Vi var først hjemme i går klokken 3, så jeg orker virkeligt ikke en hel dag med rundvisning på museet, altså jeg forstår virkeligt ikke hvorfor, at vi skal gå rundt i en kæmpe bygning en hel dag og se på hvordan folk i gamle dage malede billeder, alt i alt orker jeg det virkeligt ikke.
"Piger i kommer for sent til morgenmad, hvis i ikke står op nu" er der en der råber omme bag ved døren, jeg tager min pude og dækker mine øre til, jeg vil ikke op nu. Døren bliver åbnet og en person går ind, personen kaster sig ned oven på mig og begynder, at kilde mig, jeg skriger og griner højt, da jeg fjerner puden, kan jeg se, at det er Alex det sidder oven på mig og kilder mig. Mit grin stopper og jeg ser surt på ham.
"Du skal fucking ikke vække mig" vrisser jeg af ham, han griner højt "Undskyld prinsesse, men hvis ikke, vi går ned nu for vi skæld ud." Jeg kigger surt på ham og rejser mig så op "Fint, men gå lige ud jeg skal have skiftet tøj, han rejser sig og går ud.
"Jeg skal altså have pandekager" siger Lucy træt, jeg griner af hende og tager hende under armen, vi sidder alle sammen ved et stort bord, og med alle sammen så mener jeg Jack, Alex, Theo, Noah, Lucy, Zoe og mig, vi er blevet ret tætte alle sammen efter i går, og jeg synes at drengene er vildt fede, at hænge ud med. Vores lærer rejser sig og fortæller os at vi kører med bussen om 15 min.
"Jeg forstår ikke hvorfor fuck vi skal glo på malerier i flere timer nu" siger jeg for 5 gang i bussen, Alex ruller øjne af mig og griner "det har du sagt" svare han tilbage, jeg mumler et jaja og kigger så ud af vinduet, vi er her nu og jeg har besluttet af jeg skal snakke med Theo om, at han kyssede mig i køkkenet, og jeg har en følelse af at det vil blive rigtigt akavet.
Vi går ind af døren og bliver inddelt i 2 store grupper, uheldigvis bliver drengene sat i den anden gruppe, så det bliver lidt sværere, at få snakket med Theo, men jeg finder ud af noget Alex står og flirter med en af de andre piger, hun er helt rød i hovedet og man kan nemt se på hende, at hun er totalt vild med ham "Skye kommer du" siger Lucy til mig, jeg nikker, og følger efter de andre.
"I får 10 minutters pause" råber vores lærer, perfekt nu kan jeg finde Theo og få snakket med ham, jeg tror, at han er henne ved indgangen med de andre drenge, da jeg kommer derhen, står han rigtigt nok, sammen med de andre, de har en sværm af piger rundt om sig, men det er jo ikke noget nyt, jeg griner og går hen til dem, "Theo kan vi snak" spørg jeg ham stille og smiler, han kigger ligeglad på mig, og vender sig så om og flirter videre med en eller anden tøs jeg ikke kender, "Øhm hallo" Siger jeg så, han vender sig mod mig igen.
"Kan du ikke se jeg har gang i noget" Siger han koldt mod mig, jeg kan mærke et stik i mit hjerte, hvorfor er han lige pludselig så ond mod mig, hvad har jeg gjort ham, jeg vender mig om og går med hurtige skridt væk, jeg kan høre trin der løber efter mig, og jeg begynder at sætte i løb, jeg vil virkeligt ikke snakke med nogen lige nu.
"Vent Skye er du okay" Råber en forpustet Alex, man skulle ikke tro, han blev for pustet med den mave "Alex jeg magter virkeligt ikke lige nu, lad mig være" vrisser jeg af ham han fnyser "Stop dog, jeg kan se at du er ked af et eller andet" siger han stille til mig, "Kom sæt dig her" han fører mig hen til en bænk, og skubber mig blidt ned, at sidde "Hvad sker der, fortæl mig det" siger han blidt.
Jeg tøver, men begynder så at forklare ham, at jeg ville snakke med Theo, men at han havde været et svin overfor mig, Alex ansigt bliver stramt og han ser vredt på mig, "Jeg skal nok snakke med ham" siger han vredt "Alex det fint..." mere når jeg ikke at sige, før han afbryder mig "Skye han er jo forhelved et svin overfor dig, bare fordi du kyssede ham fyren i går, fatter du det" Råber han af mig "Hvad mener du" siger jeg meget forvirret "Grunden til, at han kyssede dig Skye er fordi, han er vild med dig, og nu er han jaloux over, at du kyssede en fyr i går" svare han mindre roligt.
"Hvad hvordan kan han være vild med mig, jeg har kendt ham i hvad en måned, er du sikker" siger jeg endnu mere forvirret end før "Han har ikke sagt det til mig, men det er tydeligt" fnyser Alex, jeg mumler et Fuck.
Jeg rejser mig og kigger anspændt på Alex "Jeg må hellere snakke med ham", Alex nikker, og jeg går indenfor. "Theo vi skal snakke, og det er nu" råber jeg hen til ham, han vender sig overrasket om, "fint" siger han opgivende.
Jeg hiver ham væk fra de andre, og kigger surt på ham "nå har du så tænkt dig, at sige hvad jeg har gjort galt siden du skal være et kæmpe svin" siger jeg vredt til ham, han kigger ned i jorden og ser uskyldigt på mig. "Undskyld Skye jeg ved godt det ikke var, særligt sødt af mig, at svare dig sådan før" mit sure blik skifter til et, mere mildt ansigtsudtryk.
"Hvorfor gjorde du det så?" Spørg jeg ham mindre aggressivt, han kigger igen ned i jorden og rødmer lidt "Jeg ved det ik Skye, jeg tror måske, jeg er blevet lidt vild med dig og i går, da du kyssede den der fyr, gjorde det ret ondt" han tager en dyb indånding, og kigger så mig ind i mine øjne, jeg kigger overrasket på ham.
"Jeg ved ik hvad jeg skal sige" siger jeg stille, hans ansigtsudtryk bliver trist, og han vender sig om og går væk i en høj fart, fuck altså hvorfor skal han også være vild med mig, jeg vil bare gerne være hans ven, jeg finder pigerne og fortælle det hele.
Efter jeg har forklaret pigerne situationen, kigger de med medlidenhed på mig, men de syntes også det er synd for Theo eftersom han blev afvist, "Pausen er ovre" råber vores lærer, jeg sukker og rejser mig, jeg går med pigerne mod samlingsstedet Jeg for øjenkontakt med Alex det mumler et, er du okay. Jeg ryster på hovedet og går videre, jeg kan se, han gerne vi være gået hen til mig og snakke med mig, men han bliver hevet frem af nogle piger som er med i hans gruppe.
Vi kom hjem fra museet for 20 min siden, og jeg har lagt i min seng i alt den tid, de andre er gået ned til poolen, men jeg ville ikke med, jeg vil hellere ligge og tænke over situationen med Theo. Der bliver banket på døren, jeg rejser mig og åbner døren, "Theo hej" siger jeg overrasket. Jeg åbner døren mere, så han kan gå ind, han sætter sig på sengen, og jeg sætter mig ved siden af ham.
"Skye jeg er ked af at jeg har gjort det akavet imellem os, jeg ved, at du kun vil være venner, og jeg føler? jeg har ødelagt det lidt ved, at sige at jeg har følelser for dig, men jeg vil hellere være din ven, end slet ikke være noget" han kigger alvorligt på mig, mens han piller ved hans hænder. "Theo det fint, jeg vil hellere end gerne være din ven, men jeg kan bare ikke mere end det" jeg giver ham et uskyldigt smil, og han gengælder det "Det er helt fint for mig" han smiler oprigtigt til mig, og krammer mig "Hvad siger du til, at vi går ned til de andre" spørg han, jeg nikker et hurtigt ja.
"Heey se hvem der kommer der" råber Lucy, jeg vinker til hende og griner, der er ret mange i poolen i dag, så vi har ikke så meget plads, som vi havde i går, jeg hopper ned i poolen og kører mit hår tilbage. Alex svømmer hen til mig og spørg om mig og Theo er blevet venner igen, jeg stikker ham en thumbs up og smiler, han smiler tilbage og vi svømmer over til de andre. "Hvaa er der nogle er jer der skal med ud i aften igen" siger Jake med et smil "Glem det, jeg skal have søvn i nat tak" griner Zoe, vi nikker alle sammen enigt med Zoe, og Jake kigger opgivende på os. "Hey hvad var det enligt vi skulle i morgen" spørg Noah "Jeg tror vi fik lov til, at få en shoppe dag, også hjem med bus senere" svare Lucy ham. drengene sukker, og vi begynder, at grine det skal nok blive en god dag i morgen.
——————————————————————
Sry for den lidt lange opdatering jeg havde bare rigtigt travlt med skolen den uge men er klar til at skrive en masse kapitler nu igen!❤️❤️
أنت تقرأ
Hot Mess
أدب المراهقينSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...