~ Kapitel 38 ~

2.2K 33 5
                                    

Jake spinner flasken og den lander på Noah, de gisper begge, "kom så drenge kys" siger Lucy provokerende, de kigger akavet på hinanden og rejser sig op, Noah tager en slurk af vodkaen og rækker den så til mig, jeg smiler spændt til dem begge, de læner sig ind mod hinanden og kysser hurtigt hinanden på munden, vi klapper af dem og Jake sætter sig hurtigt ned, mens Noah bliver stående og bukker for os. "Sæt dig nu ned," griner jeg af ham, og han sætter sig hurtigt, "drej flasken" griner Zoe, Noah drejer flaksen med en god kraft, den triller lige forbi mig og rammer Lucy, Noah griner slesk og rejser sig glad op, hun griner og tager en lille tår af vodkaen, Noah tager fat om hendes hofter, og presser hende ind til ham, de kysser hinanden og trækker sig så igen, Lucy drejer flasken, og vi kigger alle spændt på den, "Skye" griner Zoe og jeg smiler. "Yes mand" råber drengene, jeg er sikker på, at de ville elske, at se to tøser kysse, jeg tager en kæmpe tår at vodkaen og går hen til Lucy, hun griner fjollet, det er ikke første gang, jeg kysser med en af mine veninder, jeg synes skam det er vildt hyggeligt, at give et tante kys, til nogle af sine bedste veninder når man er fuld, vi trækker vores hoveder sammen og kysser, vi holder kysset lidt ekstra tid får, at drille drengene, de pifter og griner, og vi trækker os fra kysset. 

Jeg valker ned på min plads igen, og er lige ved at vælte, jeg har dog også drukket en del mere end de andre, fordi jeg valgte, at bunde resten af den ene flaske, jeg får med besvær drejet flasken, den triller langsomt forbi alle og ender foran den person, den bare ikke måtte ende på, nemlig Alex, Zoe gisper højt, jeg kigger dømmende på hende, hun sender mig et undskyldende blik, Alex rejser sig og går hen til mig, "Det her er slet ikke akavet" siger jeg, som et kæmpe mislykkedes forsøg på, at gøre det mindre akavet, han ruller hans øjne af mig, jeg rejser mig op, men jeg er for svimmel, jeg vælter bagover og rammer ned på min skulder. "Av for helved" udbryder jeg og holder tårende inde, Noah rejser sig og hjælper mig op på benene igen, "måske skulle du i seng" siger han, og jeg nikker enigt, Theo rejser sig og tager fat i min arm, (den gode) "lad mig hjælpe" siger han stille, jeg ryster på hovedet af ham, "ellers tak Theo" siger jeg og kigger på Alex, jeg ville ønske, han ville træde frem og hjælpe mig i seng, men han siger ikke noget og står bare helt stille. "Godnat drenge vi ses i morgen" siger Zoe og rejser sig, godt efterfulgt af Lucy, vi vinker farvel til dem og lister over i vores eget telt, "taak piger" griner jeg, "det kunne hurtigt have været akavet" siger Lucy, jeg kigger dumt på hende, "det var fucking akavet" griner jeg af hende, hun bryder ud i et smil og nikker, "ja det var" siger hun, vi siger godnat og lægger os til at sove, men jeg kan ikke ligge behageligt overhovedet pga min skulder, jeg kigger over på de andre, selvom jeg ikke kan se dem, de sover nok, tænker jeg for mig selv, jeg rejser mig fra sengen og vakler ud af teltet. 

Det eneste sted jeg har kunne sove, det var i bussen op af Alex, jeg prøver at liste mig forbi alle teltene uden, at larme for meget, men jeg snubler ind i et af dem, jeg skynder mig, at rejse mig op igen, jeg mumler stille fuck for mig selv, og høre lynlåsen til teltet blive åbnet, "hvem er der" siger Alex stemme, jeg ånder lettet op over, at det var drengenes telt, jeg væltede ind i, jeg går hen til ham, han kigger overrasket på mig. "Hvad laver du Skye," spørg han forvirret, jeg peger på min skulder, "jeg kan ikke sove, den gør alt for ondt" siger jeg stille, han kigger trist på mig, jeg ved han stadigt, er rigtigt ked af, at han skubbede mig, "men du sov i bussen" hvisker han og smiler skævt til mig, sikkert fordi vi begge godt ved, jeg sov op af ham, "jeg lå ikke på min skulder der," hvisker jeg stiller tilbage. "Okay Skye, jeg ved det her nok bliver rigtigt akavet, men jeg vil gerne hjælpe dig, især fordi det er min skyld," jeg kigger forvirret på ham, han tager min hånd og trækker mig ind i deres telt, drengene kigger forvirret på os, "Skye kan ikke sove pga af hendes skulder," forklare Alex dem hurtigt, de nikker og vender sig om og sover videre, Alex trækker mig hen, til hans madras, hans slipper min hånd og sætter sig så halvt op, jeg kigger stadigt forvirret på ham, "kom nu" hvisker han for ikke, at vække drengene, jeg sukker og bider mig selv i læben, "du har brug for søvn" siger han, tager fat i min hånd og trækker ham med ned på madrassen. 

han trækker mig hen til ham, "Skye det er kun akavet, hvis vi gør det akavet" hvisker han, jeg fniser af ham, "jeg tror ikke rigtigt det er sådan, det hænger sammen Moore" svare jeg ham, han griner af min kommentar og jeg lægger mig ind til ham, jeg ligger i samme stilling, som jeg gjorde i bussen, jeg lukker træt mine øjne, "gør det ondt" hvisker Alex, jeg ryster på hovedet, "godt" hvisker han, han placere sin arm omkring mig, og jeg falder hurtigt i søvn.

En høj bip lyd kommer ude fra teltet, jeg slår mine øjne op, "alle sammen skal op nu," siger en af vores lærer ind i en megafon, Alex rykker på sig og jeg sætter mig stille op, "hvordan har du sovet" spørg Noah, som står og er igang med, at tage bukser på, jeg smiler til ham, "perfekt for første gang i længe," siger jeg og smiler sødt til ham, han nikker, smider en trøje på og går ud af teltet, jeg rusker i Alex, så han vågner, han sætter sig op og retter på sit hår, jeg smiler til ham. "Tak for at lade mig sove her" siger jeg, og han nikker til mig, "det er det mindste, jeg kan gøre," han rejser sig og finder noget tøj frem, "jeg smutter over og skifter," siger jeg kort og går over i mit og pigernes telt, de kigger begge træt på mig, da jeg kommer ind, "hvor har du været" spørg Lucy forvirret og Zoe nikker. "Jeg sov ovre ved drengene, Alex hjalp mig" siger jeg, de sender hinanden nogle blikke, "der skete ikke noget, jeg kan kun sove, når jeg ligger halvt op, og Alex følte han skyldte mig en god nat søvn, hvilket han gør," griner jeg, de nikker træt mod mig, og vi skifter hurtigt tøj.

"I skal dele jer op i nogle hold, også for i et kort, hvor i så skal finde vejen hen til stranden, den ligger 5 km væk herfra, i for lov til at bade der lidt, også skal i så finde vej hjem igen, til aftensmad" siger vores lærer, Jake vifter os over til dem, mens Theo går op og henter vores kort. "Fuck, jeg håber i har bikini med tøser" griner Noah, jeg dasker ham for sjov på skulderen, Jake nikker seriøst og Theo holder hans blik på mig, jeg kigger tilbage på ham, og han stopper med at stirre, "Skye bare så du er klar over det, smider jeg dig i havet" griner han og smiler udfordrende til mig, jeg løfter mit øjnebryn, "vi for at se," jeg kniber mine øjne sammen og giver ham mit killer ansigt, han griner og puffer til mig, jeg griner og puffer tilbage til ham, "hvor skal vi gå hen" spørg en forvirret Lucy og Theo kigger på kortet, "den vej" han  peger ligefrem og begynder at gå.  

Hot MessWhere stories live. Discover now