Capitolul 28.

1.6K 163 106
                                    

Azul's p.o.v.

Dacă ar fi să descriu ultimele săptămâni din viaţa mea, aș spune că au fost oribile, groaznice, insuportabile și dureroase... Da, dureroase. Foarte dureroase! Mă doare când îmi amintesc ce s-a întâmplat, mă doare când văd ceea ce se petrece chiar sub ochii mei, mă doare... când mă gândesc că întreaga situaţie mi-a scăpat de sub control. Am vrut ca Grey să se înțeleagă bine cu Amarillo, am vrut să se împace, am vrut să se împrietenească, dar nu am vrut să se ajungă la asta! Grey s-a schimbat, chiar foarte mult! Nu spun că e neapărat un lucru rău, dar... Off! Știți cum era înainte obsedat de Black și doar despre el vorbea? Da, era de o mie de ori mai bine să îl aud ridicându-l în slăvi pe Black, decât să îl aud vorbind despre fratele meu!

Își petrece tot timpul cu el și când nu o face, gen la ore, îmi vorbește despre el. Nu există pauză în care să nu îi vezi împreună. În fiecare pauză îi vezi țopăind unul după altul ca niște cățeluși în călduri sau așa ceva, pe holuri sau prin curtea școlii, iar eu simt că mor!

Era ok când Amarillo se agăța de Grey și sărea pe el, îl lua în brațe, îl ținea de mână, dar când Grey e cel care ia inițiativa, deja se schimbă foaia, e cu totul și cu totul altceva. Nu pot decât să mă întreb cum și când s-a întâmplat schimbarea asta radicală în relaţia lor. Ei doi au trecut la un nou capitol, iar eu am rămas tot la ultimul, dacă are sens ce încerc să spun. Nu există progres între mine și Grey, dar nici regres, cel puțin sper că nu regresăm. Ar fi oribil dacă de la prieten aș ajunge la cunoștință sau mai rău, fratele lui Amarillo. Stagnez și dacă o țin tot așa voi cădea în depresie, nu-i bine și deja am momentele mele cam depresive...

"S-au apropiat, extrem de mult..." îmi spun eu în gând.

L-am întrebat odată pe Grey ce s-a întâmplat. Cum de au ajuns așa apropiați? Sunt ca scaiul, mă jur, prinși unul de altul tot timpul! Tot ce mi-a spus Grey e că pur și simplu s-a întâmplat, că și-a dat seama că Amarillo e mai mult decât ceea ce vrea să pară, că e de treabă și că se înțeleg bine. A spus că nu au prea multe în comun, dar de dragul prieteniei lor, e dispus să facă un efort să se schimbe. "Dar de dragul prieteniei noastre nu te poți schimba, nu?" mi-am spus eu în gând atunci.

Poate că e și vina mea, că m-am complăcut în relația asta și l-am acceptat mereu așa cum a fost. Poate că e vina mea că nu l-am făcut să simtă că e nevoie ca și el să facă ceva pentru a ne menține prietenia sau poate că... ahh! Nici nu mai știu! Nici nu mai știu ce ar trebui să fac ca să schimb ceva! Nici nu mai știu dacă mai am încă timp să fac ceva! Timpul se scurge mai repede decât aș vrea să cred. Pe nesimţite s-au întâmplat atâtea lucruri. Parcă mai ieri abia l-a văzut Grey pe Amarillo, iar azi deja sunt... Cum să descriu comportamentul lor? Ca proaspăt căsătoriţi în luna de miere, toate bune și frumoase, între ei numai lapte și miere.

Am fost destul de insistent cu privire la prietenia asta a lor. L-am cam iscodit pe Grey în această privință pentru a afla dacă ei chiar sunt împreună sau ceva. Nu mă judecaţi, voiam să știu dacă ar trebui să renunț la sentimentele mele sau nu. Dacă Grey chiar îl place serios pe Amarillo, atunci eu nu mai am nicio șansă și singua mea opţiune ar fi să renunţ și să încerc să îmi găsesc pe altcineva, dar de fiecare dată când îl întrebam pe Grey: "Tu și Amarillo sunteți împreună?" el îmi răspundea cu: "nu știu. Compania lui e plăcută și e confortabil să stau în preajma lui." Ăsta e motivul pentru care sunt atât de confuz acum, pe de o parte, Grey pare să îl placă pe Amarillo. Oricine ar privi din afară ar crede că ei chiar sunt împreună. Nu sunt doar vorbe goale, câțiva colegi chiar m-am întrebat dacă Grey și Amarillo sunt împreună și câțiva mi-au spus că le pare rău pentru mine. Cred că tuturor le pare rău pentru mine, sunt demn de milă. Pe de altă parte, poate că Grey e doar cu capul în nori pentru că are o persoană nouă în viaţa lui. De felul lui e mai ameţit și prostuţ, posibil să își confunde sentimentele. Iubirea dintre prieteni și iubirea dintre iubiţi sunt două lucruri total diferite, iar Grey nu are experienţă în niciunul din cele două domenii.

Your BabysitterWhere stories live. Discover now