"Skye du er godt klar over, at jeg ikke har tænkt mig, at rende rundt i røven på dig længere, hvis der er nogen der har slået dig, må du selv sige det" Alex kigger dybt seriøst på mig, jeg sukker og krydser mine arme, "jeg har ikke brug for dig som bodyguard, jeg kan klare mig selv" vrisser jeg, han fnyser og peger på mit hoved, "tydeligvis ik, men du vil ikke have mig, så jeg kan ikke hjælpe dig" han kigger koldt på mig, jeg sætter mig frustreret ned på min stol igen, min mobil vibrere og jeg trækker den op af lommen, "hvem er det" spørg Alex og går tættere på, jeg rejser mig fra min stol og træder væk fra ham, "ik nogen" siger jeg og går hurtigt lidt væk fra dem.
"Skye kan du komme hjem lige nu, den er helt gal med far" Isabel's bange stemme, skræmmer mig, "jeg kommer nu," jeg lægger hurtigt på og går tilbage til drengene, de kigger alle afventende på mig, jeg pakker mine ting sammen og går hurtigt ind i klassen, efter min taske, jeg trækker den over skulderen og halv løber mod skole udgangen, "Skye hvad sker der" Alex kommer løbende bag mig, jeg stopper op og vender mig langsomt mod ham, "ikke noget jeg skal bare hjem, der er lidt familie krise." Han kigger mistroisk på mig og løber resten af vejen op til mig, "lad mig kører dig" jeg ryster hurtigt på hovedet, han sukker og tager fat i min arm, "jeg tager ikke imod et nej," han hiver mig ud til hans bil og placere mig på forsædet, jeg sukker og ved at der er ingen vej udenom det nu.
"Var det en dreng der ringede" Alex tænder bilen og bakker ud, jeg ryster på hovedet, "når jeg siger, jeg har familie problemer, så tror du at der er en dreng der ringer til mig," vrisser jeg, han bider sig i læben og kigger koldt frem, "bare sæt mig af her jeg kan gå resten af vejen," siger jeg, vi er cirka 4 huse fra mit, men jeg vil ikke risikere, at Alex går med ind, han ryster på hovedet, "glem det jeg kører dig helt hjem," jeg sukker og mumler fint, "skal jeg gå med ind," spørg han stille, jeg kigger panisk på ham, "nej" siger jeg hurtigt og hopper ud af bilen, jeg halv løber hen til døren, jeg kigger forvirret på døren, den står på klem, jeg rynker mine bryn og skubber den op, "hallo" råber jeg og går stille ind, jeg kan ikke høre noget og der er helt stille, "Skye ring efter hjælp," bliver der råbt fra stuen, jeg løber panisk derind. Isabell sidder på gulvet fyldt med blod, "hvad er der sket" råber jeg panisk og løber hen til hende, hun kigger med tåre ind i mine øjne, "det er ikke mit blod Skye" hvisker hun, mine øjne bliver store, "mor" hvisker jeg og hun nikker, mine øjne fyldes med tåre, og jeg gisper efter vejret, nogle hurtigt trin kommer mod os, jeg rejser mig panisk op og kigger panisk mod døren, "jeg sværger, at hvis du prøver har dræbt min mor, er du død," råber jeg med en grådkvalt stemme.
"hvad snakker du om," Alex kommer forvirret ind i stuen, jeg sukker lettet, hans øjne bliver store, han kommer hurtigt ned til os, "hvad er der sket" han kigger forvirret på Isabel, "det er vores far, han drikker igen" græder hun, jeg bider mig selv i kinden og kigger trist ned i gulvet, Alex tager fat i mit hoved og løfter det op, "er det ham der har banket dig," siger han stille, jeg nikker og falder sammen på gulvet, han placer sine muskuløse arme om mig og tysser på mig, "Isabel hvor er din mor," spørg han, "han tog hende med oven på" hvisker hun, Alex slipper sit greb om mig og rejser sig, jeg griber ud efter hans hånd, og han sætter sig ned på hug foran mig, "Alex please" hvisker jeg, han nikker mod mig, "ring efter hjælp" han kigger på Isabel, hun nikker og finder rystende sin mobil frem, jeg rejser mig op og hiver Alex med mig, "du må ikke gå derop" hvisker jeg panisk, han nikker, "jeg ved du ikke vil have jeg går, men hvis jeg kan hjælpe din mor, så er jeg nødt til det," jeg sukker, jeg ved han har ret, og jeg vil for alt i verden have at min mor er okay, men jeg vil ikke have Alex kommer til skade, "jeg går derop nu gem jer hernede okay" siger han stille, jeg nikker.
Han vender sig om og går stille mod trappen, jeg stopper ham og kigger seriøst ind i hans øjne, "pas på dig selv" hvisker jeg, han nikker, "jeg mener det Alex, jeg ved ikke hvad, jeg skulle gøre hvis der skete dig noget," min ord overrasker mig ikke, jeg har følelser for Alex og det nytter ikke noget at stå imod længere, han smiler sødt til mig, læner sig ned og kysser mig blidt på kinden, "jeg lover jeg passer på mig selv," hvisker han, rejser sig op og går oven på, jeg går stille ind i stuen igen, "de er her om 5 min siger de," hvisker Isabel og jeg nikker, vi sætter os i sofaen, vi ryster begge rigtigt meget, så jeg lægger et tæppe over os, vi hører nogle høje bump og jeg kigger skræmt på Isabel, "jeg går derop" siger jeg uden, at tænke mig om, jeg river tæppet af mig og går med raske skridt oven på, jeg banker døren op til værelset. Min mor ligger med halvt lukkede øjne, hendes arm er blevet skåret op, jeg er ikke i tvivl om, at hun har mistet en del blod, jeg løber hen til hende og tager hurtigt min bluse af, jeg binder den rundt om hendes arm, og aer hende blidt på panden, hun kigger trist på mig, "de løb ud mod dit værelse" hvisker hun stille, jeg nikker "hold dig vågen mor, hjælpen er her snart," jeg kysser hende hurtigt på panden og løber mod mit værelse, nogle høje brag kommer derinde fra og en vase bliver smadret.
Jeg sparker døren op, Alex får en knytnæve lige i hovedet, og han ryger ned på knæ ,min far kigger vredt mod mig, hans øjne er helt sløret, jeg er ikke i tvivl om, at han er skide fuld, han går langsomt mod mig, jeg kigger panisk på ham, Alex spytter noget blod ud af munden, han rejser sig hurtigt op og placere et knæ lige i ryggen på min far, jeg holder mine hænder op for munden for ikke, at skrige, Alex lægger min far ned og holder sit knæ nede på hans ryg, så han ikke kan bevæge sig.
__________________
"Jeres mor har tabt en del blod, vi vil gøre alt for at hun klare den," siger en dame fra ambulancen, jeg nikker, "vi tager din søster med og får sat hende op til terapi," fortsætter hun, jeg nikker og de ruller min mor ind, jeg vender mig mod politibilerne, Alex står og snakker med en af dem, han bliver klappet på skulderen og får en tumbs up af en af politimændende, jeg går langsomt mod ham. "Tak Alex" siger jeg stille, han smiler til mig, "du skal ikke takke mig," han tager fat i mig og skubber mig ind i et kram, jeg begynder at hulke, han nuser mit hår, ambulancen kører med min mor og søster, jeg kigger fortabt efter den, "kom jeg kører dig på hospitalet," Alex tager min hånd og går stille med mig hen mod hans bil.
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...