~ Kapitel 101 ~

1.6K 39 17
                                    

"Kig hvor du går mand," vrisser Alex af ham der gik ind i bordet, han får et flabet smil tilbage, "whatever bro" mumler han til Alex, man kan nemt fornemme på Alex, at han syder af vrede lige nu, jeg tager fat i Alex og trækker ham væk fra ham drengen af, "oh waow skal du virkeligt have en tøs til, at rede dig" råber han efter os, Alex åbner munden, men jeg afbryder ham, "hvis jeg var dig, ville jeg holde min kæft lige nu," vrisser jeg tilbage til ham drengen, han sender mig et paf blik og går så hurtigt videre.

Jeg vender mig om mod Alex igen, "thank the god for at du ikke har mistet din flabethed," mumler Alex, jeg griner og nikker, "nok noget jeg aldrig kommer af med," han nikker enigt og smiler til mig, "lad os finde de andre" siger han og rækker ud efter min hånd, jeg tager fat i den, og vi går over mod baren et sikkert sted man altid kan finde vores venner.

__________________________________________

"Skye s eller k" spørg Lucy ud af ingenting, jeg sender hende et forvirret blik og slipper Alex's hånd, jeg holder fat i under bordet, "øhh skal vi virkeligt spille det her lort igen," mumler Jake tvært, Lucy nikker kraftigt til ham og vender så sin opmærksomhed tilbage mod mig, "jamen så s" mumler jeg, "hvorfor er du så afhængig af stoffer," en piges stemme kommer op til bordet, og jeg kan se det er hende, der hoppede op på Alex tideligere, jeg bliver helt overrasket over spørgsmål, så jeg kigger bare blankt på hende, "kæft kælling" vrisser Jake og sender hende et vredt blik.

Tårende presser stærkt på lige nu og det gør det ikke nemmere at tøsen står og kigger på mig for svar, jeg rejser mig hurtigt op, "Skye stop" Alex griber ud efter min hånd, men jeg undviger hans og går i en hurtig fart ud mod toilettet, hvorfor kan hun ikke bare være fucking ligeglad med mit privat liv, jeg låser døren og kigger på mig selv i spejlet, den første tåre triller stille ned af min kind, hvorfor kan jeg aldrig have en god fest, uden at der skal ske et eller andet.

Et stille bank rammer døren, "babe åben det er mig," jeg tørre hurtigt mine øjne og låser døren op, han åbner selv døren og sender mig et trist blik, jeg kigger ned i jorden og snøfter, "kom her," Alex trækker mig blidt hen til ham og omfavner mig i et trygt kram, "ik lyt til hende" siger han stille og kysser mit hår og aer det blidt. 

"Du vil kommer igennem det her, det ved jeg," fortsætter han døren til toilettet går op og ind kommer Theo, Jake, Noah, Zoe og Lucy, de går alle straks hen og omfavner mig i et kæmpegruppe kram, "vi er her for dig," siger Noah og sender mig et smil, jeg nikker og smiler forsigtigt, "festen slutter lige om lidt, også kan vi hygge bare os syv?" spørg Lucy og kigger op på Noah for anerkendelse, da det nu er hans fødselsdags fest, et bredt smil spreder sig på hans læber, og han nikker ivrigt.

__________________________________________

"Skal vi prøve igen" spørg Lucy og referer til s eller k, jeg nikker og putter mig ind til Alex i sofaen, han ligger sin arm omkring mig og nusser mig stille, "Alex s eller k" spørg Noah og smiler slesk, Alex brummer utilfreds over, at blive valgt, "s" mumler han opgivende, Noah nikker og kigger ned på mig, "hvad sker der mellem jer to udfra din synsvinkel," spørg han og smiler.

Jeg rykker ubehageligt på mig, men Alex holder mig fast, "jeg kan ikke svare på det endnu, det eneste jeg tænker på er, at hun får det bedre," siger han, Noah nikker godkendende, jeg smiler stille, det var ret sødt sagt og det siger en hel del når det kommer fra Alex.

"Ej venner jeg gider ik det her lorte spil, eller hvad det nu end er" vrisser Jake og ser utilfreds ned i bordet, "slap af" vrisser Zoe tilbage til ham, han løfter provokeret sit øjenbryn mod hende, "måske skulle du tage og slappe af," siger han uden frygt tilbage, hun sender ham et sygt dræberblik og rejser sig op, "jeg smutter" mumler hun, og begynder at gå, jeg sender Jake et strengt blik, "gå dog fucking efter hende dude" siger Theo. 

Jake sukker og rejser sig op, "jeg var nok også lidt streng imod hende," mumler han, vi nikker alle i kor, han sukker igen, "jamen så ses vi vel engang," mumler han og halv løber ud efter Zoe.

"Den dreng er simpelhen fatsvag nogle gange når det kommer til hende," mumler Alex, jeg fnyser og kigger skeptisk på ham, "og du er ik," mumler jeg og griner, han sender mig et fornærmet blik, jeg smiler stort til ham, og han kan ikke skjule et lille smil. 

_______________________________________

"Skal vi gå i seng," spørg Lucy efter flere timer med snak og grin, Noah gaber og nikker imens, "kan jeg sove på din sofa," spørg Theo som allerede ligger halvt ned med et tæppe over sig, Noah smiler og nikker, Alex læner sig ned mod mit øre, "skal du sove hjemme ved mig," spørg han, jeg ryster kort på hovedet, "min mor vil gerne have, jeg sover hjemme," mumler jeg tvært, han nikker, "jamen så sover vi der," jeg nikker, "men bare sådan du ved det, så skal vi ikke kneppe," mumler jeg, han skyder hans underlæbe ud, "meen babe," klager han, jeg løfter mit øjenbryn mod ham, han smiler nu stort, "jeg joker bare let's go." 

_______________________________________

"Alex!" min mor kigger overrasket og glad på ham, han sender hende et smil og nikker, "hva så" siger han og giver hende et kort klem, jeg bryder ind imellem deres lille ting, "hvorfor sover du ik mor?" spørg jeg og sender hende et forvirret blik, hendes smil falmer "jeg ville sikre mig, du kom godt hjem, og du ved.....ik var påvirket," mumler hun, jeg nikker og kigger ned i jorden "nå, men jeg er træt, så jeg smutter til køjs," siger hun og giver mig et kort kys på kinden.

Alex tager fat i min hånd og vi går op til mit værelse, jeg trækker min kjole af og kravler ind under dynen, han kigger stirrende på ham, og jeg sender ham et forvirret blik, "what" mumler jeg, han trækker på skulderen, "jeg vidste bare ikke, jeg kunne glemme hvor hot, du ser ud," jeg ruller mine øjne af ham, han begynder selv at trække sit tøj af. 

Han kommer hen til sengen, og jeg løfter mit øjenbryn af ham, "skal du ligge her," spørg jeg forvirret, han rynker sine bryn, "øhh hvor skulle jeg ellers ligge," spørg han, jeg trækker på skulderen, "så længe du ikke piller," mumler jeg og løfter min dobbeltdyne op så han kan komme ind under den, han smiler slesk og hopper ind under dynen.

Jeg vender ryggen til ham og lukker mine øjne, det er først nu jeg mærker hvor træt, jeg enligt er, han lægger sin arm omkring mig og trækker mig tættere på ham, "godnat" mumler jeg træt, han kysser mig blidt på min kind, "godnat babe."

_____________________________________________________________

-Sabi2124/ItzSabine

<3<3<3<3<3 

Hot MessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora