~ Kapitel 24 ~

2.4K 38 1
                                    

"Er du klar" spørg Jake og banker på døren, "Jeps kommer nu" råber jeg og løber ud i bilen, "Sjit jeg er spændt på den nye pige i dag" råber Jake og skruer helt op for musikken, jeg griner og skruer højere op for musikken, han kigger smilende på mig "Sådan Jackson" griner han, og vi suser i bil mod skolen.

"Ohh damn" råber Jake ind i hovedet på mig, og jeg slår ham blidt på skulderen, "Hvad laver du," råber jeg han griner og peger bag mig, jeg vender mig om, næsten hele skolen kigger på pigen der går ned af gangen, hun har bølget langt blondt hår, mørke grønne øjne og den perfekte krop, hun går slingrende forbi Noah og Alex som står ovre ved dansk lokalet, både Noah og Alex kigger diskret på hende, og Alex vender sig og tjekker hendes røv ud, jeg kan mærke, jeg bliver jaloux over det, men jeg kan ikke gøre noget ved det, jeg har selv afvist Alex, men jeg troede ikke, han ville kigge på andre piger så hurigt igen.

"Skal vi gå over til drengene?" Spørg Jake og trækker mig over til de andre, "Hej med jer" smiler Noah jeg mumler hej og kigger rundt efter den nye pige måske er hun gået ind på kontoret for at få sin klasseliste osv "Hvad kigger du efter" spørg Alex og stiller sig ved siden af mig "Ik noget" svare jeg ham og vender mig om mod de andre igen

"Hej kan i måske hjælpe mig" spørg en stille stemme bag mig, jeg vender mig rundt "Jeg hedder Jessica Adams, jeg er den nye pige" introducere hun sig selv, "Hej jeg hedder Skye og det er Alex, Noah og Jake," siger jeg og smiler sødt til hende, hun smiler tilbage og retter sig op, "Ved du måske hvor Engelsk lokalet er,?" Spørg hun genert, "Jada jeg skal selv have time, der nu vi kan bare følges" svare jeg hende, og hun griner glad og mumler tusind tak.

Alex giver hende elevator blikket, og griner så jeg kigger irriteret på ham, han kigger på mig og trækker på skulderen, jeg giver ham fingeren og siger til Jessica, at vi skal gå nu "Hvad hey Skye" klager Alex, "Fuck dig Alex" råber jeg tilbage, jeg kan hører han spørg drengene om hvad han gjorde forkert, Noah og Jake begynder at flække af grin.

"Så kender du Ethan?" Spørg jeg diskret Jessica, hun kigger overrasket på mig, "Ja han er en af mine venner fra den gamle skole" siger hun spørgende, "Er du Skye Jackson" spørg hun og kigger overrasket på mig, jeg nikker og hun tager sine hænder op til hendes mund, "Det løgn, ej det er jeg virkeligt ked af, jeg ved hvilket svin han var overfor dig!" Udbryder hun, jeg kigger forvirret på hende "Altså Ethan fortalt mig alt, og at han virkeligt er forelsket i dig, og at han blev alt for fuld til festen" siger hun og kigger undersøgende på mig.

Jeg åbner døren til engelsk lokalet, jeg tror ikke Ethan stadig vil have mig, men hvis det er rigtigt ændre det ikke noget, jeg vil ikke have ham overhovedet, det kan han glemme alt om, Theo kommer ind i klassen og ser panisk på mig, jeg kigger hurtigt væk, han var et virkeligt et stort svin i går, "Skye jeg er virkeligt virkeligt ked af alt i går, det var virkeligt tarveligt af mig, men jeg er bare så sur over, at han skulle blive jaloux" siger han undskyldende, han sætter sig ved bordet foran, fordi Jessica sidder ved siden af mig, "Er du klar over hvor ondt, det du sagde gjorde" siger jeg trist, han nikker og trækker sin stol hen til mig, "Jeg ved det udemærket godt, og jeg er SÅ ked af det!" han tager fat i min hånd,  jeg kigger mærkeligt på ham og tager min hånd tilbage igen, "Det er fint nok, men jeg er vireligt skuffet over dig" siger jeg, vores lærer kommer ind og timen begynder.

"Hey smukke" råber Alex bag mig og Jessica, jeg vender mig irriteret om, "Stop nu Alex" siger jeg, han kigger overrasket på mig, "Det var til Jessica" siger han og griner, mine øjenbryn springer op i panden på mig, av av av tænker jeg bare, "Ej stop Alex" griner Jessica flirtende og dasker til ham, han smiler flirtende til hende og kigger over på mig, jeg kigger surt og såret på ham, jeg går hurtigt mod toilettet, jeg skal ikke stå ved ham længere.

Jeg plasker lidt vand i hovedet på mig selv, og tager en dyb indånding, jeg må erkende overfor mig selv, at jeg stadig har følelser for Alex, og at det gør rigtigt ondt, at se ham være flirtende overfor andre foran mig, jeg retter mit hår og går ud af toilettet, udenfor toilettet står Alex med hans ene ben op af væggen, han kigger kækt på mig, "Hvorfor skred du" spørg han og stiller sig ordentligt op, "Kan du ikke være ligeglad" vrisser jeg, han griner og kommer hen til mig, "Er du jaloux" spørg han og løfter sit øjenbryn, jeg kigger panisk på ham, han må ikke vide, at jeg er jaloux, "Og hvorfor skulle jeg være det?" spørg jeg provokerende, "Fordi du stadigt har følelser for mig" siger han og tager mig i armen.

Han trækker mig væk fra alle menneskerne og udenfor, "Alex hvad laver du" spørg jeg forvirret, han trækker mig rundt om hjørnet og der er nu ingen personer rundt om os længere, han skubber mig op af væggen og kigger flirtende på mig, hvorfor skal han også være så forbandet smuk, "Jeg ved du er jaloux, så hvorfor siger du det ikke bare" spørg han og trækker tættere på mig, "Jeg er ikke jaloux, jeg er bare irriteret over, at du skal stå og flirte med den nye pige foran mig, det synes jeg virkeligt er tarveligt gjort af dig." siger jeg og skubber mig ud fra væggen.

Han går helt op til mig, tager hans hænder op af væggen og skubber mig op af væggen igen, "Skye jeg kender dig, og jeg ved du vil have mig" siger han og tager hans hænder ned om min hofte, "Alex kan du ikke forstå, at jeg har afvist dig stop nu!" klager jeg og tager hans hænder væk, han kigger kækt på mig og tager fat i mine hofter igen, han læner sig ind mod mig, for at kysse mig, men inden han når mine læber, vibrere hans mobil, han trækker sig væk fra mig igen, og åbner hans besked, hans ansigtsudtryk bliver koldt og han kigger surt på mig, han vender hans mobil, og viser mig et billede af mig og Theo inde fra klasse lokalet, hvor han har taget mig i hånden.

"Hvad fuck Skye" siger han så, "Hvad er der, Theo kom og sagde undskyld, også tog han mig i hånden i sådan 2 sekunder" siger jeg irriteret, "Jeg tror du lyver overfor mig, jeg tror at dig og Theo har noget," råber han af mig og sparker hårdt til væggen, jeg kigger panisk på ham "Hvad nej Alex," siger jeg og prøver, at tage hans hænder og få ham til at være rolig, han træder væk fra, mig og går hurtigt hen mod hovedeindgangen igen.

Jeg løber hurtigt efter ham, jeg er udemærket klar over hvad det er han vil, "Theo" råber han højt, og jeg løber hurtigt over til Alex og Theo, "Hey bro kan vi snak, jeg vil gerne.." Alex afbryder han, ved at tage fat i hans trøje og smadre ham op i skabet, "Hvad Fuck" siger Theo panisk, "Har du fucking lavet noget med Skye" råber Alex højt af ham, Theo ryster på hovedet, "Nej hva Fuck dude" råber han vredt, "Alex sæt ham ned" komandere Jake, der er kommer herhen med de andre, "Hvad sker der" hvisker Jessica til mig, jeg svare hende ikke, men går over til Jake, "Stop ham" hvisker jeg panisk til ham, han nikker og trækker Alex væk fra Theo, "Slap af dude" beroliger Jake ham.

"Skye er du okay" kommer Jessica hen og spørg, hun lægger en hånd på min skulder og kigger bekymret på mig, jeg nikker ja og smiler til hende, hun smiler tilbage og slipper min skulder, "Alex vi skal snakke nu" siger Noah og trækker afsted med Alex, Jake og Theo.

Hot MessWhere stories live. Discover now