~ Kapitel 30 ~

2.5K 39 6
                                    

"Er du klar" spørg Lucy jeg nikker og vi går ned i køkkenet til de andre, vi skal ud igen i aften denne gang skal Jessica dog ikke med fordi hun ikke gad være sammen med os piger, men det passer mig meget fint, drengene pifter af os, da vi kommer ned i køkkenet, jeg griner og drejer rundt for dem og stiller mig med hånden på min hofte, de griner og råber og pifter, "Ej lad dog vær" griner jeg for sjov, Alex sidder oppe på køkkenbordet og er helt stille, han giver mig elevatorblikket og bider sig i læben, han har ikke lagt mærke til, at jeg så det så jeg rømmer mig og han kigger hurtigt væk, det kan han glemme alt om, "Nåå Skye glæder du dig til, at se Liam igen i aften" spørg Jake og puffer til mig, jeg nikker glad, "Jeg håber fanme han er der," siger jeg "Skal der så ske noget" spørg Noah nysgerrigt, ham og Jake står nu begge oppe i hovedet på mig og venter på svar, jeg griner og slår mine hænder op i vejret, "Hvem ved" siger jeg og smiler skævt til dem, de udbryder nogle "Uhh" og "damn" før Alex rejser sig fra køkken bordet, "Skal vi skride" siger han koldt og kigger ligeglad på mig, jeg gengælder hans sure blik og nikker, i dag er det Zoe og Noah der ikke drikker, så de kan kører hjem.

Vi skynder os alle op i baren, da vi kommer "Jeg skal have 5 glas med rom og cola og 25 små søde jordbær shots tak" siger jeg til ham der står i baren, han nikker til mig og smiler flirtende, han laver nogle tricks med glasende og holder øje med, om jeg kigger, jeg bider mig frækt i læben og giver ham et flirtende blik, Noah klapper mig på skulderen og griner. "Easy Tiger vi er lige kommet," jeg smiler til ham og trækker på skulderen, bartenderen rækker os vores drinks og shots glassende, jeg kigger tørstigt på shots glassende, og bæller hurtigt 5 glas, Jake trækker mig tilbage, "Hey Hey du der skal også være til os" siger han og skynder sig at tage 5, de andre tager også 5, bortset fra Noah og Zoe, som jo skal kører, de har bestilt cola og sat sig lidt længere væk fra os andre og snakke, der er stadigt 5 shots tilbage, jeg kigger rundt på de andre, hvem har ikke taget deres, mine øjne lander på Alex,  han sidder bare og kigger ud på gulvet, hvor en masse fulde mennesker danser og griner, jeg rykker mig hen foran Alex og placere shots glassende foran ham.

Han kigger først forvirret op på mig "Drik dem din dummert" siger jeg til ham, han kigger først koldt på mig og tager dem efter hurtigt og sluger dem, jeg rækker ham hans rom og cola, "Hvem bunder først" siger jeg og kigger udfordrende på ham, hans øjne bliver glade og han smiler skævt, "Når så du tror du er hurtigere end mig Jackson" siger han og griner udfordrende, jeg smiler lusket til ham. "Det kan du tro Moore" han stopper med at grine og tæller ned fra 3...2..1.. nu, jeg bunder hurtigt min drink, jeg slår hårdt mit glas ned i bordet, og Alex kommer lige efter, jeg griner af ham, "Fuck" mumler han og smiler så derefter til mig. "Er der så en straf" siger han og læner sig ind over bordet mod mig, jeg kniber mine øjne sammen og tænker, hans øjne går fra mine øjne til mine læber og han slikker sig om munden, jeg sætter mig tilbage og han sætter sig hurtigt tilbage også. "Nope" siger jeg så og rejser mig op og går ud mod dansegulvet, jeg kan mærke hans øjne følge mig hele vejen derud.

Jeg skal ikke kysse med ham igen, og især ikke fordi han er sammen med Jessica, men dog mest af alt fordi han afviste mig så stort for bare to dage siden, jeg danser så frækt, jeg kan og gør ekstra meget ud af, at slingre ekstra meget med min hofter, jeg kan høre en pifte, og jeg vender mig om og ser Liam, han smiler mod mig og går langsomt hen mod mig, jeg smiler og stiller mig på tær og kysser ham. "Ser man det Skye Jackson ude to dage i træk" siger han kigger sødt på mig, jeg nikker stolt, "Det kan du tro" siger jeg, hvor er jeg glad for, at han var her i dag, han er den perfekte til, at komme over Alex. "Jeg tror ikke det er et tilfælde, vi har mødt hinanden 2 dage i streg" siger han og trækker mig væk fra dansegulvet. "Hvad siger du til at gå på en date" siger han, og sender mig et charmerende blik, "Meget gerne" svare jeg og smiler, han bider sig i læber og trækker mig ind i et kys, han sætter sin hånd på min kind og nusser den, Liam er faktisk ret sød, "Jeg henter dig i morgen klokken 18:00" siger han, og taster hans nummer ind i min mobil, jeg skriver hurtigt en besked til ham, så han for mit nummer med det samme også, han smiler og vinker farvel, ham og hans venner skal videre, hen til et andet sted, men jeg er glad for at jeg lige mødte ham.

Jeg kigger rundt efter de andre og kan se Noah og Zoe stadig sidde og snakke oppe ved baren, Jake står og snaver en pige op af en af barstolende, Lucy sidder med en sur Alex og kigger rundt, jeg får øjenkontakt med hende og hun vinker mig hen til dem, jeg smiler og går hen til dem, "Hvorfor så sur i dag" spørg jeg Alex og knipser foran hans øjne, han kigger koldt på mig og ruller hans øjne af mig, jeg løfter mit øjenbryn af hans reaktion. "Alex helt ærligt hvorfor fanden skal du altid være så skide sur hva" udbryder Lucy så, vi kigger begge overrasket på hende, hun tager sig hurtigt for munden, "Ups undskyld Alex, det var ikke meningen" siger hun hurtigt til ham, vi kigger begge overrasket på hende, men så bryder vi ud i grin, Lucy har aldrig sagt noget om Alex humør til ham før, hun er normalt ret stille, når vi snakke med Alex, jeg tror hun er lidt bange for, at han bliver sur på hende, hun kigger forvirret på os. "Hvorfor griner i af mig" siger hun så og kigger frem og tilbage mellem mig og Alex der er ved at dø af grin, vi stopper med at grine og kigger så over på Lucy. "Hvor er du sød Lucy" siger Alex så og hun smiler, som en sød lille pige der lige har fået at vide, at hendes tegning er flot, hun rejser sig og går hen til Zoe og Noah. 

Alex rejser sig pludseligt og jeg kigger forvirret på ham, han går over til min side af sofaen, hans brune forførende øjne stirre ind i mine, jeg rykker automatisk længere væk fra ham, men rammer op i væggen. "Hvad laver du" får jeg udbrudt, han smiler smørret til mig og sætter sig helt ind til mig, "Jeg ved du stadig vil have mig" siger han, jeg ryster på hovedet af ham, "Der tager du fejl Alex" siger jeg, først kigger han overrasket på mig, men det ændre sig hurtigt tilbage til hans forførende blik. "Skye jeg ved vi har været igennem en del på det sidste, men jeg tænker at et kys fra mig, ville kunne rede den her fucked op situation, vi er kommet i" han kigger fra mine øjne, også videre ned på mine læber, "Alex du afviste mig groft for tre dage siden, og jeg er stadigt ikke kommet over, at du var mig utro med min søster foran mine øjne, så du skal bare holde dig LANGT væk fra mig, fordi jeg er SÅ ovre dig" råber jeg til ham, mens jeg skubber ham væk fra mig. "Du vil ikke have mig, fordi du er vild med mig, du vil have mig fordi, vi aldrig nåede at have sex og det fortryder du" fortsætter jeg, hans kæbe er helt spændt nu og jeg ved, jeg har ramt de rigtigt ord, men samtidigt gør det mig virkeligt trist, at han rent faktisk prøver, at udnytte mig lige nu, jeg troede at han havde ændret sig, men det jeg ser nu er den samme player, som han var første gang jeg mødte ham. 

Alexs øjne er helt mørke og hans knoer er spændt, jeg siger dig den dreng har nogle vredes problemer når ting ikke går efter ham, "Im sorry Alex, men sådan er det, jeg er færdig med dig" siger jeg for at afslutte det, jeg rejser mig op og skubber mig forbi ham, "Skye" siger han stille, men vredt, jeg vender mig om og løfter mine øjenbryn, "Jaer" mumler jeg ligeglad til ham. "Min kamp om at få dig, er kun lige begyndt" siger han, jeg ruller mine øjne af ham, kan han ikke bare lade mig værre.

Hot MessWhere stories live. Discover now