"Hvad med at du sætter dig ned lidt," Nathan fører mig ind i køkkenet og placere mig på en stol, jeg griner og vælter ned i stolen, "er du altid så fuld," griner han, jeg ryster hurtigt på hovedet, "neej jeg fejre bare Luce," fremstammer jeg med besvær, han nikker og smiler.
Jeg støtter mit hoved med min hånd og kigger fraværende rundt, "Skye" spørg Nathan, jeg kigger spørgende på ham, han læner sig ind mod mig og kysser mig blidt på læberne, min hånd glider og jeg banker hårdt hovedet ned i bordet, "av for" brokker jeg mig, og gnuper mig på hovedet, Nathan kigger med medlidenhed på mig.
"Jeg er nødt til at tage hjem nu, jeg skal på arbejde i morgen tidlig," undskylder han, jeg ryster på hovedet, "det er helt fint" jeg smiler til ham, han nikker, "skal jeg kører dig hjem," spørg han, "nej ellers tak jeg sover med Lucy og Zoe, vi har allerede aftalt det, og jeg vil gerne fejre hende hele natten," griner jeg, han nikker kysser mig hurtigt på læberne og går.
Jeg rejser mig med besvær op, jeg kigger efter de andre og spotter Theo, "Theo" kalder jeg, han kommer hurtigt hen til mig, "hvad så fulde prinsesse" griner han, jeg smiler "ik så meget," griner jeg, "har du set de andre" spørg jeg forvirret, han nikker og peger ind i stuen, "de står dernede," jeg nikker og vi går derned.
"Hej kællinger" griner jeg og stiller mig op af væggen, så jeg kan holde mig oprejst, de kigger alle forvirret på mig, "kællinger" spørg Jake forvirret, jeg griner og nikker, "sry" svare jeg, de griner af mig, "har du en god fest" spørg jeg Lucy, hun nikker ivrigt, "jeg er meget glad for, at i alle kunne komme," siger hun glad, vi smiler til hende, "skål" råber Jake og rækker mig en drink så vi kan skåle for Lucy.
Jeg slingre ud fra væggen og rammer tilbage ind i den igen, "av" piver jeg, Alex griner af mig og tager fat i mig, han holder hans ene arm om mig, "er du okay" spørg han, jeg nikker, "jeg har aldrig haft det bedre," forsikre jeg ham om, "det er jeg skam ikke i tvivl om," griner han og smiler sødt til mig.
Jeg tager fat i hans anden arm og placere den rundt om mig, han kigger overrasket på mig, "kys mig" hvisker jeg til ham, han smiler og rækker vores drinks over til Noah, jeg smiler og stiller mig på tær, han læner sig ned mod mig og vores læber rammer, han skubber os tættere sammen og smiler ind i kysset.
"Alex jeg slår dig ihjel," Nathans stemme overrasker mig og jeg skubber hurtigt Alex væk, men for overbalance og falder tilbage og rammer gulvet med et bump, Alex hjælper mig hurtigt op og kigger panisk over på Nathan, jeg kigger flovt ned i gulvet, "du kan sku da godt se, hun er for fuld til at tage nogle fornuftige beslutninger," råber Nathan af ham.
Noah går ind imellem dem, "gutter tag den udenfor, i skal ikke ødelægge den her fest for Lucy," Lucy kigger taknemmeligt på ham, Alex nikker "sry Lucy" han slipper mig, og ham og Nathan går ud.
__________
ALEX'S P.O.V
"Du er et fucking svin" råber Nathan af mig, jeg sukker og nikker "true, men jeg ved at hun gerne ville," mumler jeg og krydser mine arme, Nathan ryster kraftigt på hovedet, "og hvordan kan du så vide det, hun kan ikke engang stå selv," jeg sukker og ruller mine øjne af ham, "fordi det er ikke første gang, vi kysser i aften," vrisser jeg af ham, Nathans øjne bliver store og jeg kan se hans hjerte briste foran mig.
"Hvornår" spørg han stille, "S eller K" svare jeg, han nikker, "så det var ikke frivilligt" spørg han, jeg ryster på hovedet, "så tæller det ikke" vrisser han og slingre en knytnæve ud mod mig, jeg griber den hurtigt og vrider hans arm om på ryggen af ham, "det er meget muligt, men du skal forstå en ting, det eneste jeg brænder for er, at få Skye tilbage og lige nu står du i min vej," jeg skubber ham frem og slipper ham.
JE LEEST
Hot Mess
TienerfictieSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...