Jeg strækker træt min krop, gaber og åbner træt mine øjne, jeg kigger rundt efter Alex, men han er her ikke, jeg rynker mine bryn og kravler ud af sengen, jeg trækker nogle shorts og en top på, min mobil plinger henne fra mit bord af, jeg sukker og går stille derhen.
Skærmen lyser skarpt op i mine øjne, og jeg kniber dem irriteret sammen, der er en ulæste besked fra Alex.
- Hey sry, jeg var nødt til at smutte!
Jeg sukker og ruller mine øjne, så meget for at han ikke ville forlade mig, min mor stikker hovedet ind på mit værelse, "hej skat godt du er vågen, jeg synes, vi skal snakke om alt det her med din far," hun sætter sig ned i min seng og kigger ventende på mig, jeg kigger tøvende på hende og sætter mig så ned.
"Jeg har ikke andet at sige, end at han har kørt os alle psykisk ned, skadet dig så du var på randen til at dø, og gjort Isabell psykisk ustabil" mumler jeg, hun nikker enigt, "jeg ved det, men jeg er bange Skye," hun kigger trist på mig, en tåre triller ned af hendes kind, jeg krammer hende og knuger hende tæt ind til mig.
Hun trækker sig fra krammet og kigger tøvende på mig, "jeg vil ikke have han kommer tilbage," siger hun, jeg nikker enigt, "hvad kan jeg gøre," spørg jeg hende og holder om hendes hænder, hun smiler til mig, "jeg er for svag til at få ham til at gå, men hvis Alex nu var her," hun kigger håbefuldt på mig.
Jeg sukker og ryster på hovedet, "jeg ved ikke helt mor," hun nikker og hendes smil falmer, "undskyld det er slet ikke meningen, at du skal beskytte din gamle mor," hun sender en falsk latter ud af hende mund, jeg kigger trist på hende, "jeg vil altid beskytte dig," mumler jeg, hun smiler og mumler "i ligemåde min skat."
"Jeg skal nok snakke med Alex," siger jeg, hun nikker, "jeg gør gæsteværelset klar," hun rejser sig og går ind på gæsteværelset, som ligger lige ved siden af mit værelse, jeg griber ud efter min mobil og ringer op til Alex.
Den ringer i langtid, men han svare ikke, jeg skriver en hurtigt besked til ham.
- Ring til mig.
Jeg lægger min mobil ned igen, hvor kan han være henne, jeg åbner panisk mine øjne, "fuck" råber jeg, jeg skulle have været i skole i dag, men jeg har slet ikke tænkt på det, jeg kigger op på klokken, den er halv elleve så kan jeg stadigt nå nogle få timer, jeg trækker mine short af, finder nogle jeans frem og hopper ned i dem.
_______
Jeg halv løber op igennem skolegården og ind på skolen, "matematik" mumler jeg for mig selv og styrter ned mod mit lokale, jeg braser døren op hele klasse bliver stille, min lærer kigger strengt på mig, "du kommer for sent," vrisser han, jeg nikker og mumler "undskyld."
Jeg kigger ud over lokalet, Alex sidder nede i bunden, min øjne bliver store, Olivia læner sig ind over Alex, de griner højt og snakker interesseret med hinanden, han smiler stort til hende og hvisker noget til hende, som hun synes er hyldende sjovt.
Min krop bliver varm og jeg ved, at hvis ikke jeg gør noget sprænger mit hoved, jeg styrter ned til dem, de kigger forvirret op, Alex smil falmer og han kigger forvirret på mig, "Skye jeg troede du blev hjemme i dag," spørg han, jeg ryster på hovedet og giver Olivia dræber blikket.
"Skye sæt dig ned" min lærer kigger surt mod mig, jeg sukker og mumler nogle bandeord for mig selv, da jeg går op på min plads ved siden af Noah, han smiler til mig og jeg smiler tilbage, "sovet over dig" spørg han, jeg nikker ivrigt, "meget" griner jeg.
Olivia's grin forstyrre mig, jeg vender mig irriteret om og kigger ned på hende, hun lægger sin hånd på Alex's arm og han smiler fjollet til hende, jeg krydser mine arme og vender mig surt om igen, "jaloux" spørg Noah og puffer til mig.
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...