1 MÅNED SENERE
"Skye vi er inviteret til middag ovre ved familien Moore, gør dig klar," råber min mor, "no way jeg tager derover!" råber jeg tilbage, hun kommer hurtigt op af trappen og sukker, da hun ser mig, "kig på dig Skye, dit hår er filtret, dit tøj ødelagt og du har sorte rander under dine øjne, fortæl mig nu hvad der sker med dig lige nu," hun kigger forsigtigt på mig, jeg ryster på hovedet, "jeg har styr på det," mumler jeg.
"gå i bad orden dit hår og skift tøj nu," mumler hun, jeg nikker og gør det.
___________
"Hey Skye, du ser vel nok... godt ud" Christine trækker lidt på det og kigger mærkeligt på mig, jeg hiver ned i min oversized t-shirt og rør uroligt på mig, "Alex kom ud og sig hej," råber hun, de andre går ind i køkkenet og Alex kommer ud, hans smil falmer, da han ser mig, "hvad er der sket," spørg han ligeud, jeg kigger fornærmet på ham, "hvad mener du," mumler jeg og kigger væk, han kommer op til mig.
"Du ser ud som om, at du har haft den værste måned i dit liv," siger han og kigger alvorligt på mig.Jeg træder et skridt tilbage, "jeg føler ikke for at snakke," siger jeg stille, han rynker sine bryn af mig, "hør Skye jeg er virkeligt ked af hvordan, jeg stoppede det hele, jeg var vred," han tager fat i min læn og trækker mig tættere på ham, jeg kigger panisk på ham og skubber ham væk, "Alex jeg kan ikke."
"Skye du skal ikke være bange, for at jeg har lavet noget med nogen, jeg har savnet dig," han smiler til mig og læner sig ned mod mig, jeg fjerner mig hurtigt fra ham og tårende begynder, at trille ned af mine kinder, "okay Skye du er nødt til at fortælle mig, hvad der sker med dig, Noah siger du ikke har snakket med nogle af dem i flere uger."
Jeg krydser mine arme, "Skye de vil bare hjælpe dig, de er ligeglade med, hvad du sagde til dem den aften," han tager fat i mine arme, "jeg har brug for dig Skye," han kigger alvorligt på mig.
"Alex jeg har været sammen med Liam okay," vrisser jeg, han slipper mine arme og kigger overrasket på mig, "du har hvad," han ser såret på mig, jeg nikker, "så nu da du også er vred på mig, så kan du gå hen og hade mig," mumler jeg og styrter ud af døren.
________
Alex's P.O.V
Hvad sker der med hende, hun har aldrig opført sig sådan overfor mig før, "Alex hvor er Skye," hendes mor kigger forvirret over på mig, jeg trækker på skulderne, "hun tog hjem tror jeg," hun nikker, "jeg ved ikke hvad der sker, men ligesiden du tog afsted, har hun slet ikke været sig selv," hun kigger trist ned i gulvet.
"Jeg er nødt til at tage hjem og tjekke op på hende, jeg er bange for at der er noget alvorligt galt med hende," sukker hun, jeg træder tættere på hende og løfter mine hænder, "hvad mener du," spørg jeg, hun kører hendes hår om bagved øret, "hun har været svimmel, kastet op og blevet mere træt.... ohhh gud nej," hendes mor kigger panisk op på mig og styrter så ud.
"Hvor bliver i alle af," min mor træder ind i entreen og smiler stort, jeg kigger forvirret på døren, "jeg har ingen ide, om hvad der sker lige nu," mumler jeg.
______
Skye's P.O.V
Jeg river køleskabet åbent og kigger efter noget mad, "Skye er du gravid," min mor lukker køleskabet og kigger alvorligt på mig, jeg ser panisk op på hende og nikker stille, hun gisper, "oh Skye du kan ikke være gravid, du er ikke engang 18 endnu," hun bider stresset i hendes negle.
"Hvor langt er du," spørg hun og kigger ned af mig, jeg dækker hurtigt over min mave, "4 uger tror jeg," mumler jeg, hun nikker til mig, "jeg bestiller en tid ved lægen, så du kan få det tjekket," jeg nikker stille, hun tager fat i mine kinder, "rolig du er ikke alene, jeg er i det her med dig, og jeg er sikker på, at når du fortæller Alex om det, vil han forstå og hjæl..." jeg afbryder hende, "det er ikke Alex's," mumler jeg trist.
Hun kigger overrasket på mig, "hvem har du så," hun slutter sin sætning og kigger forvirret på mig, jeg sukker "han hedder Liam og jeg var meget fuld, så jeg kan ingenting huske, men jeg tror det er hans," siger jeg stille, "hvor mange andre kan det da værre, og er det derfor du har skubbet alle omkring dig væk," spørg hun.
Jeg kigger overrasket på hende, "det kan kun være Alex's eller Liam's, men jeg kan ikke huske min nat med Liam."
"jeg kan ikke klare synet af mig selv, jeg har været så streng overfor dem, og de fortjener ikke, at jeg roder dem ud i mere lort," sukker jeg.
"Kom smut du op på dit værelse, jeg laver noget mad til dig, også ringer vi til lægen i morgen tidelig," hun sender mig et forsigtigt smil, jeg nikker, "jeg ved ikke om, jeg kan leve med mig selv, hvis jeg får abort," siger jeg stille.
Hun nikker forstående, "hør Skye jeg ved det er hårdt, men du er nødt til det, og måske skulle du endda fortælle pigerne om det," hun kigger alvorligt på mig, jeg nikker, "jeg tænker over det," siger jeg og går op på mit værelse.
Jeg lægger mig i min seng, og der går ikke langtid før jeg falder i søvn.
___________
"Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre," min mor snakker højt nede fra stuen af, jeg kigger over på klokken, fuck jeg kommer for sent i skole, jeg rejser mig hurtigt fra sengen, det svimler for et kort sekund foran mine øjne, jeg blinker hurtigt de sorte pletter væk og kigger mig i spejlet.
Kvalmen sniger sig ind på mig, og jeg løber ud på toilettet, "skat er du okay" min mor halv løber op til mig, jeg trækker mit hoved op og sukker, "du har tid ved lægen klokken 15," siger hun, jeg nikker og tørre min mund med min håndryg, "jeg skal i skole," mumler jeg og lukker døren, så jeg kan gå i bad.
___________
"Skye jeg kan se, at du besluttede at komme alligevel," min lærer sender mig et strengt blik, jeg nikker og sætter mig ned på en tom plads, "find jeres grupper og begynd opgave 4," siger hun, jeg kigger ned på mit papir, "pis" mumler jeg.
"Gruppe 5 den her vej," råber Zoe og kigger ned på mig, jeg kører mine hænder igennem mit hår og rejser mig, jeg går langsomt ud til min gruppe, som består af Zoe, Lucy, Noah, en der hedder Sofie, også er der mig.
Jeg bumper ned i en stol og slår min computer op, "yo Noah" Jake kalder på ham, Noah smiler og vinker til ham, "kom du skal se hvem der er kommet hjem," råber han, Alex træder ind på skolen og smiler.
"Heey Alex!" Noah rejser sig hurtigt og løber mod ham, de giver hinanden et bro hug, Zoe og Lucy rejser sig glad og krammer ham.
Jeg trækker mig længere ned i min stol og prøver at fokusere på min skærm, "hej Skye," mumler Alex, jeg kigger forvirret på ham, og det samme gør de andre, "Alex" mumler Jake og kigger forvirret på ham, Alex kigger vredt på ham.
"Jeg er virkeligt skuffet over jer," siger han, og peger på de andre, "hvad mener du," spørg Theo, Alex ryster på hovedet og griner falsk, "kan i ikke se det" han peger ned på mig, jeg synker længere ned i min stol, "Skye er en fantastisk person, som har gjort ALT for os alle sammen, hun fik jer til at komme sammen," han peger over på Zoe og Jake, også videre over på Lucy og Noah.
"Og dig Theo hun har respekteret dine følelser for hende, bedre end nogen anden kunne gøre, og imens alt det er sket, har hun været udsat for alt muligt lort," han råber det af dem, og ser strengt på dem, de kigger med dårlig samvittighed over på mig.
"I er nogle lorte venner, og ja hun skældte jer ud for at være for meget sammen uden hende, men prøv at tænk på hvor alene, hun må have følt sig, ved altid at være andetvalget mellem jer," han kigger ondt på Lucy og Noah, også videre over på Jake og Zoe.
Jeg skubber mig hårdt ud fra min stol, den falder bagover, tårende triller hurtigt ned af mine kinder, og jeg sætter i løb ud mod toilettet.
_____________________
Forfatterbesked:
Hello så er der endnu et kapitel til jer, jeg kan glædeligt sige, at dette er heller ikke det sidste for i dag!! <3
-Sabi2124/ItzSabine <3
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...