Capitolul 62.

1.4K 109 47
                                    

Sunt un om bun, ar fi bine să ţineţi minte asta.

Grey's p.o.v.

Nu-mi dau seama dacă e aievea sau e vis, dar nu mă plâng, chiar nu mă plâng. Azul a venit aici, decis să afle care-i faza cu tatuajul meu, iar acum geme sub mine cu fiecare atingere a mea.

"Ce mai întorsătură de situaţie, nu?" îmi spun eu în minte, în timp ce îi capturez buzele într-un sărut, savurându-le aroma. Niciodată nu am înţeles cum poate avea buzele așa dulci, deși nu se dă cu nimic. Aroma lor mă înnebunește și dacă aș putea să stau toată ziua să îi gust buzele, aș face-o.

Îi ling ușor buzele, apoi îl mușc de buza de jos, vrând mai mult și mai mult cu fiecare secundă. Nu pierd prea mult timp și imediat ce Azul îmi oferă acces, îmi introduc limba în gura lui, căutând-o și eventaul găsind-o pe a lui. Preţ de câteva clipe, dansul limbilor noastre continuă, până când amândoi rămânem fără aer și suntem nevoiţi să rupem sărutul. Îl privesc doritor și simt cum ritmul bătăilor inimii mele începe să accelereze, odată ce văd că și el mă privea cu aceeași expresie pe faţă.

Mă las ușor peste el, sprijinindu-mă pe braţe, și îmi bag capul în scobitura gâtului său, asigurându-mă că i-l umplu cu săruturi și mușcături mai mult sau mai puţin gentile. Simt mâinile lui înfășurându-se în jurul meu, ţinându-mă îl loc și oprindu-mă din a mă ridica de pe el, în timp ce încearcă cu greu să și le strecoare sub tricoul meu. Rânjesc încă cu faţa în scobitura gâtului lui, apoi îl mușc de umăr, lăsând un semn roșu-movuliu în forma dinţilor mei, pe care mai apoi îl ling pentru a-i alina durerea. Azul scoate un scâncet adorabil când simte durerea provocată de mușcătura mea, și își înfige unghiile în omoplaţii mei, prin materialul tricoului.

- Dacă mai continui așa, îmi vei sfâșia tricoul.

Șoptesc eu, făcând alt semn lângă cel de mai devreme, doar că de data asta mai mic.

- Uite o sugestie: dă-ţi tricoul jos.

Spune Azul, încercând să îmi ridice tricoul. Zâmbesc, apoi mă ridic și îmi dau tricoul jos, savurând expresia de pe faţa lui Azul și nuanţa de roșu care se accentua în obrajii lui.

Îmi ling lent și seductiv buzele, apoi îmi pun mâinile pe abdomenul lui Azul și le trec încet în sus pe corpul lui, simţind fiecare mușchi în parte. Mă opresc când ajung în dreptul gulerului lui și îi desfac primul nasture de la cămașă, apoi încă un nasture, și încă unul, și încă unul și tot așa până rămâne la bustul gol. La rândul lui, Azul se ridică în șezut și își dă jos cămașa de pe el, apoi își întinde braţele spre mine, luându-mi faţa în mâinile lui. Îmi închid ochii și simt o pereche de buze moi frecându-se ușor și totuși pasional de ale mele. Îl împing pe Azul înapoi în pat, fără a rupe legătura dintre noi doi nici măcar o secundă, ca și când viaţa mea ar fi depind de asta, și  judecând după faptul că Azul și-a încâlcit degetele în părul meu, trăgându-mă tot mai aproape, și el simţea la fel.

Îmi pun mâinile pe pieptul lui, lăsându-le să alunece tot mai jos pe abdomenul lui, simţind încă o dată fiecare părticică a trupului său. Rupem sărutul, apoi încep să îi umplu corpul cu săruturi de fluture și mușcături ici și colo, în timp ce Azul îmi împinge capul ușor "forţându-mă" să cobor tot mai jos, până în dreptul zonei lui intime.

- Pervers mic.

Spun eu, făcându-l pe Azul să roșească și să chicotească în același timp. Îl privesc drăgăstos, după care îi las un sărut prin pantaloni, apoi îi desfac șliţul cu gura și mai apoi nasturele. Îi dau jos pantalonii până la coapse, privind satisfăcut unflătura din boxerii lui. Cu ajutorul lui Azul, îi îndepărtez de tot blugii, și îmi dau și eu jos pantalonii de trening pe care îi purtam, amândoi rămânând acum doar în lenjerie. Îi despart picioarele lui Azul, așezându-le cu grijă de o parte și de alta a mea, apoi îmi pun mâna pe zona lui intimă și îl masez ușor prin materialul boxerilor excitându-l. Când încep să îl simt întărindu-se, îi îndepărtez boxerii și mă aplec cu greu după lubrifinatul pe care îl ţin sub pat.

Your BabysitterWhere stories live. Discover now