jeg lå vågen det meste af natten, min skulder gør ondt som bare pokker, og jeg kunne ikke sove pga Alex, jeg ville ønske han var her, til at holde om mig, men han havde ret, vi kunne ikke finde ud af det, men jeg kan bare ikke glemme vores intime øjeblik, hvad ville der have sket, hvis min mor ikke var kommet ind, jeg rejser mig smertefuldt fra sengen og tager min kuffert frem, vi skal på en uges camping tur med klassen som en afslutning af 1.g, jeg pakker noget random tøj ned i kufferten og finder så min sove pose frem, vi får heldigvis oppustelige madrasser derude, fordi vi vil smadre vores rygge hvis vi skulle ligge på et tyndt liggeunderlag hele natten, jeg sukker højlydt og kigger på klokken, jeg kan ligeså godt begynde at gøre mig klar til skole nu, jeg tager besværlig bukser på og en hvid crop top på, jeg kigger ind i spejlet og skær en grimasse, mit hår stritter ud til alle sider, jeg tager min hår børste og mit glatte jern frem og glatter mit hår, så det ser nogenlunde præsentabel ud, min mor er stået op og går rundt nede i køkkennet og fumler med skufferne, jeg tør ikke gå ned og se hende i øjnene, efter hun så mig og Alex i går.
Jeg lister stille ned af trappen og åbner så lydløst jeg kan døren, "Skye er det dig" spørg min mor indefra køkkenet, jeg skynder mig at løbe ud til min cykel og trille den ud på vejen, "ikke planlagt" siger jeg til mig selv, fordi jeg ikke kan komme op på cyklen med min dårlige arm. min kuffert er heller ikke til meget hjælp, jeg sukker og triller cyklen tilbage ind i garagen, jeg tager min mobil frem og skriver inde i vores gruppe chat. (Zoe, Lucy, Theo, Alex, Noah, Jake også er jeg så med i den.)
Alex er den første der ser den, men han svare ikke på den, jeg forstår det godt, det ville bare have været rigtigt akavet hvis han ville kører mig, Theo ser den lige efter Alex og svare, at han kommer og samler mig op til skole nu, jeg skriver hurtigt tak, slukker så min mobil og ligger den i siden af min kuffert, Theo kommer kørende, han stopper lige foran mig og skynder sig ud af bilen. "Lad mig hjælpe dig, med at bære den ind" siger han, mens han tager min kuffert og lægger den om bagi, jeg trasker om og sætter mig ind passagersædet, Theo løber hen til døren og sætter sig ind i bilen, han klikker hurtigt sin sikkerhedssele på, "vi har travlt" siger han, tænder bilen og kører hurtigt mod skolen.
"Tak for at kører mig" siger jeg til Theo, mens han står og tager vores kufferter ud af bilen, han smiler og nikker "selvfølgelig," jeg tager fat i min kuffert, og vi ruller hen mod bussen, "det var på tide i kom" siger vores lærer strengt, jeg smiler undskyldende til hende, hun kigger surt på mig, men så ser hun min skulder. "Skye hvad har du dog lavet med din skulder" spørg hun, mens hun går bagved mig igennem bussen, jeg får øjenkontakt med Alex, mens hun spørg, han kigger flovt væk. "Jeg væltede ned i en metalting" svare jeg hende og hun nikker, "Skye kom herned" råber Zoe, og Lucy stiller sig halvt op på sit sæde og vinker mig ned til dem, jeg smiler, da jeg ser dem, "hey girl" smiler Lucy og krammer, "hej tøser" griner jeg og krammer så med Zoe, "vi gav Theo lov til, at sætte sig der, hvis han sad inderst, så du kunne sidde ud til os" smiler Zoe, jeg smiler akavet til hende, jeg sætter mig ned ved Theo, han smiler sødt til mig og jeg smiler tilbage.
Busturen er ret lang og jeg keder mig hurtigt, "fuck det er kedeligt det her" stønner jeg, som en døende hvalros, "Skye" råber Jake og vifter mig ned til ham, jeg nikker og rejser mig og går ned til dem, "hva så drenge" spørg jeg dem, Jake og Noah sidder sammen med Alex, på et firemands sæde, jeg sætter mig på den tomme plads ved siden af Alex, han kigger ud af vinduet og siger ingenting. "Vi har lidt til at hygge os med" hvisker Noah og jeg smiler spændt til dem, Jake trækker to flasker vodka op af hans taske og putter den hurtigt ned igen. "Du på right Jackson" spørg Jake, jeg nikker overdrevet, "jaer mand" griner jeg, vi sidder og snakker i et stykke tid, og jeg beslutter mig for at blive sidende nede ved dem, da jeg kan se Zoe, Lucy og Theo er faldet i søvn, efter en time med høj snak og grin, falder vi lidt til ro, vi er alle trætte og jeg lader søvnen overtage mig, jeg har jo ikke sovet hele natten pga min skulder.
"Så er vi her, hvis i alle lige pakker jeres ting sammen, så vi kan komme ud" råber vores lærer, jeg vågner med et chok, Alex arm ligger rundt om mig, og jeg ligger på hans bryst, jeg gisper og skynder mig, at trække mig fra ham, han åbner overrasket sine øjne. "Sry" siger jeg og skynder mig op, til min normale plads for at få fat i min jakke og mobil, Theo sover stadigt og jeg puffer til ham, "op sove tryne" griner jeg ind i hans hoved, han slår forskrækket sine øjne op og kigger surt på mig, jeg griner og begynder, at gå med de andre ud af bussen, Zoe kigger med store øjne på mig, hun mimer "lå du med Alex" jeg nikker, hende og Lucy ved godt, det der skete med mig og Alex i går, hun kigger overrasket på mig, "en fejl" mimer jeg til hende, og hun nikker til mig, vi har selv fået lov til, at vælge hvem vi skulle sove med, os tøser havde self valgt hinanden, mens drengene havde valgt hinanden. "Jeg sover ikke med ham glem det" vrisser Alex irriteret til en af lærende, jeg er godt klar over, at det er Theo han snakke om, læreren kigger ned på listen med hold, "enten skal du sove inde ved Zoe, Lucy og Skye, eller så skal han, i vælger selv" siger læren og vender sig om og går, Alex vender sig irriteret om og vi får øjenkontakt, jeg kigger hurtigt væk og lades som ingenting, men han er allerede på vej over mod mig og tøsserne. "Piger enten mig eller Theo skal sove ved jer, i nat i vælger selv" han kigger på mig også tilbage på de andre, Zoe og Lucy's øjne er fokuseret på mig og jeg ved beslutningen er på mig, "Alex i to må selv bestemme, det er jer der ikke kan sove sammen" siger jeg uden, at kigge på ham, jeg tager Zoe i min ene arm og Lucy i den anden og trækker så afsted med dem mod vores telt.
"Hvem håber du kommer ind og sove ved os" spørg Lucy nysgerrigt, "aner det ikke, mig og Alex er helt done, og Theo prøver hele tiden på noget, så uanset hvad er det noget lort" siger jeg og sukker, de kigger begge med medlidenhed på mig, jeg prøver at sende dem et falsk smil, men de ved godt det er falsk. "Lad os få fat i noget af Jakes og Noahs vodka, hvad siger i til det" udbryder Zoe glad og både mig og Lucy nikker ivrigt, "lets go" råber Lucy og løber ud af teltet, tæt efterfulgt af mig og Zoe.
Vi bryder ind i drengenes telt, de kigger alle overrasket på os, "hello gutter" griner jeg, Jake og Alex står i bar mave, jeg kigger på Alex og vi får øjenkontakt, jeg vender mig hurtigt mod Noah, "Så hvor gemmer i det" spørg jeg og smiler, han laver en elegant håndbevægelse og trækker tasken frem, "lige her" griner han, jeg klapper glad i mine hænder. "Jake tag nu noget tøj på" fniser Zoe, Jake griner og går op til hende, "du kan jo godt lide, at se på min krop, så hvorfor skulle jeg" siger han, han tager fat i hendes hånd og tvinger den ned over hans flotte six-pack, Zoe griner tøsset og bliver helt rød i hovedet, "nuurg" udbryder Lucy og øderlægger deres moment, jeg puffer til hende og hun undskylder, også flækker vi af grin, "lad os begynde på den vodka der" råber Theo, jeg griner mod ham, og vi giver high five, vi sætter os i en rundkreds og deller flaskerne rundt, "lad os lave en leg ud af det" siger Jake og tager den ene flaske, "en eller anden tøm lige den her" siger han og holder flaksen ud i luften, jeg rejser mig hurtigt op, vender bunden i vejret på flasken og lader den brændende væske rende ind i mig. "Damn girl" udbryder Jake og de hepper alle sammen på mig, indtil flasken er tom, jeg rakker den tomme flaske til Jake, "sådan" siger jeg stille og sætter mig vaklende ned igen, "okay super" griner han, "jeg drejer flasken og den person flasken peger på, skal kysse mig dreng eller pige," han kigger flirtende på Zoe og hendes kinder bliver røde igen, "bagefter skal den flasken lige har peget på, dreje den og kysse den næste" han smiler stolt over sin lille leg, Alex griner højt og Jake kigger fornærmet på ham, "bro hvor kommer alkoholen ind" griner Alex videre, Jake begynder også at flække af grin.
"Den flasken rammer, skal tage en slurk vodka før de kysser" siger Lucy, og vi nikker alle enigt.
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...