~ Kapitel 75 ~

1.4K 27 2
                                    

"Hej smukke," Nathan kysser mig glad på munden, jeg smiler sødt til ham, "du ser frisk ud," siger jeg og kigger op og ned af ham, han nikker, "jeg har det meget bedre," siger han, "hvem er det" råber Alex oppe fra hans værelse, "Skye" råber Nathan tilbage, der bliver stille inde fra Alex værelse, jeg kan høre ham rejse sig og kommer ud til os.

Han kigger forvirret på mig, "hvad laver du her, jeg troede ikke du..," jeg afbryder ham, "jeg er her for Nathan," jeg kigger flabet på ham, tager Nathan i hånden og trækker afsted med ham, Alex kigger ned i jorden, jeg rynker forvirret mine bryn, mærkeligt jeg troede mere, at han ville blive vred.

"Hvor er jeg glad for, at du kom," Nathan smiler sødt til mig, jeg nikker og kigger fraværende rundt i stuen, han rømmer sig, "er alt okay" spørg han, jeg bider mig i min underlæbe og peger hen på sofaen.

"Måske skulle du lige sætte dig ned," han sætter sig forvirret ned, jeg stiller mig hen foran ham, "der er noget, jeg skal fortælle dig," jeg sender ham et seriøst blik.

Hans ansigts udtryk bliver bekymret, han nikker spørgende til mig, "mens i var på hospitalet, blev jeg og Alex ret tætte," hans ansigt bliver anspændt, og jeg tager en dyb indånding, "vi havde sex," mumler jeg og kigger hurtigt ned i gulvet.

Han sidder helt stille og kigger tomt ud i luften, "please sig noget" beder jeg stille, han rejser sig hurtigt op og styrter hen mod trappen, jeg sukker og kører mine hænder igennem mit hår.

Måske skulle jeg bare gå hjem, jeg snupper min jakke og tager den hurtigt på, "FUCK" råber Nathan højt, jeg kan høre ham smadre rundt med ting på hans værelse, jeg begiver mig oven på til ham.

Jeg banker stille på, "Nathan" der bliver stille indefra hans værelse af, jeg trykker stille håndtaget ned og skubber blidt døren op, "kan vi snakke om det," spørg jeg forsigtigt, han kigger vredt på mig og smadre hans stol ned i gulvet, jeg spjætter forskrækket og blinker et par gange, får at få chokket væk.

"Skrid med dig," råber han højt, jeg sukker og træder længere ind på han værelse, "jeg forstår godt du er sur," jeg stiller mig forsigtigt foran ham, han ryster på hovedet, "fuck dig" han spytter ordene af mig, mine øjne bliver fugtige.

"Hey slap af herinde," Alex åbner døren og kigger forvirret på os, jeg tørre hurigt mine øjne, han kigger endnu mere forvirret på os, "hvad sker der" spørg han, Nathan træder op ved siden af mig og kigger vredt på Alex.

"Skye fortalte mig i havde sex, mens jeg var på hospitalet," mumler han vredt, Alex's øjenbryn ryger op i panden på ham, og han kigger overrasket på mig, jeg sukker, "jeg var nødt til det" mumler jeg, og kigger ned i gulvet.

"Men ved i hvad, i kan begge fucke langt væk fra mig tak," råber Nathan, han griber ud efter et tomt glas, der står på hans kommode, "Nathan stop," Alex kigger alvorligt på ham, jeg kigger panisk fra Alex også hen på Nathan.

Nathan kigger udfordrende på Alex, "gutter please stop," det kommer næsten ikke nogen lyd ud af mig, og jeg kan høre mit hjerte banke hurtigt, "Skye gå nu" Alex kigger direkte på Nathan, mens han siger det.

Jeg ryster kraftigt på hovedet, "NU" råber Nathan af mig, jeg kigger trist på ham, "jeg går ikke, fordi hvis jeg gør smadre i hinanden," vrisser jeg af ham, han løfter et øjenbryn af mig.

Nathan smadre glasset ind i hovedet på Alex, jeg skriger et kort skrig og river så fast i Nathan, Alex brøler og holder sig på sit hovede, "Nathan" råber jeg højt, hans øjne bliver store, "oh fuck undskyld," han tager fat i Alex arm.

Alex skubber ham hårdt væk, og giver ham en knytnæve i hovedet, jeg sukker hvorfor ender, jeg altid i de har situationer, "av for helved" mumler Nathan irriteret.

"Jeg kører Alex på hospitalet," jeg siger det i en bestemt tone, Nathan nikker og sætter sig frustreret ned på sengen, "kom" jeg tager fat i Alex, han holder i ømt til hovedet, "bløder det" spørg han.

Jeg fører ham hen i en stol og placere ham i den, "lad mig tjekke," han kigger ned i gulvet, så jeg kan se, jeg ånder lettet op, "det ser ikke ud til, at der er blod, men du får nok en bule," jeg fører min hånd over hans hoved, han piver og kigger anklagende på mig.

Jeg smiler undskyldende "sæt dig," han peger på stolen ved siden af ham, jeg sætter mig og kigger bekymret på ham, "er du okay," spørg jeg, han nikker, "du er blevet mere badass i de her situationer," han smiler til mig, jeg nikker, "fordi jeg af en eller anden fucked op grund, altid ender i de her situationer," griner jeg.

Han fugter sine læber og kigger intenst på mig, jeg rynker mine bryn, "hvad er der," spørg jeg, han sender mig et forførende blik, "du er virkeligt lækker," griner han, jeg ruller mine øjne af ham, "stop det Alex, du har lige fået smadret et glas ind i hovedet, pga at vi har haft sex, også begynder du at flirte igen," svare jeg ham flabet.

Nathan kommer ind til os, "Alex hør jeg er virkeligt ked af det, men du forstår mig vel" mumler han, Alex kigger op på ham og nikker, "I to er nødt til at stoppe med at flirte, hvis mig og Skye skal fortsætte sådan her, så vil jeg ikke have, at min egen bror er forelsket i hende," Nathan kigger alvorligt på os.

Alex rejser sig hurtigt fra stole, "hør Nathan jeg er ikke fucking forelsket i Skye, og jeg er fucking træt af at det," vrisser han Nathan træder tættere på os, "så i stopper det i har mellem jer her og nu," spørg Nathan.

Alex kigger afventende på mig, jeg sukker og nikker, "vi har intet, vi blev bare grebet af en stemning," siger jeg hurtigt.

"Godt," siger Nathan og smiler, Alex rynker hans bryn, og sætter sig tungt ned i hans stol, "kom her," siger Nathan og trækker mig ind til ham, jeg føler det er forkert, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre lige nu, han læner sig ned mod mig og kysser mig.

Jeg trækker mig hurtigt fra kysset, han smiler stort til mig, og jeg prøver forgæves, at gengive hans smil, Alex smiler lusket til mig, "waow" mimer han sarkastisk til mig.

Jeg løfter min finger mod ham og sender ham et strengt blik, "oh sjit jeg skal lige ordnet noget," siger Nathan panisk, han kysser mig kort på kinden, og løber oven på.

"Jeg smutter," mumler jeg hurtigt, Alex rejser sig og følger efter mig, "hey Skye vi ses i aften," råber han efter mig, jeg vender mig om, "sure," mumler jeg og tager min jakke på, han smiler lusket til mig.

"Får jeg farvel kys babe," spørg han og løfter sit øjenbryn, jeg sukker og ryster på hovedet "luk røven Alex" mumler jeg og går.

_______________
Forfatterbesked:

Nummer 2 kapitel for idag håber i ser frem til resten. ❤️

-Sabi2124/ItzSabine❤️

Hot MessWhere stories live. Discover now