- Asta nu este adevărat!

Protestez eu.

- Liniște! Credeai că nu știu că ai început să ieși cu Azul, nu-i așa?

Simt cum un nod mi se formează în gât când aud întrebarea lui, și mă împiedică din a vorbi.

- Cât despre tine, nu știu cum ai reușit să ieși cu Amarillo atâta timp, fără ca eu să nu suspectez nimic, dar până aici ţi-a fost. Mai devreme sau mai târziu eu tot aflu, ţineţi minte asta, nimic nu trece de mine, eu știu totul!

Spune Black pe un ton cât se poate de serios.

- Oh, da? Care e capitala Uzbekistanului?

Întreabă tata din senin, cel mai probabil încercând să detensioneze atmosfera.

- Tashkent.

Răspunde Black fără ezitare. Shiro privește în jos spre telefonul lui pe care îl butonase până acum, apoi spune:

- Oo, ești bun! Baftă, copii...

Black îl privește pe tata peste umăr, încruntat, dar nu îi spune nimic. Acesta rânjește când descoperă că atenţia lui Black era pe el și îi trimite un sărut în aer, făcându-l să roșească puţin de tot.

- Nu că nu mi-ar plăcea scena asta adorabilă când Shiro îţi trimite bezele, iar tu roșești ca vai de capul tău, dar am teme de făcut. Pot să plec?

Întreabă Rose, punându-și mâinile în sân. Atenţia lui Black se întoarce pe noi doi, apoi spune:

- Discuţia nu s-a încheiat aici, vom mai vorbi noi despre toată faza cu iubitul și că te-ai ascuns de mine. Poţi pleca.

- Nu m-am ascuns de tine, doar că abia am început să îl cunosc. Nu e logic că mai întâi trebuie să îl cunosc eu, apoi tu? Plus că nici nu credeam că relaţia noastră va rezista așa mult.

Spune Rose încet, evitând să îl privească direct pe Black.

- Da, dar puteai spune măcar "mi-am făcut un prieten nou" sau "am cunoscut pe cineva" ca să știu și eu pe unde și cu cine umbli, nu crezi?

Întreabă Black, privind ţintă spre ea.

- Bine, poate că ai dreptate. Dar mă poţi tu judeca? Tu le spuneai prinţilor când începeai să ieși cu cineva? După cunoștiinţele mele, răspunsul e nu, pentru că la viaţa ta tu ai ieșit doar cu Dark, apoi cu Shiro și de ambele dăţi ai fost prins de părinţi când vă sărutaţi. Și dacă nu ai fi fost prins, sunt 100% sigură că părinţii nu ar fi aflat nici în ziua de azi că ești cu cineva, pentru că nu aveai de gând să le spui. Am dreptate sau am dreptate?

Your BabysitterWhere stories live. Discover now