Jeg bliver vækket af Alex der rykker på sig, jeg ligger helt inde ved ham, han holder stadig sine arme om min ryg, jeg tænker over i går, hvad skete der enligt. "Hey" siger Alex med en hæs morgenstemme "Hej" svare jeg, jeg kravler væk fra hans arme og ligger mig fladt på ryggen. "Hvad skete der i går" spørg jeg ham og kigger ind i hans øjne.
Han rynker brynene "Kan du ikke huske noget" spørg han, jeg ryster på hovedet og han ser ned, "Hvad er der" spørg jeg og kigger forvirret på ham, han rejser sig op og står i bar mave foran mig "Alex" spørg jeg igen, han kigger på mig og tager nogle shorts og en T-shirt på. "Hvad kan du huske" siger han.
Jeg tænker mig om og der slår en del af det der skete i går mig "Øhm alt med Ethan, men jeg kan ikke huske, efter at vi satte os ud i taxaen" siger jeg forsigtigt. "Du sagde bare du gerne ville her hjem, også faldt du i søvn" siger han hurtigt, jeg føler han lyver overfor mig lige nu, men jeg vælger at lade det ligge "Såå pandekager" spørg han og smiler, jeg rejser mig og af sengen og nikker ivrigt ja. "Men måske tøj først" siger han så og peger på mig, jeg kigger panisk ned, oh god jeg har kun undertøj på. "Du må ikke kigge" skriger jeg panisk, han begynder, at flække af grin og går så ud af værelset "Alex" råber jeg efter ham, han vender om og kommer tilbage "Hvad så" spørg han mens han stadig griner. "Stop du må ikke kigge" skriger jeg igen.
"Jeg skal bare låne noget tøj" griner jeg, den her situationen er lige til at dø over, Alex åbner hans skab og kaster en oversize bluse ud til mig, jeg skynder mig at tage den på. "Kan jeg så få lov til at gå ned og lave pandekager" spørg han og smiler, jeg nikker og vi går nedenunder.
"STOOP!" Råber jeg af Alex, han er godt igang med at kaste mel ud over mig, han kigger lusket på mig og tager en ny håndfuld mel, "Sig Alex jeg vil have dig" siger han, mens han kommer tættere på mig med mel i hånden, "Aldrig" siger jeg og kigger udfordrende på ham, han løber hen mod mig, jeg griner højt og løber væk, han får fat i mig med hans ene hånd og hiver mig tilbage, jeg skriger panisk og griner højt. "Neej nej nej" skriger jeg og han kaster melet ned i hovedet på mig, jeg for det ud i hovedet og i mit hår, jeg kigger surt på ham.
"Se nu mit hår" vrisser jeg, han griner og går helt hen til mig "Det ik sjovt" siger jeg surt, han tager fat i mit hoved og løfter det op "Skye" siger han, mens han stadig holder mit hoved oppe, "Ja" svare jeg ham, "Der skete også noget andet i går" siger han og trækker sig tættere på mig, "Hvad" spørg jeg halv panisk, han kigger mig ind i øjnene og læner sig ned mod mig.
Hans læber er perfekte, de er bløde og han kysser virkeligt godt, jeg tager mine arme rundt om hans hals og han holder om min mave, han trækker sig fra kysset, kigger ind i mine øjne og venter på min reaktion. "Så kan du huske det nu" spørg han efter et stille stykke tid hvor vi bare har kigget akavet på hinanden, jeg smiler "Ja" svare jeg ham, han smiler tilbage og går så hen og laver resten af vores pandekager.
Hvor er det vildt, at jeg har kysset med selveste Alex Moore og hvor er det dumt, jeg har ingen ide om hvor han, vil hen med det her, enten er jeg bare til engangsbrug for ham, eller måske vil han mere, ej ej ej hvad er det dog jeg tænker, hvornår har en pige nogensinde været nok for Alex Moore. "Aldrig" hvisker jeg for mig selv, "Så er der serveret" siger Alex glad og kommer hen med en stak pandekager og stiller dem på bordet, jeg siger ikke noget, men står bare og kigger tomt ud i luften.
"Skye er du okay" spørg Alex bekymret og går hen imod mig, "Er jeg bare til engangsbrug" spørg jeg uden, at kigge på ham, jeg kan hører han bliver overrasket. "Skye.." mere når han ikke at sige, før der bliver banket på døren "To sek" siger han så hurtigt og går ud og åbner døren.
"Hey hva så brormand" kan jeg hører Noah sige ude fra døren, "Hey luk os ind" siger Jake, drengene går ind og kommer ud i køkkenet til mig, Alex kommer gående bag dem og giver mig et undskyldende blik, "Hey Skye" smiler Theo og kommer hen og giver mig et kram, jeg krammer ham tilbage og kigger over på Alex, han står og kigger surt på os, jeg tror ikke han kan lide Theo er tæt på mig, ellers så er nok bare fordi Theo ikke må bryde deres code(kodekset).
Jeg trækker mig fra krammet og kan straks se at Alex slapper mere af, han kommer hen imellem mig og Theo, tager fat på Theo's skulder og skubber ham hen mod bordet, "Bare tag for jer drenge" Siger han og skubber blidt Theo ned og sidde, han kigger over på mig og smiler, jeg prøver at smile tilbage, men det går ikke så godt, jeg tænker stadigt på om han bare bruger mig.
"Øhm jeg tror jeg går" siger jeg nervøst, og drenge råber farvel med deres munde fyldt med pandekage, jeg smiler og vinker til dem og går ud mod døren, "Skye vent" siger Alex lige bag mig "De går nok snart, bliv så kan vi snakke" siger han og tager fat i mine hænder, "Jeg vil gerne hjem nu" siger jeg og kigger ham ind i øjenene.
"Okay, men vi skal snakke" siger han "I know, men ik nu" siger jeg og kigger væk, jeg slipper vores hænder og skal til at vende mig om og gå, Alex tager fat i mit hovede og drejer det op mod ham. "Er du okay" siger han så, "Ik rigtigt" svare jeg ham, han kigger trist på mig, han læner sig ned mod mig og kysser mod blidt på læberne, jeg trækker mig hurtigt fra kysset og smiler kort til ham og vender mig så om og går.
Jeg er nødt til at finde ud af, om jeg kan stole på ham eller ej, før jeg falder helt for ham.
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...