~ Kapitel 4 ~

3.7K 54 0
                                    


Jeg gnider mit træt i øjende og betragter mine omgivelser, det føles som om jeg for et slag lige i maven, da jeg kommer i tanke om alt i går med både Theo's og mit kys, og Alex der bankede min overfaldsmand.

Døren åbner ind til værelset og Alex hoved stikker ind, og selfølgelig ser han pisse godt ud, selv om det er morgen, hans hår er rodet, men sidder alligevel pisse godt, han træder ind af døren og det første jeg ser, er at han ingen bluse har på, han har sixpack og den er helt perfekt, jeg løfter mit ene øjenbryn, "Kunne du ikke have taget en bluse på eller hvad" spørg jeg ham flabet og griner, "Jeg ved du kan lide, hvad du ser ik benægt det" han kigger på mig med et flirtende blik "Ew" skriger jeg højt, og smiler til ham.

Han går hen til sengen og sætter sig i enden, "Skye du ved god du fuckede op i går ik" siger han pludseligt alvorligt, jeg kikker ned i gulvet og mumler et Mhm, jeg bider mig selv i læben og kigger trist op på ham. "Det der med Theo var ikke okay, jeg ved godt, du prøvede at få mig til at blive jaloux...." Jeg afbryder ham med et falsk host "Jeg prøvede i den grad ikke, at gøre dig jaloux" skriger jeg nærmest af ham.

Han kigger grinende på mig "Fint fint, men hvad prøvede du så på?" Jeg kigger ned i jorden igen "Jeg var ude på at provokere dig" jeg kigger på ham igen, og kan se hans kæbe blive spændt, og han ansigts udtryk bliver en tand vredere, han rejser sig vredt op og smadre en vase ind i væggen. "HVAD FUCK ER DER GALT MED DIG, DU VED VI HAR EN KODEKS OGSÅ FOR DU HAM TIL, AT KYSSE DIG BARE FOR AT PROVOKERE MIG DU ER SIMPELTHEN FOR MEGET" Han kigger ondt på mig.

"Jeg ved godt det var forkert Alex, men det var altså ikke min skyld, at han valgt at tage på mig, det eneste han skulle var, at kysse mig som et tab på et væddemål og det er ikke et brud på kodekset" jeg kigger små irriteret på ham "Fint det har du nok ret i" han slapper mere af nu, og sætter sig ned i sengen igen "Øhm Alex" jeg fumler nervøst med mine fingre mens jeg kigger ned i dem, Alex løfter mit hovede med hans pegefinger og kigger spørgende på mig "jeg ville bare sige tak for igår du ved" han stopper mig med en pegefinger på mine læber, han trækker sig tættere på mig og læner sig ind imod mig for, at kysse mig.

Jeg giver ham en kæmpe lussing, jeg rejser mig op og går hurtigt ud af rummet, på vej igennem køkkenet rammer jeg ind i Theo og er lige ved at vælte, men han når at tage fat i min arm og hiver mig op. "Hvor skal du hen i den fart" griner han til mig, "Hjem" vrisser jeg af ham han kigger overrasket på mig og trækker mig ind i et kram.

"Jeg ved godt du havde en dårlig dag i går Skye" han kigger ned på mig også gør han noget, jeg ikke havde forventet, han læner sit hovede ned mod mit og kysser mig blidt på læberne, jeg skal til at trække mig, fordi jeg virkeligt ikke har lyst til, at kysse ham, men inden jeg når det bliver en hånd banker ned i bordet "Skye Jackson er du helt seriøs" Jeg skubber Theo hårdt væk fra mig "Det var ikke mig" råber jeg tilbage.

Alex vrede bliver større og hans kæbe bliver mere spændt end nogensinde før, han går truende imod Theo, men inden han når helt hen til ham, kommer Noah løbende ud og skubber Alex tilbage. Noah må have hørt det hele, "Alex tænk dig om" Alex knytter hans hænder så de bliver helt hvide, "Flyt dig" siger han stille men koldt,

"Hør Alex Theo har dummet sig 2 gang endda, men han er vores ven, og vi slår ikke vores venner" Siger Noah alvorligt til ham "Fint" Svare Alex koldt tilbage, han vender sig om og går vredt ind på hans værelse, og smækker døren hårdt i. "Du burde måske gå nu Skye" Siger Theo stille til mig, jeg vender mig om og går.

"Mor jeg er hjemme" råber jeg da jeg træder ind af døren, hun råber et hej tilbage, jeg går op mod mit værelse og til min store overraskelse sidder min storesøster, som jeg ikke har set i langtid, jeg griner glad og stormer hen og vælter hende i et stort kram "Jeg har også savnet dig søs" griner hun.

Min søster hedder Isabel Jackson (Se billedet oppe øverst), hun er kun et år ældre end mig, så vi kan mega godt sammen og går også på sammen gymnasium, hun går bare en klasse over mig,  jeg begynder at forklare hende alt hvad der er sket de sidste par dage, og hun lytter interesset til det hele og nikker på det rigtige tidspunkter.

Da jeg er færdig griner hun og siger, at jeg godt nok har haft travlt, jeg smiler og krammer hende. Da det bliver aften laver jeg en pizza, og går op på mit værelse på at se lidt Netflix. Lige da jeg bliver færdig med min pizza ringer min mobil.

"Hallo det er Skye"

"Hey Skye det er Jake jeg ville bare lige fortælle dig, at alt er fixet mellem os drenge igen, og Alex og Theo er venner igen"
"Det er jeg glad for, tak for at fortælle det til mig vi ses i morgen" jeg lægger på og smiler for mig selv, jeg er glad for sted fik det ordnet.

Men jeg kan dog stadig ikke glemme, at Alex prøvede at kysse mig.

Hot MessWhere stories live. Discover now