Rose's p.o.v.
Nu știu ce caut eu aici. De fapt știu, dar nu vreau să recunosc. Încă nu îmi vine să cred că a reușit să mă convingă să fac asta. Amarillo are așa mare noroc că e simpatic!
Nu voiam, dar după ce mi-a pregătit "cina" aia drăguţă, cum puteam eu să îl refuz? E atât de evident că mă place și se străduiește așa mult să îmi facă mereu pe plac, e cu mult mai mult decât a făcut vreodată cineva pentru mine.
Toţi foștii mei iubiţi erau cu mine doar pentru că e "super tare" să ai o iubită și pentru că voiau să pară grozavi în faţa prietenilor lor. Nu prea le păsa de mine și puteam simţi asta, iar când găseau ceva mai bun plecau pur și simplu. Nu că m-ar deranja sau ceva, vreau să spun: nu îi iubeam, iar ei nu mă iubeau pe mine, așa că de ce m-ar deranja că scăpam de un idiot care era cu mine doar pentru atenţie?
Amarillo e diferit. Știu asta și o pot simţi. Am fost puţin surprinsă când am aflat că e oarecum "fostul" lui Grey, dar asta nu m-a oprit din a accepta cererea lui de a fi cu el. La urma urmei, trecutul lui nu are nimic de a face cu mine, și nici trecutul meu nu are nimic de a face cu el.
Nu pot să înţeleg cum de Grey a refuzat să fie cu un băiat atât de dulce, inteligent, grijuliu și drăguţ ca Amarillo, în defavoarea lui Azul, care e... Nu prea am interacţionat eu cu el ca să îmi fac o părere clară despre el, dar... Nu știu, și el pare de treabă și manierat, are gusturi bune la păr, spre deosebire de Grey care încă are o problemă cu părul meu roz, după atâta timp!
Gusturile nu se discută. Îl prefer pe Amarillo, iar Grey îl preferă pe Azul. Asta e.
Înapoi la situaţia mea curentă. Amarillo a insistat atât de mult până când am cedat, dar nu mi-a dat niciun detaliu. De unde să știu eu pe unde să o iau? Desigur, pot întreba oamenii din jur, dar ar părea mai mult decât ciudat. Aș putea la fel de bine să îl sun pe Grey să cer indicaţii, dar nu vreau să știe el că sunt aici, pentru că dacă află, iar își va băga nasul unde nu-i fierbe oala. Încă sunt surprinsă că nu ne-a stricat ultima întâlnire, deși era mai mult decât evident că se afla în aceeași casă, l-am auzit certându-se cu Azul, dar nu a venit nici măcar o dată să ne "verifice". Ce-i drept, Amarillo mi-a zis că i-a încuiat în dormitor pe fratele lui și pe Grey, dar îl cred în stare pe Grey să sară pe fereastră, doar ca să vină să ne strice întâlnirea. Sunt conștientă că în adâncul inimii are intenţii bune și vrea să mă protejeze, nu înţeleg ce i-a venit din senin, până acum spunea tot timpul că nu mă suportă și că nu îi pasă ce fac, iar acum... Off, apreciez gestul, dar Amarillo nu e un băiat rău, nu-mi va face nimic din ce nu vreau. La urma urmei, de ce m-ar fi salvat dacă avea de gând să mă rănească mai târziu? Nu prea are sens, nu?
Aș putea foarte bine să îi dau mesaj sau să îl sun pe Amarillo însuși, dar asta ar strica surpriza. Vreau să îi fac o surpriză, pentru că el mereu îmi face mie. După surpriza de la întâlnirea trecută când a făcut rost de tot ce îmi place mie, a aranjat toată sufrageria să pară un restaurant select și a creat o atmosferă așa romantică, măcar atât pot și eu să fac pentru el.
În situaţii ca asta ar fi așa la îndemână dacă aș avea numărul de telefon al lui Azul. El nu pare să aibă nimic împotriva mea și a lui Amarillo ca și cuplu, iar Amarillo a zis că el ne susţine, deci aș fi putut să îl întreb pe el ce și cum pe aici.
- Trebuie să îi cer numărul data viitoare când ne vedem!
Se pare că nu am de ales, va trebui să fac ce fac mereu când sunt pusă în situaţii de astea. Mă bazez pe instinct. Instinctul meu nu se înșeală niciodată! Sper că azi nu e ziua când universul vrea să îmi demonstreze contrariul.
YOU ARE READING
Your Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Greu de crezut, dar relaţia lui Shiro și Black a rezistat, iar eu sunt dovada vie...