~ Kapitel 80 ~

1.4K 30 2
                                    

Noah placere flaskerne i midten, vi har lavet den til en ting, at vi tager hjem til en af os engang imellem og spiller drukspil sammen, Mille smiler til os, "må jeg starte," spørg hun, vi nikker til hende, og hun kigger over på Alex, "S eller K" spørg hun ham, han tager en slurk og kigger over på mig, jeg undviger hans blik, "K" svare han, hun nikker og kigger rundt på os alle, "Olivia må vælge tre ting i løbet af aften, du skal gøre eller ændre tre ting, du skal gøre," siger hun, Alex nikker og kigger over på mig igen.

Jeg mimer "hvad" til ham, men han smiler bare til mig, "okay Skye" siger han, jeg tager en slurk og kigger ventende på ham, "K" svare jeg, han smiler, "du skal smide din bluse for resten af spillet," han smiler tilfreds, jeg sukker og trækker min bluse af, "den var nem" mumler jeg til ham og kigger over på Theo, "S eller K" spørg jeg, han snupper en flaske, "K" siger han og tager en slurk.

"Kys med Mille" siger jeg og smiler, det ville være godt for ham, at kysse med nogle piger, han smiler og de læner sig ind mod hinanden deres læber rammer, og de trækker sig hurtigt igen, jeg kigger skuffet på ham, "come on" råber Jake, Theo sukker og de læner sig ind mod hinanden igen, de holder kysset længere tid og trækker sig så igen.

"S eller K Olivia" spørg Theo, hun smiler og tager en kæmpe slurk af flasken, "S" mumler hun, han nikker, "hvem af drengene herinde tænder du mest på," spørg han, jeg kigger over på Alex, jeg er ikke i tvivl om, at hun vælger ham, hun smiler sødt til ham, "Alex" griner hun, han nikker og smiler.

Jeg kigger surt på hende, jeg ved ikke hvorfor, men jeg er så jaloux når hun kigger på ham, "okay jeg vælger, at Alex skal tage min trøje af, også skal jeg heller ikke have den på," siger hun, Alex kigger over på mig, jeg bider mig i læben, han smiler til mig rejser sig op, og går over til Olivia.

Han tager fat i hendes bluse og trækker den af hende, hun smiler stort og kigger ned af sig selv, Alex kigger ned af hende, og jeg kan se hans øjenbryn rykke let på sig, han sætter sig ned ved siden af mig igen, "S eller K Noah" spørg hun, han nikker, "S" siger han og tager en slurk, "ser du en fremtid med Lucy," spørg hun.

Alex nedstirre mig, og jeg vender mig irriteret mod ham, "hvad er der" mumler jeg, han griner, "du er jaloux," konkludere han, jeg ryster hurtigt på mit hoved, "no way" vrisser jeg, "jaa det gør jeg da" siger Noah og smiler til Lucy, hun smiler tilbage.

"S eller K Jake" spørg han, Jake tager flasken og bunder resten, "K" griner han, Noah nikker "sniff vodka" griner han, Jake smiler og finder vodkaen frem, han hælder lidt op i låget og sniffer det hurtigt, "S eller K Alex" spørg han, mens han sætter vodkaen ned, "K" siger Alex og åbner en ny flaske, "kys Skye" siger Jake, jeg kigger dømmende på ham, "faktisk ændre vi lige den til, at han skal kysse mig," siger Olivia bestemt, Alex er lige ved, at få det han drikker galt i halsen, og han hoster kraftigt, han stiller flasken fra sig, "men" brokker han sig, Olivia ryster på hovedet, "det er en konsekvens jo," griner hun.

Han kigger trist på mig, "hvis du ikke vil have, jeg gør det, så gør jeg det ikke," siger han til mig, jeg kigger imponeret på ham, jeg har ikke lyst til at se ham kysse med Olivia, men hvis jeg siger, han ikke skal gøre det, så ser han det som en større chance, for at vi kommer sammen igen, og jeg har ikke besluttet mig endnu.

"Ik gør det" bryder Lucy ind, Alex kigger forvirret på hende, hun kigger over på mig, "Alex dont" siger Zoe, jeg bider mig i læben og kigger op på ham, "hvad vil du," spørg han, jeg sukker, "gør hvad du vil," mumler jeg, han smiler "okay," han tager min hånd, og jeg kommer op at stå, "jeg vil dig," siger han stille.

"Hallo det er reglerne, i kan ikke bare ændre dem" brokker Olivia sig,  jeg nikker, "hun har ret" mumler jeg, han slipper min hånd og kigger forvirret på mig, "whatever Skye" han vender sig mod Olivia, hun smiler og træder tættere på ham, jeg sætter mig ned og griber ud efter en flaske, "hey det er kun, hvis du bliver valgt," siger Mille og kigger strengt på mig, "prøv at stoppe mig," vrisser jeg og begynder at bunde den.

Alex læner sig ned mod Olivia, han kysser hende blidt på læberne, hun leger med hans hår og presser sig op af ham, jeg færdigøre flasken og stiller den væk, jeg kigger frastødt på Alex og Olivia, de trækker sig fra kysset, Alex går tilbage mod hans plads ved siden af mig, men Olivia griber fat i ham, "det sidste jeg bestemmer er, at du skal sidde ved siden af mig," han sukker og sætter sig ned.

"S eller K Olivia" spørg Alex hende, hun drikker en tår af en nyåbnet flaske, "K" siger hun og smiler til ham, han smiler stort til hende, "du skal sætte dig over i sofaen og spille derfra," hun kigger tvært på ham, "er du seriøs efter det kys," vrisser hun, han nikker og hun rejser sig surt op, "fint" mumler hun og sætter sig i sofaen, han kigger over mod mig, men jeg kigger hurtigt væk.

"S eller K Zoe" spørg Olivia henne fra sofaen af, Zoe tager fat i en af flaskerne og drikker en slurk, "S" svare hun og kigger over mod Olivia, "hvem var dit første kys" spørg hun, Zoe kigger over på mig, jeg kender godt svaret, det var til en af de første gym fester, vi var til, "det var Alex," mumler hun, Alex kigger overrasket på hende og det samme gør Jake, "seriøst" spørg Jake, Zoe nikker.

"Skal vi bare stoppe nu og lave flaske halsen peger på," spørg Lucy og lægger låget på Zoe's flaske, vi nikker til hende, Olivia rejser sig fra sofaen og sætter sig ned ved Alex's side, jeg trækker min bluse på igen og kigger afventende på Olivia, hun ignorere mit blik, jeg kan virkeligt ikke lide hende, hun er en af de der personer, som gør alt for drama og alt skal omhandle hende.

"Okay i kender reglerne," mumler Noah og spinner flasken, den stopper foran Mille, "okay hvad sker der så" spørg hun forvirret, jeg rækker hende et shot glas, "først tag et shot også skal du kysse Noah," svare jeg, hun nikker, hælder op i glasset og bunder det.

Noah rejser sig og det samme gør hun, han kysser hende hurtigt på munden og sætter sig ned igen, Lucy kigger utilfreds på ham, "sry smukke" hvisker han til hende, hun nikker, og de kysser.

Damn deres forhold er meget nemmere end det mig og Alex havde, hvis jeg så meget, som var tæt på en dreng, flippede han og hvis jeg skal være ærlig, så gjorde jeg også det samme mod ham.

Mille drejer flasken rundt, den lander på Theo, han smiler diskret, tager et shot og drejer sig mod Mille, de læner sig ind mod hinanden deres læber rammer, og efter kort tid snaver de.

Jeg placere shotsglassende i midten af os alle og fylder dem op, mine øjne bliver tåget og jeg får besvær, med at holde balancen, alkoholden er kicket ind nu, jeg stiller flasken fra mig, og kigger ventende på Theo.

De trækker sig fra kysset og han spinner flasken, den rammer Zoe, Jake kigger anspændt på Zoe, hun smiler til ham tager et shot og giver Theo et kort kys, "okay måske skulle vi bare stoppe" mumler han, Zoe kigger dumt på ham, "slap af det er en leg" mumler hun, han bider sig i læben og nikker.

Vi stopper legen og beslutter at det nok er bedst, inden der sker alt for meget, de andre rejser sig, og jeg kigger opgivende op på dem, jeg tør ikke engang rejse mig, efter jeg bundede næsten hele den ene shotflaske, har jeg ingen balance haft.

Jeg kigger over på Alex, han står med ryggen til og snakker med Olivia, hun piller ved hans trøje og kigger sultent på ham, "skal du have hjælp," Zoe rækker mig hendes hænder, og trækker mig op, jeg smiler taknemligt til hende, "taaak" griner jeg, hun nikker.

Theo sætter hans mobil til anlægget og afspiller hans fest playliste, "oh sjit klokken er 2" udbryder Lucy, de andre kigger panisk på deres mobiler, "vi skal i skole i morgen," Zoe kigger alvorligt på os, jeg klasker mine hænder ud i vejret og begynder at flække af grin, Mille og Olivia kigger mærkeligt på mig, mens de andre begynder at grine med mig, "det typisk os" griner Alex og kommer hen til mig.

Jeg stopper mit grin, og han stopper sit.

_______________________________

Forfatterbesked:

Jeg skal til fest her om en halv time, så jeg skynder mig, at få rettet nogle kapitler til jer inden! 

-Sabi2124/ItzSabine<3 

Hot MessWhere stories live. Discover now