Capitolul 65.

1.2K 110 58
                                    

Grey's p.o.v.

- Cum arăt?

Întreabă Azul făcând referire le corpul lui- adică la costumul lui de baie. Da, asta voiam să spun. Îl scanez atent cu privirea de sus în jos, analizând atent fiecare părticică a corpului său, apoi spun:

- Foarte sexy.

- "Sexy"? Iar te-a învățat Amarillo cuvinte noi?

Întreabă el, punându-și mâinile în sân și privindu-mă cu o sprânceană ridicată. Pufnesc din nas, apoi îmi dau ochii peste cap și spun:

- Ce treabă are asta cu Amarillo?

- De fiecare dată când spui ceva aiurea e pentru că Amarillo te-a învățat.

Pufnesc încă o dată din nas, apoi îmi mut privirea spre Rose și Amarillo care stăteau de vorbă la mică distanță de noi.

- Wow, Rose, ce costum drăguț!

Spune Amarillo cu un zâmbet pe față.

- Îți place?

Întreabă ea, încercând să nu sune de parcă chiar ar conta părerea lui pentru ea. Las să îmi scape un oftat, apoi mă apropii de ei și până să apuce Amarillo să răspundă, îmi pun mâna pe umărul lui și spun:

- Oh, ar fi bine să îți placă! Am stat 3 ore cu ea la cumpărături să îl aleagă!

Amarillo își întoarce fața spre mine și mă privește neîncrezător, apoi se uită la Rose care roșea și spune:

- Normal că îmi place, arăți bine cu orice ai purta, dar, știi, puteam să merg eu cu tine să îl alegi.

"Arăți bine cu orice ai purta." Bună replică. O voi ține minte, trebuie să o folosesc și eu cu Azul! Ohhh! Acum înțeleg de ce zicea el că Amarillo mă învață cuvinte noi. Dap, acum totul are logică!

Amarillo și Rose continuă să aibă o micuță ceartă de cuplu, în timp ce eu mă uit la ei confuz.

Dintr-odată, se aude un fluierat și cei doi se opresc din ceartă, privind în direcția din care s-a auzit. La rândul meu, și eu privesc în aceeași direcție și mă încrunt când văd că cel care a fluierat era un individ care îi făcea cu ochiul lui Rose.

- Praf îl fac.

Spun eu, scrâșnind din dinți.

- Poţi fi sigur de asta!

Spune Amarillo, cât pe ce să se ducă la el, dacă nu l-ar fi oprit Rose.

- Nu faceți pe grozavii, evident e mai mare decât Grey!

Spune ea, fără a privi spre tipul ăla.

- Tocmai pentru că e mai mare ca mine! În ce lume bolnavă trăim dacă bărbații de 20 și ceva fluieră după fete de 12 ani?

- E ceva foarte comun.

- N-ar trebui să fie!

Spun eu, punându-mi mâinile în sân încă iritat de moaca dezgustătoare a tipului ăla.

- Uite! Poartă asta!

Spune Amarillo, dându-și jos cămașa înflorată pe care o purta și punând-o pe umerii lui Rose.

- Mulțumesc.

Spune ea zâmbind, în timp ce își ia cămașa de la Amarillo pe ea.

Nu înțeleg ce e în neregulă cu creierul unor oameni. E destul de evident că Rose e o copilă, iar costumul ei nici măcar nu e sugestiv sau așa ceva. Nu e nimic "sexy" sau "provocator" sau mai știu eu cum, la el. Deci de ce naiba ar fluiera cineva după ea?! Tot felul de bolnavi mintal pe pământ! Mă jur!

Your BabysitterWhere stories live. Discover now