(Tilbage til Skye's POV)
"Skye Hey babe, hvad siger du til vi lige går ud lidt" spørg Ethan sødt, jeg smiler og nikker ja, han tager min hånd og trækker mig hele vejen ned til en bænk, lidt væk fra hallen. "Hva så er du okay" spørg jeg han bekymret, Alex gav ham jo virkeligt en godt omgang, han trækker på skulderen og trækker sig tættere på mig, han placere sin hånd på mit lår og trækker sin hånd længere op af mit ben, jeg gisper og kigger på ham, hans øjne er helt mørke og hans vejrtrækningen er uhyggelig dyb, han kigger intenst på mig.
"Jeg er ikke klar Ethan" siger jeg forskrækket, han løfter sin hånd fra min lår og kigger vredt på mig, "Skye enten gør vi det nu, ellers kan du fucke af" råber han af mig, jeg kigger bange på ham og ryster på hovedet "Hvad mener du?" Siger jeg stadig bange, hans hånd svinger ud i luften og jeg for den største lussing, jeg er panisk, men skynder at rejse mig op og løbe hen mod hallen igen, med tåre rendende ned af mine kinder.
Jeg river døren op og løber ind i hallen, jeg er nødt til at finde pigerne nu "Skye Hey hvad sker der" råber Alex, jeg kan se ham længere fremme og løber videre forbi ham, men når ikke særligt langt, da han tager fat i min arm og trækker mig foran ham igen, tårende løber stadig ned af mine kinder og Alex ser virkeligt sur ud, jeg kan se hans kæbe er spændt og han har rynket hans bryn. "Voldtog han dig" siger han så pludseligt, jeg kigger overrasket på ham og nikker nej, han tager hans hænder op på mine skuldre.
"Hvad skete der så" siger han stadigt vredt "Han prøvede, men jeg ville ikke, også slog han mig" siger jeg stammende, Alex øjne bliver kul sorte og han kigger rundt efter nogen, hans øjne får øje på hans mål, han tager mig i armen og river mig med ham igennem hele hallen. "Noah og Jake pas på hende" siger han så og placere mig foran Noah, Noah kigger overrasket på mig "Hvad sker der" siger han bekymret til mig. "Han fucking prøvede på at voldtage hende, men hun sagde nej og han slog hende" råber Alex højt, jeg spjætter lidt da jeg fik et chok, Noah ser virkeligt også sur ud nu.
"Hvor er han" Siger Alex i en kold tone "Alex du kan ikke styre dig selv lige nu, tror du det er en god ide.." mere når Jake ikke at sige før Alex råber "Jeg fucking smadre ham" Alex kigger igen rundt i hele hallen, og jeg kan se Ethan stå længere nede, Alex finder ham også han går med hurtige skridt ned mod Ethan, Noah og Jake sender hinanden blikke og går ned mod Alex og Ethan, jeg følger hurtigt efter.
"ETHAN DU ER DØD" Råber Alex af ham, Ethan kigger ikke på Alex, men mig "Alex slap af, jeg har ikke brug for den luder, du må meget gerne få mit skrald" siger han koldt, mens han kigger mig lige ind i øjenene, jeg begynder at græde igen, jeg forstår overhovedet ikke hvad der sker lige nu, Alex knytter sin hånd og svinger sin knytnæve ind i hovedet på Ethan, Ethan vælter bagover, men kommer hurtigt op at stå igen, han tøre blodet væk fra hans flækkede læbe og kigger vredt på Alex.
Først banker Ethan en knytnæve ind i maven på Alex og derefter i hovedet, Alex rør næsten ikke på sig og tørrer også hans blod væk fra munden, han vælter Ethan, sætter sig oven på ham igen og slår ham igen og igen. "Alex der er nok" siger Noah til ham, men Alex bliver ved. "Alex" siger Jake lidt højere, men han stopper ik, Jake og Noah kigger på hinanden, går så hen, tager fat i Alex arme og hiver ham væk fra Ethan. "Slip" råber Alex med blod løbende ned af hans ansigt, fra hans sikkert flækkede øjenbryn. "Ha kan du ikke mere Moore" siger Ethan flabet til ham.
Jeg går med raske skidt hen til Ethan, som sidder op nu og griner af Alex, jeg er så vred lige nu, jeg smadre min knytnæve lige ind i næsen på ham, jeg kan høre et knæk, yes den er brækket, jeg smiler for mig selv og ser Ethan tage sig til næsen, og begynde at pive.
Jeg går hen til Alex, som stadigt bliver holdt af drengene, de kigger alle overrasket på mig "Okay Jackson sådan mand" siger Jake stolt, Noah giver mig High five, Alex står stadig bare og kigger overrasket. "Kom Alex lad os fjerne dig blod" siger jeg og tager fat i hans arm og trækker ham ud på badeværelset.
"Av mand" piver han, jeg griner, men bliver ved med at duppe hans øjenbryn. "Sid stille" griner jeg, "men det gør ondt" piver han igen, jeg kigger lusket på ham og presser så kluden lidt hårdere ind på hans bryn. "Av Skye" vrisser han, jeg griner igen "Sådan all Done" smiler jeg til ham. "Tak" siger han og smiler "Nej Alex det er mig der siger tak" siger jeg og krammer ham, han tager imod mit kram og vi beslutter os for at nyde resten af festen.
"Skye kom nu ned" råber Alex, jeg griner og nikker nej, jeg er rigtigt fuld lige nu og er godt igang med, at danse op på et af bordende i hallen, "Sjit jeg har det varmt" udbryder jeg og begynder, at tage min bluse af "Skye" råber Alex igen, jeg tysser på ham og står nu kun i bh og danser foran en masse mennesker.
Alex stiller sig op på bordet, tager fat i mig og trækker mig hen til bord kanten og får mig til at gå ned. "Øv" siger jeg trist han griner "Hvor skal du sove henne" spørg han og prøver, at få øjenkontakt med mig "Øhh, jeg skal gå hjem" siger jeg og smiler, han kigger opgivende på mig "Skye du har 2 km hjem og i din tilstand, tror jeg ikke du kommer særligt langt" siger han så. "Jamen hvad gør jeg så" siger jeg og kigger ham i øjenene.
"Altså jeg bliver hentet om 5 min, så kan jeg spørge om vi kan sætte dig af hjemme ved dig" spørg han, mine øjne flimre og jeg nikker ja.
"Øhm Skye" Alex rusker i mig, og jeg vågner "Vi er ved dit hus" siger han, jeg kigger ud af vinduet, jeg kigger op på ham "Kan jeg ikke bare tage hjem til dig" siger jeg træt, han siger noget til taxachaufføren og bilen kører videre.
Nogle stærke arme tager fat om min mave og løfter mig op, "Kan du gå" spørg Alex, jeg nikker ja og stiller mig op, vi går ind af døren og han sætter sin finger på sin mund og tysser, "Min familie er hjemme", jeg nikker ja og går efter ham oven på.
"Du kan bare sove i min seng, jeg kan sove i min stol" siger Alex og går hen mod stolen, "Alex du må gerne sove i sengen" siger jeg og han kigger overrasket på mig "Det fint vi har jo sovet sammen før, kan du huske hjemme ved mig" siger jeg og griner han nikker ja.
"Kig lige væk" siger jeg, han vender sig om jeg trækker min bluse af og mine bukser, så jeg kun står i undertøj, jeg går hen til hans seng og kravler ind under dynen. "Okay" siger jeg og lægger mig ned, han tager hans trøje af og bukser og står kun i boksershorts, jeg stirrer på hans mave. Gud hvor er hans mave flot, han får øjenkontakt med mig og griner.
Vi ligger helt stille ved siden af hinanden, jeg vender mig om mod ham og vi kigger hinanden i øjnene, "Jeg er ked af det" siger jeg så "Af hvad" spørg han forvirret, "Du advarede mig mod Ethan, men jeg ville ikke lytte" siger jeg trist "Hey der er okay, alle laver fejl" siger han så og smiler, jeg smiler tilbage og han lukker sine øjne igen.
Jeg ligger lidt og stirre på ham og gør så pludseligt noget, som kommer bagpå mig selv, jeg læner ind mod ham, han åbner sine øjne igen, jeg kigger lige ind i hans øjne, mit hovede er lige over hans, jeg lukker mine øjne og placere mine læber på hans, han kysser himmelsk og vores læber passer perfekt sammen, han tager sine hænder om min ryg, vi ligger og kysser i et stykke tid, og det bedste af det hele, er at han ikke piller, han holder bare om mig og vi nyder begge kysset.
Jeg trækker mg fra kysser, han kigger på mig og jeg smiler til ham og vender mig om, hans arme kommer rundt om mine mave, og han ligger og holder om mig.
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...