~ Kapitel 97 ~

1.3K 38 16
                                    

"Skal du hjem til Alex," min mor smiler sødt til mig og sætter hendes glas ned, jeg sukker og nikker, "skat hvad er der med dig og ham," hun kigger trist på mig, jeg vifter med mine hænder, "intet absolut intet jeg hader ham," mumler jeg og trækker min taske over skulderen, "tror du i er for alvor færdig den her gang," spørg hun, jeg nikker ivrigt, "jeg kan ikke gå igennem alt det pis igen og igen," svare jeg hende, hun nikker enigt og kysser mig farvel på kinden.

________________

Jeg banker blidt på Alex's hoveddør, en blondhåret tøs åbner den og kigger skeptisk på mig, "vi skal ikke have nogle småkager ellers tak," mumler hun ligegyldigt, jeg løfter provokeret mit øjenbryn, "kælling" mumler jeg og skubber mig ind forbi hende, Christine (Alex's mor) kommer løbende ud til mig, hun knuger mig tæt ind til hende, "hvor er det dejligt at se dig," siger hun glad, jeg smiler stort til hende og nikker.

Tøsen fra før sender mig et jaloux blik og lukker først nu hoveddøren igen, "Alex" spørg jeg søgende Christine, hun nikker og kalder på ham, han kommer træt gående ned af trappen og sender mig et koldt blik, "har vi en aftale," mumler han og lægger sin arm om tøsen, jeg ruller mine øjne af ham og nikker, "vi skal forberede os," svare jeg ham, han nikker anerkendende og åbner så hoveddøren igen.

"Ses" mumler han efter pigen og skubber hende nærmest ud af huset, jeg vinker provokerende efter hende og griner lidt af min egen flabethed, "stuen" siger han koldt og går forbi mig, "han er godt nok gået tilbage til sit gamle jeg," mumler hans mor tvært, jeg nikker og stiller fint mine sko på plads, "jeg er glad for at i stadigt er venner," siger hun og smiler stort, jeg smiler falsk og nikker, ellers tak til at være venner med den idiot.

"Så hvis du laver det, og sender det jeg skal sige er det vel fint," mumler han ligegyldigt, jeg sender ham mellemfingeren, "no way du skal også lave noget," vrisser jeg, han sukker og finder sin mobil frem, "hvor langtid bliver du, jeg har en dame der venter," mumler han uden, at kigge op fra sin mobil, jeg kigger ondt på ham og læner mig tilbage i sofaen, "indtil du har lavet noget nyttigt, så nok for evigt, siden du er en kæmpe idiot der intet gider" vrisser jeg. 

Han løfter sit øjenbryn og kigger vredt op på mig, "jeg savner faktisk dit uskyldige søde dig nu," mumler han koldt og kigger ned i sin mobil igen, "luk" vrisser jeg og finder min computer frem, "hvad vil du starte med," mumler jeg, han trækker på skulderen og finder selv hans computer frem, "okay jeg synes, vi skal starte med matematik," mumler jeg, han nikker ligeglad.

_______________

Efter to timers hårdt arbejde fra min side af, for jeg nok, "ved du hvad, jeg tror faktisk, jeg vil lave det hele selv, også må du jo få 02 ik," mumler jeg og klapper min computer sammen, han kigger op fra sin computer, "fint" mumler han koldt, jeg sender ham diskret fingeren og efteraber ham, I know meget modent af mig, han ruller sine øjne af mig og klapper hans computer sammen.

"Vi kunne også bare gå oven på og hygge" mumler han og sender mig et smil, jeg kigger forbavset på ham, han tænker fanme heller ikke på andet, "aldrig i mit liv, om jeg skal lave noget med dig igen," halv råber jeg af ham, han griner og nikker ironisk, "så siger vi det, vi ved begge, at du er afhængig," han kigger provokerende på mig, jeg fnyser og trækker mig taske over skulderen, "du er en idiot," mumler jeg og begynder at gå.

"Det er jeg klar over, du siger det tit," råber han efter mig, jeg ryster på hovedet af ham og trækker mine sko på, fede dumme grimme lorte.... Arrg!!, eej han er faktisk hverken fed eller grim, men han er ihvertfald dum, "går du" Christine kigger forvirret på mig, jeg nikker og hiver min jakke til mig, "Alex for fanden kan du ikke finde ud af at behandle nogle piger ordentligt, utroligt" vrisser hun ind i stuen. 

Jeg høre ham rejse sig op og komme ud mod os, "det sku ikke min skyld, at hun er så flabet," vrisser han tilbage, hans mor ryster utilfreds på hovedet, "det er ikke min skyld, du er en idiot," vrisser jeg tilbage og krydser mine arme, han smiler flabet til mig, "har du helt glemt det," jeg løfter forvirret mit øjenbryn, han slikker sig frækt på hans læber og går helt tæt på mig, "jeg elsker piger der er flabet," hvisker han stille.

Jeg fnyser og skubber ham væk, "F U" vrisser jeg, hans mor smiler stort til os og både mig og Alex kigger forvirret over på hende, "hvad er det der er så sjovt," mumler Alex tvært, hun griner og vifter med hendes hænder, "jeg ved bare at i to nok skal finde ud af det," mumler hun og går ind i køkkenet, jeg fnyser fornærmet og tager min jakke på, "ej Skye come on ik gå," siger han og bider sig selv i læben. 

"Og hvorfor skulle jeg blive," spørg jeg, han peger op mod hans værelse, "vi kan godt nå en hurtigt runde inden hende damen kommer," siger han flabet, jeg sender ham fingerene, "jeg knepper ikke fuckboys," vrisser jeg, han nikker, "det er ikke rigtigt" griner han og peger på sig selv, jeg smiler til ham.

"Største fejl i mit liv og bare sådan du ved det, du er ikke så god som du selv tror," siger jeg og smiler stort, han kigger fornærmet på mig, "hvad ved du om det, jeg er den eneste, du har været med," vrisser han, jeg nikker, "man skulle tro du havde lært ikke at gøre piger gravide," råber jeg efter ham, han klapper i som en østers, og jeg holder mig selv for munden, vi har ikke rigtigt snakket om det emne endnu, så det var nok en dum ting at nævne. 

"Hvis jeg fucking havde vidst det, havde jeg jo været der for dig," råber han tilbage, jeg kigger overrasket på ham, "men nej du skulle jo fucking være så dum, at blive fuld og tro, at du kneppede Liam også endda dræbe mit barn," råber han videre, tårende presser på og jeg flyver nærmest hen til ham, jeg slingre ham den største lussing, jeg nogensinde har givet i mit liv, han kigger forbavset på mig, "du har ingen ide om hvordan det var," råber jeg højt.

Han sender mig et undskyldende blik, jeg vender mig hurtigt om og skal til at storme ud, men han hiver fat i min hånd og vender mig lige så hurtigt om igen, "undskyld Skye, det var ikke," jeg afbryder ham ved at slynge en kæmpe lussing ind i hans fjæs igen, han griber fat i min anden hånd, så jeg ikke kan slå ham igen.

"Skye forhelved stop det der," vrisser han, jeg prøver hårdt på at holde mine tåre inde, jeg ryster kraftigt på hovedet, "du ved ikke, hvor dårligt jeg havde det efter, jeg troede, jeg havde sovet med Liam," hulker jeg, Alex kigger med medlidenhed på mig, jeg river mig løs og sender ham endnu engang fingeren, jeg hiver min taske på. 

"Jeg er færdig med at græde over dig," råber jeg højt og smækker døren hårdt efter mig.

___________________________

- Sabi2124/ItzSabine

Hot MessWhere stories live. Discover now