Amarillo's p.o.v.
- Acum, zi ce s-a întâmplat între tine și frate-meu!
Spun eu pe un ton serios. Nu îmi pot scoate din minte expresiile de pe fețele lor când am venit să îl iau pe Grey cu mine. În mod clar ceva s-a întâmplat între ei.
- Nu s-a întâmplat nimic.
Spune Grey, evitând să se uite la mine. Pufnesc ușor din nas și mă apropii de el, luându-i fața în mâinile mele, astfel forțându-l să mă privească.
- Între tine și Azul s-a întâmplat ceva. Vreau să știu ce și vreau să știu acum!
Auzindu-mă, pe fața lui Grey își face loc o expresie surprinsă. Îmi aplec capul pe o parte, privindu-l la fel de confuz, în timp ce clipesc în mod repetat. Grey își pune mâinile pe ale mele, însepărtându-le ușor de pe fața lui. Se întoarce în poziția inițială și privește în jos. Preț de câteva clipe, între noi se lasă o liniște jenantă, până când decid să întreb:
- Am spus eu ceva greșit?
- Nu, mi-ai amintit de ceva.
Răspunde el cu puțină melancolie în glas. Nu pot să îmi dau seama ce o fi trecând prin capul lui drăguț acum, așa că trebuie să întreb.
- Și anume?
- Nimic important.
- Grey!
- E vina lui Azul.
Spune Grey dintr-odată, prinzându-mă cu garda jos.
- A lui Azul?
- Da, e numai vina lui!
Confirmă el, întorcându-se spre mine.
- Ce a făcut?
Întreb eu nedumerit. Știu că Azul poate fi cam enervat...mă rog, nu voi intra în detalii pe tema asta, eu sunt fratele lui și sunt subiectiv, dar cu Grey se poartă frumos și, dat fiind faptul că sunt aproape complet diferiți, se înțeleg foarte bine. Ce naiba putea să facă Azul de l-a enervat pe Grey? Stai! Cred că știu... Am observat încă de dimineaţă.
- Mă ignoră!
Știam eu. Offf, frate, ce ai? Faci pe inabordabilul sau ceva? Dacă da, ți-ai găsit persoana nepotrivită cu care să o faci. Așa nu îl atragi pe Grey, așa îl enervezi. Îl știu de aproximativ o săptămână și îl cunosc mai bine ca tine? Serios acum! Mă simt eu nașpa să văd cât de bătut în cap ești, Azul!
Îi voi împăca.
- Fără nici un motiv! Și când l-am întrebat de ce o face, a zis că nu e adevărat și că nu sunt centrul unuversului lui și alte de astea!
Continuă Grey, trezindu-mă din discursul imaginar pe care i-l țineam lui Azul. Ziceam că îi împac, ia să vedem dacă reușesc să întorc tablele în favoarea lui Azul!
- Grey?
Îl strig eu, atrăgându-i atenția.
- Da?
- De ce te deranjează așa mult situația?
Pe fața lui apare din nou aceeași expresie confuză adorabilă de-ți vine să-l mănânci când îl vezi, apoi se încruntă puțin.
- Pentru că sunt ignorat și nu știu de ce.
Răspunde el, pe un ton care părea cât se poate de sincer.
- Ești sigur că asta te deranjează de fapt?
Întreb eu.
- Ce vrei să spui?
YOU ARE READING
Your Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Greu de crezut, dar relaţia lui Shiro și Black a rezistat, iar eu sunt dovada vie...