Grey's p.o.v.
Ajuns în camera mea, îmi scot telefonul din buzunar și îl apelez pe Amarillo. Aștept câteva secunde să sune, până când acesta răspunde.
- Alo?
- Amarillo, hey... Am încercat să vorbesc cu Black pentru tine, dar n-am putut, dacă te ajută cu ceva, am vorbit cu tata și el e ok cu tine. Îmi pare rău.
Preț de câteva clipe, nu se aude nimic, până când Amarillo rupe liniștea și spune:
- Nu-i nimic.
- Serios?
Întreb eu nesigur. Nu mă așteptam să fie atât de calm, știind cum era la sală mai devreme. Mă așteptam să țipe la mine și să îmi reproșeze că nu-l ajut sau așa ceva. Dar nu. Ciudat.
- Da, apropo, Black e acasă?
- Da, de ce întrebi?
- Sper că nu te deranjează, mă auto-invit la tine. Te rog să îmi dai adresa ta.
Spune Amarillo, pe un ton terifiant de calm.
- Ce ai de gând?
- Să îl confrunt pe Black. Nu-i spune lui Rose că vin, vreau să fie o surpriză.
Îmi mușc ușor buza de jos, apoi las să îmi scape un oftat.
- Prea bine. Oh, tata mi-a zis să îți urez baftă.
Spun eu.
- Grozav, îi voi mulțumi personal când ajung la tine. Îmi trimiți adresa?
Întreabă el.
- Imediat.
- Mulțumesc.
- Pentru puțin, pentru asta sunt prietenii, nu?
Spun eu, apoi închid și îi trimit adresa printr-un mesaj. Să nu mai spună vreodată că nu îl ajut. Tot ce rămâne de făcut acum e să așteptăm. Mă întreb ce-o să iasă.
***
După mai puțin de un sfert de oră, aud o bătaie la ușă, urmată de sunetul soneriei.
- Ăsta trebuie să fie Amarillo.
Îmi spun eu cu voce tare, în timp ce ies din camera mea. Pe hol, îl văd pe tata pregătindu-se să deschidă ușa, pe Black ieșind din bucătărie, iar pe Rose în pragul camerei sale, cel mai probabil întrebându-se cine ar putea fi. Noi nu prea suntem genul de familie care are musafiri, deci are logică de ce am iești cu toții să vedem care-i faza.
Imediat ce ușa de la intrare se deschide și tata se dă puțin la o parte, îl pot vedea pe Amarillo stând în prag, cu o privire serioasă pe față.
- Mă scuzați de deranj, domnule. Soția dumneavoastră este acasă?
Întreabă Amarillo, făcându-l pe tata să înceapă să râdă.
- Black! E pentru tine!
Strigă el încă râzând.
- Ce caută Amarillo aici?
Întreabă Rose, apropiindu-se de mine.
- A zis că vrea să îl confrunte pe Black pentru tine.
Explic eu în șoaptă, cât să mă poată auzi doar ea.
- Nu cred că face asta!
Spune Rose, surprinsă, dacă nu de-a dreptul șocată.
- Nici eu nu credeam, dar iată-l aici.
YOU ARE READING
Your Babysitter
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You...~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Greu de crezut, dar relaţia lui Shiro și Black a rezistat, iar eu sunt dovada vie...