~ Kapitel 1 ~

7.5K 74 2
                                    

Jeg er Skye Jackson en 17 årig flabet pige som ik gir en fuck for bullshit og drama, dog er jeg meget glad for mad og drenge (bortset fra playere!)

Jeg vågner med et smil på læben, jeg kigger på mit vække ur klokken er 13:00, og jeg skal starte på gymnasiet i morgen så denne dag var min sidste til, at slappe af inden skole stressen vender tilbage.

Jeg kan høre min mor kalde mit navn nede fra stuen "Hvad er der mor?" Halv råber jeg tilbage "Du skal køre ud og handle for mig, jeg har noget arbejde, jeg skal have lavet færdigt" råber min mor tilbage.

Jeg rejser mig op af sengen og går over til mit klædeskab, jeg vælger et outfit, der består af sorte tætsiddende hullede jeans og en hvid crop top, jeg lægger lidt mascara på mine lange fyldige øjenvipper, da jeg kun lige skal ud og handle.

Jeg står i supermarkedet, og kigger efter de rigtige krydderier, da jeg pludselig kan høre nogle drenge grine vildt højt henne om hjørnet. Jeg vender mig væk fra krydderihylden og går mod grinene, lige da jeg kommer rundt om hjørnet, støder jeg ind i en stablet bunke med tomat sauce, som vælter ud over hele gulvet.

Jeg kigger op og mine øjne møder 4 drenge, der står foran mig smurt ind i tomatsauce, jeg bider mig selv hårdt i kinden for ikke at flække af grin, en af drengen går truende hen i mod mig, tager hårdt fat i min arm og skubber mig op af væggen, jeg kigger op i hans brune øjne og han kigger ned i mine, han har de mest perfekte fyldige læber, hans hår er uldet med alligevel stylet perfekt, han er nok den flotteste dreng jeg nogensinde har set.

Hele hans kæbe er spændt. "Hvad Fuck har du gang i" skriger han ind i hovedet på mig
"For det første træd lige et skridt væk fra mig tak, og for det andet, så var det altså et uheld" svare jeg tilbage. "Slap nu af Alex hun gjorde det ikke med vilje" en lyshåret dreng træder frem og trækker Alex væk fra mig.

Jeg mumler et tak og kigger over på resten af drengene, de er enligt alle sammen fucking lækre, og jeg bider mig selv i læben og kigger måske lidt for længe på dem. En af drenge rømmer sig, og jeg skynder mig at kigge væk. "Nu når du har spildt tomatsauce ud over os, kan du så ikke lige fortælle os dit navn" er der en brun håret dreng, der træder frem og siger.

"Øhm klart jeg heder Skye Jackson"
"Nice navn jeg er Jake Torres, ham den lyshåret blonde drenge derovre hedder Noah Collins, ham der hedder Alex Moore (han peger over på ham der havde skubbet mig op af væggen) og den sidste derovre hedder Theo Lewis"

Jeg får øjen kontakt med Alex, han blinker forførende til mig og jeg kigger frastødt på ham og fnyser af ham "Sååå jeg må hellere gå nu, ses og held og lykke med at få det der af tøjet" jeg sender Alex mit mest provokerende smil og blinker til ham, mens de andre drenge begynder at grine af ham og sig uhhh.

Da jeg kommer hjem skriver jeg en besked til mine girls, altså mine to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell.

S (Skye) Z (Zoe) L (Lucy)

S - Piger jeg var ude og handle for min mor, og kom til at vælte et tårn med tomat sauce ud over verdens lækreste drenge!! jeg er ved af dø af grin, og ham her Alex Moore han blev vildt sur det ene øjeblik også det næste stod han og blinkede til mig....fucking player.

Z - Vent hvad DEN Alex Moore?!

S - Den Alex Moore?? Hvad snakker du om?

L - Skye vi skal gå på gym med Alex Moore og hans venner!

S - Fuck...

Jeg orkede virkeligt, at gå hele 3 år på skole med 4 playere, jeg siger det bare, men ingen af dem skal komme i nærheden af mig, jeg skal ikke være en af de ludere, de har sex med, det kan de godt glemme!

————————————————————————

Så er det første kapitel kommet ud, jeg ved godt det ikke er så spænende endnu, men tro mig det bliver den!!

Jeg håber virkeligt i kan lide denne historie og vil læse den til slut ❤❤

(Traileren er ikke helt færdig men havde lovet at ligge den op men fikser den så hurtigt jeg kan)

Hot MessWhere stories live. Discover now