~ Kapitel 22 ~

2.5K 48 1
                                    

Jeg rækker min hånd op i vejret og løber frem, Jake løber med bolden og ser min hånd, han aflevere til mig, jeg spiller den udenom personen der dækker mig op og suser ned mod modstanderens mål, jeg bliver blokeret af to fra det modsatte hold, som kommer styrtende mod mig, "Her Skye" råber Jake og jeg kan se ham længere oppe, jeg sparker bolden afsted og Jake får fat i den og smadre den ind i målet, "Yes" råber han og løber hen og giver mig en High five, jeg griner og løber tilbage mod vores mål.

Alex kommer løbende mod vores mål med bolden, jeg smiler ondt og suser ud mod ham, jeg glider hen af græsset og rammer bolden, så han vælter over den, han bander og slår hårdt i jorden, jeg rejser mig hurtigt op, løber hen og får fat i bolden, jeg aflevere den til Theo, som spiller den videre til Jake, "Godt spillet" siger Alex og rejser sig op bag mig, jeg svare ham ikke og løber op af mod de andres mål.

To høje pift afslutter kampen, jeg smiler glad "Godt spillet i dag Skye" smiler Theo, og jeg nikker ivrigt, "Sådan mand vi vandt" smiler Jake og kommer hen og løfter mig op, jeg smider sejrsfuldt mine hænder op i vejret, og brøler et sejrsbrøl, Alex kigger surt mod Jake, og jeg ved han er jaloux, men det er virkeligt ikke mit problem længere, jeg er færdig med ham, Jake sætter mig ned på jorden igen og vi løber ind mod omklædning.

"Så du Alex blik, da Jake løftede dig op" siger Lucy ivrigt, jeg nikker ligeglad, "Men det må jo betyde, han stadigt godt kan lide dig" siger hun "Og hvad ændre det" vrisser jeg af hende, hun stopper med at snakke, og kigger ned i jorden, "Intet" spørg hun og kigger ind i mine øjne, "Præcis" siger jeg og tager min taske over skulderen og vi går ud mod bussen. 

Jeg sover hjemme ved Lucy, jeg skal ikke hjem til familie møde, min mor har allerede skrevet flere gange, hvor jeg er og ringet flere gange, "Skye har du tænkt dig, at snakke med Alex" spørg Lucy nysgerrigt, jeg kigger irriteret på hende, "Jeg ved det ik" svare jeg, "Men tror du ikke det er en god ide, at gøre det snart, han har jo ingen ide om, hvad der er sket" spørg hun, jeg kigger rundt i hendes værelse og synes enligt hun har ret, ja, jeg er mega sur på Alex, men samtidigt aner han ik, hvad han har gjort.

"Skriv han skal komme her hjem, og at han har 5 minutter til at snakke," komandere jeg til Lucy hun nikker, og skriver beskeden til Alex "Så skal vi bare vente" mumler hun, jeg nikker til hende og begynder allerede, at tænke over de ting, jeg skal sige til ham.

Der er gået en halv time og der bliver banket på hoveddøren, Lucy kigger spændt op fra hendes mobil, "Jeg går ud i køkkenet også kan i snakke herinde," hun gå ud i køkkenet, og jeg tager en dyb indånding og åbner hoveddøren, "Hey" siger Alex og smiler et akavet smil, jeg vender mig om og går ind på Lucys værelse, og han føler efter.

"Såå snak" siger jeg og kigger skeptisk på ham, han tager en dyb indånding, "Okay så jeg tog jo den der hash cookie til festen, og siden jeg spiste den, kan jeg ikke huske noget som helts, så jeg har ikke været mig selv, til den fest overhovedet, og jeg ved, jeg sårede dig, men ærligt Skye, jeg er ikke ude på at såre dig overhovedet, og jeg vil gøre alt for, at gøre der godt igen det lover jeg dig," han kigger bedende på mig, og jeg sætter mig ned på sengen.

"jeg ved ikke hvad jeg skal sige Alex," siger jeg trist "Skye jeg ved godt, du er virkeligt såret, og jeg er virkeligt virkeligt ked af, hvad der er sket" siger han og sætter sig ved siden af mig, "Jeg tror måske bare vi gik lidt for hurtigt" siger jeg og kigger ham ind i øjnene, "Hvad mener du" spørg han forvirret "Jeg forstår godt, at du ikke kan gå fra, at være en mega stor player den ene dag også ikke være en player den næste, men som jeg har sagt før, så bliver det uden mig" siger jeg stille, han kigger panisk på mig, "Men jeg vil ikke miste dig" siger han hurtigt, "Alex os to det går ikke, jeg vil ikke såres igen, jeg synes vi skal gå tilbage til at være venner, og ikke mere" han kigger mig ind i øjnene, "Hvis det er det du vil, kan jeg ikke gøre noget ved det" siger han og rejser sig op og går.

"Sååå hvordan gik det" spørg Lucy nysgerrigt, da hun kommer løbende ind på værelset, "Det ved jeg ik helt, jeg sagde til ham, vi skulle gå tilbage til at være venner, også sagde han, at han ikke kunne ændre min mening, også gik han" jeg kigger på Lucy og hun kigger sødt på mig og sætter sig ved siden af mig, "Jeg synes det var det rigtige valg af dig," siger hun og smiler, "Det håber jeg i hvertfald at det er" siger jeg.

"Skye din mor har lige ringet til min mor, og de kommer og henter dig nu" skriger Lucy panisk til mig, jeg gisper og løber hen og tager mine sko på, "Hvor vil du gå hen" spørg Lucy "Theo bor længere nede af vejen," siger jeg og Lucy nikker enigt, "God ide" siger hun så og giver mig min jakke, "Ses" råber jeg til hende og vi vinker farvel.

Jeg banker på døren til Theo's store hvide hus, en kvinde i en flot strøm sort kjole, kommer frem "Ja" spørg hun og kigger på mig "Øhm er Theo hjemme, jeg er en af hans venner" spørg jeg nervøst, hun nikker og åbner døren, så jeg kan gå ind, "Theo en af dine veninder er her" råber hun og smiler sødt til mig, Theo kommer gående ned af trappen og smiler da han ser mig ,"Hey Skye" siger han og går hen og krammer mig.

Vi går op på hans værelse, og jeg sætter mig på sengen og forklare ham alt hvad der er sket, "Så tror du godt jeg kan sove her i nat" jeg kigger bedende på ham, han smiler og nikker ja "Bare et lille problem, vi får gæster, som skal sove nede i stuen, så der er ikke rigtigt noget sted du kan sove" siger han undskyldende, jeg kigger rundt i værelset "Jeg kan da bare sove herinde," siger jeg og smiler til ham, "Hvis du vil må du gerne sove med mig," siger han nervøst, jeg griner og nikker "Why not det er kun en nat," han smiler "Jeg skal nok lade vær med at prøve på noget," siger han og blinker til mig.

Hot MessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora