~ Kapitel 5 ~

3.6K 49 0
                                    


Jeg har brugt 2 timer på, at pakke alle mine ting  til introturen, vi skal køre i en dobbeltdækker bus, om 1 time, så jeg har lidt travlt.

Jeg har ignoreret Alex i et par dage nu, faktisk lige siden jeg gav ham en lussing, og kyssede med Theo, jeg kender ham jo overhovedet ik, også prøver han at kysse mig, men jeg ved også godt, at det er det han gør, med alle piger, jeg ville bare ønske at han kunne se mig som en ven, men det ved jeg godt ikke er muligt for ham, jeg har lagt mærke til alle de flirtende blikke han har sendt mig de sidste par dage, jeg har bare ignoreret.

Jeg løber ud af min mors bil og tager min taske, jeg når lige at råbe farvel inden, jeg er på vej mod bussen i en høj fart. "Skye du nåde det lige" Hopper Zoe glad og klapper i hænderne, jeg griner af hende og løber ind i bussen med hende.

Lucy sidder helt omme bagerst og holder 2 pladser til os, detsværre sætter Zoe sig ved siden af Lucy helt ude i siden, så jeg skal sidde i midten, og gæt hvem der sidder ved siden af mig Alex Moore, jeg sætter mig akavet ved siden af ham nikker hej til Lucy og vender så rygge væk fra Alex.

Efter en times kører tur fortæller vores lærer over højtaleren, at der er pause på en tankstation. Bussen drejer af motorvejen og ind på tankstationen, alle rejser sig op og begynder at gå mod udvejen jeg lader Zoe og Lucy gå ud først, og skal til at gå ud selv, da nogle hænder griber fat rundt om min maven og skubber mig på hans skød, jeg vender mig om og ser ind i Alex perfekte øjne.

Jeg sidder stadig på hans skød, og giver ham et irriteret blik, jeg sætter mine arme over kors og løfter udfordrende mit øjenbryn "Hvorfor har du ignoreret mig smukke" spørg han mens han slikker sig om læberne og bider i dem "fordi jeg ikke orker dit bullshit" bider jeg af ham "Du ved slet ikke hvor frækt det er, når du er flabet" blinker han til mig jeg fnyser fornærmet og stiller mig op.

Da vi ankommer springer vi alle nærmest ud af bussen og løber hen mod det store hotel, vi er ankommet til. Alex kommer op bag mig og holder rundt om mig, jeg kigger op på ham og han sender mig et selvfedt smil, jeg river mig fri af hans greb og giver ham fingeren. Noah griner af os, og jeg løber hen til pigerne, vi går samlet ind til de andre.

Vi skal bo på 4 mands værelser, jeg håber virkeligt, at jeg kommer til at bo med pigerne, vores lærer pifter højt for, at få vores opmærksomhed. Hun begynder dele os ind i grupper.

Gruppe 1 er Klara, Sophie, Luna og Cecilie.
Gruppe 2 er Julie, Katrine, Line og Louise.
Gruppe 3 er Zoe, Lucy, Sara og Skye.
Gruppe 4 er Kasper, Laurits, Simon og Emil.
Gruppe 5 er Marcus, Mads, Anders og Jens.
Gruppe 6 Alex, Jake, Noah og Theo.

Mig og piger hviner og hopper op og ned af glæde "hvor er det vildt vi på værelse sammen" hviske råber jeg. Vi får vores værelses nummer og går mod elevatoren, lige inden døren lukker kommer Alex sko ind og åbner døren igen, ham og drenge går med nogle selvsikre smil ind og Noah blinker til Zoe som bliver helt rød i hovedet, jeg griner og spørg hvad deres værelses nummer er, de har værelse 234 og vi har værelse 235 så vores værelser ligger lige ved siden ad hinanden.

"Fuck hvor fedt så kan vi jo lige smutte ind til jer i nat" siger Jake og bider sig selv i læben, jeg ruller øjne af ham og går så ud af elevatoren, Vores værelse er ret stort, der er 2 dobbelt senge ved siden ad hinanden, et fladskærms tv og et stort toilet. "Jeg vil have den her seng" råber jeg, mens jeg kaster mig ned i sengen.

Lucy vælger den anden og Zoe vælger også den jeg har valgt, så jeg skal sove med Zoe, og Lucy skal sove med Sara hende den anden pige som kom i vores gruppe, jeg kender hende ikke rigtigt, men hun virker meget sød og genert, ikke lige min type venner, jeg vil hellere have nogle venner, som der er helt vildt gang i, og er lidt flabet i deres sprog.

Der bliver banket på døren og drengen kommer vadende ind, Lucy står i kun bh og bukser, hun var igang med at skifte bluse, hun skriger højt af dem. Jake kigger sultent på hende og bider sig selv i læben, mens han giver hende elevatorblikket. "UD drenge" skriger Zoe af dem, og jeg er ved at dø af grin.

Lucy for kastet en bluse over hovedet og kigger flovt ned i gulvet "Nå men hvad vil i" siger jeg irriteret til dem "Vi vil bare spørge om i vil med i poolen" svare Theo tilbage. Jeg nikker ja, og beder dem så om, at gå ud så vi kan skifte til bikinier.

Vi kommer ned til poolen og der er næsten ikke nogen, det er nok fordi det, er ved at være ret sent, men solen er dog stadigt fremme, jeg kigger over på Alex som står oppe ved baren og flirter med bartenderen, jeg griner ned i jorden og går mod de andre, de er allerede hoppet i poolen, jeg sætter mig ned ved kanten og stikker mine ben ned i vandet.

Med et bliver jeg hevet ned i vandet af nogle stærke arme, da jeg kommer op på overfladen igen, bliver jeg holdt i brudestilling af Alex, han kigger på med med et provokerende smil "Du ser ret lækker ud i din bikini" siger han så, mens han sætter mig ned på bunden.

Jeg kigger surt på ham "Kan du ikke bare give op, jeg falder ikke for dig som alle de andre ludere" Svaret jeg skarpt igen. Han kaster hænderne op i vejret "eazy Tiger" han svømmer væk fra mig og over til nogle piger, som jeg ikke kender ham begynder, at skubbe den ene pige op af kanten og røre hende "Get a room" råber jeg af ham og løfter mit øjenbryn "du er bare jaloux" råber han tilbage.

Jeg fnyser og svømmer hen mod de andre "Hey Skye du ser godt ud" siger Theo. Det har været lidt akavet imellem os siden han kyssede mig, for anden gang, jeg har stadig ikke fået snakket med ham om hvorfor han gjorde det, men jeg er lidt bange for at tage snakken med ham, så indtil videre lades jeg bare som om, vi ikke har kysset lige pludselig bære han mig op på hans skuldre, og Lucy kommer op på Jake's.

Vi laver en konkurence om at skubbe den anden af, og dem der vinder skal lave en straf til dem der taber "Du er så færdig Lucy" siger jeg grinende til hende. "3 2 1 Nu" skriger Zoe og vi begynder kampen, jeg hiver fat i Lucy's arme om hun tager fat i mine også wrestlere, vi ellers på livet løs, det ender med at Lucy falder i vandet, og jeg råber et sejers brøl og bliver sat ned af Theo, vi giver High five og aftaler at Jake og Lucy skal kysse som straf, for at tabe jeg ved nemlig, at Lucy er lidt vild med Jake og jeg har hørt noget om, at han også har et godt øje til hende.

De begynder at kysse og det udvikler sig til et snav, Jake tager fat om hendes lår og løfter hende op, så hun sidder med benene rundt om ham. Zoe rømmer sig og de åbner hurtigt øjnene og giver slip på hinanden, de har begge røde kinder og Lucy kigger genert ned i vandet. Mig og Zoe kigger på hinanden og flækker så af grin.

Vi aftaler at det er på tide at gå op af poolen, da det er ved at blive mørkt, jeg tager mit håndklæde rundt om mig, og går med de andre. Lige inden jeg går ind på mit værelse tager en hånd fat i mig og trækker mig hen til personen, jeg er ikke overrasket da jeg ser ind i de hans brune øjne.

"Hva så Alex" spørg jeg ham "Er du forberedt på en meget lang aften, mig og drengene har forberedt det helt store" siger han med store øjne til mig, jeg griner og nikker "Var der andet?" Spørg jeg "Altså nu du siger det, så tænkte jeg på om det endeligt kunne fortælle mig hvorfor du har ignoreret mig i flere dage" spørg han spydigt.

Jeg kigger direkte ind i hans øjne og læner mig frem mod ham, "Måske fordi du prøvede at kysse mig" siger jeg arrigt til ham, han tager hans arme om på hver side at mit hoved og presser mig op han væggen, han læner sit hoved helt ind mod mit, så jeg kan dufte hans tandpasta ånde "Ik benægt, at du gerne vil have, at jeg prøver at kysse dig igen"  han tager hans hænder ned, vender sig om og går ind på hans og drengenes værelse.

Shit hvor var han lækker når han gjorde sådan, men jeg nægter at falde for ham, jeg kan slet ikke klare hans personlighed, jeg går ind til pigerne og klæder om til nogle korte sorte shorts og en sort crop top, mens jeg tænker over hvad mon drengene kan have planlagt for aften og sikker også hele natten.

Hot MessWhere stories live. Discover now