~ Kapitel 62 ~

1.9K 34 5
                                    

"Sætter du ikke noget mere fest musik på" spørg jeg Theo, han nikker og rejser sig, for at skifte play-liste, de andre kommer ind i stuen og vi siger hej, det er alle fra vores årgang, der kommer i aften, så det bliver proppet af mennesker i aften.

Alex kommer hen og sidder ved siden af mig, jeg kigger forvirret på ham, "hvad" spørg jeg ham, han trækker på skulderen, "intet" mumler han, jeg ruller mine øjne af ham.

"Hej med jer," min kæbe bliver straks spændt og jeg kigger vredt op, "Jessica" mumler jeg, hun smiler falsk til mig, "nu slår du mig vel ikke ned igen" griner hun og kigger ondt på mig, "Jessica stop dit pis" vrisser Alex af hende, hun klapper i som en østers og vender sig irriteret rundt. 

"Ik lyt på hende," Alex lægger sin hånd på min ryg og kigger seriøst på mig, jeg nikker og slapper mere af, "tak" mumler jeg og han nikker, "hvorfor sidder i bare der kom op og danse med os" råber Lucy til os, jeg smiler, vi rejser os og går hen til de andre, jeg og pigerne danser tæt i en lille tremands cirkel, mens drengen danser lige ved siden af os.

"Jackson længe siden," Jacob bryder ind i vores cirkel, jeg griner og nikker, vi krammer, jeg lader mine arme hvile på hans skulder, mens vi danser, han placere, hans hænder på min talje og smiler. 

Vodkaen har ramt os alle ret hårdt, og vi griner af næsten ingenting, sangen slutter og jeg slipper Jacob, "tak for dansen" siger han og giver mig elevatorblikket, jeg nikker og går hen til de andre igen, "tøser skal vi hente nogle drinks," spørg jeg, de nikker, og vi går over til baren. 

"Så Skye hvem skal du hygge med i dag" spørg Lucy nysgerrigt, jeg kigger dumt på hende, "ingen" siger jeg bestemt, "ikke engang kysse med en bestem Moore" spørg Zoe, jeg bliver næsten kvalt i min drink, jeg ryster kraftigt på hovedet, "no way" siger jeg alvorligt, de griner og nikker. 

"Jeg tror der er en der tjekker dig ud Lucy," siger jeg og kigge diskret ud i mængden af personer, hun kigger forvirret rundt, "hvem" spørg hun desperat, jeg flækker med det samme af grin, hun kigger irriteret på mig og giver mig en hård lammer, "av" mumler jeg surt, hun rækker hendes tung mod mig, og jeg gør det samme. 

"Waow vildt modent tøser" siger Alex, da han kommer op til os, jeg krydser mine arme og nikker på hovedet, "ja faktisk" svare jeg ham flabet, han kniber hans øjne sammen og går tættere på mig, han presser mig helt op af baren, "skal du være flabet," siger han, jeg kigger overrasket på ham. 

Jeg ryster på hovedet, han smiler tilfreds og træder et skridt tilbage, "idiot" mumler jeg stille i håb om, at han ikke høre det, han kigger mig hurtigt ind i øjnene, "hvad sagde du" spørg han provokeret, jeg griner og ryster på hovedet, "intet" siger jeg og prøver, at se så uskyldig ud som muligt. 

Han hiver fat i min hånd og trækker mig ud mod den kæmpe gruppe mennesker, som står og danser, "hey hvad skal vi," spørg jeg forvirret, han stopper og trækker mig tættere på ham, "som undskyldning skal du danse med mig," siger han og kigger flabet på mig, mens han bider i sin underlæbe, jeg griner og trækker på skulderen, "fint nok" svare jeg. 

"Hey Jackson kan vi snakke," jeg slipper Alex og kigger forvirret rundt, Jacob står bagved mig og afventer mit svar, jeg nikker, han tager min hånd og hiver mig ud af flokken af mennesker, jeg kigger tilbage, Alex kigger forvirret på mig, jeg mumler sry og hans ansigt forsvinder for mig.

Jacob trækker mig ud på badeværelse og lukker døren efter sig, jeg kigger panisk på døren, "bare rolig jeg vil bare snakke," griner han og sætter sig ned på toilettet (Toilettet er self lukket!) Jeg smiler og nikker, "hvad så" spørg jeg nysgerrigt.

"Har dig og Alex noget igen" udbryder han, jeg kigger med store øjne på ham, "er du seriøs nej" svare jeg hurtigt, "sikker" spørg han, jeg nikker bestemt på hovedet, han smiler, rejser sig fra toilettet, han trækker tættere på mig. 

Hot MessWhere stories live. Discover now