~ Kapitel 3 ~

4.4K 54 8
                                    


"Parrtteeyy!!" Råber Lucy glad, hun laver nogle Dance moves ude midt på gulvet på mit værelset, jeg griner og stiller mig hen til hende og danser ved siden af hende, Zoe ruller øjne af os og griner "Kom her hen Skye, du skal have makeup på" siger Zoe strengt til mig, jeg skynder mig at gå hen til hende, og hun begynder at lægge min fest makeup, da hun er færdige træder hun et skridt væk, betragter mig og hviner så glad og klapper i hendes hænder.

Jeg stiller mig op og går hen til spejlet, jeg må sige den pige har makeup skills, jeg ser pisse godt ud, jeg vender mig om og stikker hende en thumbs up, for så at tage min kaki grønne tætsiddende kjole på (Se billede). Zoe har taget en rød kjole på som sidder tæt oppe for oven og går lidt ud for neden, Lucy har en stram sort kjole på med en åben ryg, for at være ærlige ser vi fucking godt ud.

Vi tog bussen hen til festen, vi kom lidt tideligt på den, og der var ikke rigtigt nogen da vi kom, Noah, Jake og Theo kom hen til os og krammede os, og sagde vi så godt ud, Zoe blev helt rød i kinderne og grinte ned i jorden

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi tog bussen hen til festen, vi kom lidt tideligt på den, og der var ikke rigtigt nogen da vi kom, Noah, Jake og Theo kom hen til os og krammede os, og sagde vi så godt ud, Zoe blev helt rød i kinderne og grinte ned i jorden. " I ser ikke heller ikke så slemme ud" siger jeg til dem med et flabet smil, og et blink i øjet de grinte og trak os med hen til baren.

"Hey smukke" jeg vender mig rundt og ser ind i Alex flotte mørke øjne, jeg sender ham et flirtende blik og blinker, også vender jeg mig om og går grinende hen til de andre, den havde han nok ikke set komme.

Nogle stærke muskuløse arme tager fat rundt om mig, jeg vender mig hurtigt om "Alex hvad Fuck har du gang i" siger jeg arrigt til han "Årg slap af babe, jeg ved du kan lide det" han blinker med øjnene og bider sig selv i læben, shit han er fucking lækker, jeg skubber ham væk, han løfter hænderne op i vejret, og griner jeg vender øjne af ham og trækker en vodka op fra baren og blander en drink.

Der er efterhånden kommet ret mange mennesker og musikken pumper derud af, jeg danser midt ude på gulvet mellem en masse mennesker, Zoe sidder oven på en og snaver eller anden dreng der går på vores gymnasium, jeg griner og danser videre.

Jeg aner faktisk ikke hvor Lucy er måske skulle jeg lede efter hende, jeg stopper med at danse og går op mod baren måske sidder hun der og hvis ik kan jeg få nogle drinks ned.

Jeg spørg bartenderen om 5 shots og en sex on the Beach, han kommer med dem, og jeg drikker hurtigt mine 5 shots og bunder min sex on the Beach, "Tror du ikke du skal slappe lidt af med alt det alkohol" griner Alex til mig og sender mig et flirtende blik "Skrid med dig Alex, jeg magter dig ikke" jeg sender ham et seriøst blik og løfter øjenbrynet, han griner, tager fat i mine hofter og trækker mig tæt på ham og hvisker "Du kan benægte så meget som du vil, men du er vild med mig" jeg river mig fri af hans hænder, og giver han fingeren for så, at gå tilbage til baren og bede om flere shots, jeg har brug for at være pisse fuld, hvis jeg skal komme igennem den her aften.

"BUND BUND BUND!!" Alle blikke er på mig og Theo som drikker om kap, vi skal drikke 15 shots og den der bliver færdig først, skal vælge noget den anden SKAL gøre, problemet for Theo var bare, at jeg var pisse god til, at drikke shots.

Hot MessWhere stories live. Discover now