~ Kapitel 64 ~

1.7K 30 3
                                    

"I så ret søde ud i poolen i dag" hvisker Lucy, jeg ryster på hovedet og smiler, "jeg drillede ham bare," svare jeg, hun kigger mistroisk, "Skye du flirtede med ham," siger hun lidt højere denne gang, jeg kigger panisk rundt.

Alex kigger direkte ned på os, han ser ikke glad ud, vi får øjenkontakt og han går hen til os, "hvem er det hun flirter med" siger han halv surt, jeg kigger i panik ned i jorden, "ikke nogen" svare Lucy hurtigt, jeg tager mig frustreret til hovedet, den kommentar vil kun gøre det værre.

"Det lød ikke sådan" siger han endnu mere irriteret, jeg sukker og kigger op på ham, "Lucy mener, at jeg flirter med dig" siger jeg, han stopper straks med at snakke og kigger med løftet øjenbryn på mig, "men som jeg siger er det bare noget hun mener," siger jeg hurtigt, han smiler til mig. 

"Nååår Jackson har du ikke fået nok af mig" svare han mig flabet, jeg giver han hurtigt en lammer, "jo jeg har ihvertfald" siger jeg, han kigger mistroisk på mig, "så siger vi det" mumler han, blinker til mig og smutter over til de andre.

Jeg kigger anklagende over på Lucy, hun trækker på skulderen og smiler uskyldigt til mig, "ups hva" griner jeg mod hende og dasker hende på armen, hun begynder at flække af grin, og jeg kigger mærkeligt på hende, "så sjovt var det heller ikke" siger jeg, hun nikker. 

"Den måde du kiggede væk, da han kom beviser, at du rent faktisk flirtede med ham," griner hun, jeg giver hende ikke bare et dask denne gang, men en ordentligt lammer lige på skulderen hun klynker, "hold så kæft" vrisser jeg af hende, hun nikker hurtigt og vi smiler til hinanden, "i tøser er sindsyge" mumler Noah. 

Han går hen til Lucy og lægger en arm om hendes talje, hun kigger panisk på mig og bliver helt rød i hovedet, jeg prøver virkeligt på ikke, at flække af grin af hendes reaktion, to stærke arme kommer rundt om mig bagfra, jeg kigger forvirret bagud, Alex smiler lusket til mig, han løfter mig op fra jorden og går med mig ned mod poolen. 

"Alex nej mit hår er endeligt blevet tørt," skriger jeg af ham, han griner af mig, men fortsætter "please" råber jeg bedende, han går hen til kanten og sætter mig ned, så jeg står med poolen bag ved mig og ham foran mig. 

Jeg kigger lusket på ham, jeg stiller mig på tær og kysser hans kind, han kigger forvirret på mig, jeg smiler til ham og sender mit bedste scoresmil, han læner sig ned mod mig og skal til, at kysse mig, jeg flytter mig hurtigt og skubber ham hårdt frem, han falder med en hård maveplasker direkte ned i vandet. 

Jeg griner så meget, at jeg næsten ikke kan trække vejret, han kommer op til overfladen igen, "fuck dig" mumler han surt, jeg holder mig for maven og peger på ham, "lær det" griner jeg, hans øjne lyner mod mig, han svømmer hen til kanten hopper op, og kigger ondt på mig. 

Jeg gisper og begynder at løbe væk, men han er hurtigere end mig, så han får hurtigt fat i mig, jeg skriger og råber af ham, men han er ligeglad, han løfter mig op, går hurtigt mod poolen og før jeg kan se mig om, er mit endeligt tørre hår fuldstændigt vådt igen. 

Jeg kommer op til overfladen og kigger surt på ham, "idiot" mumler jeg og svømmer hen til kanten, "hey du havde fortjent det," griner han højt, "kan i to stoppe den der lorte leg nu, så vi kan få bestilt noget mad" råber Theo, jeg kigger surt på Alex, og hopper op fra poolen. 

Alex kigger med store øjne op og ned af mig, jeg rynker mine bryn og kigger forvirret ned, hele min hvide top er gennemsigtig, og man kan se direkte ind til min meget afslørende bh, jeg dækker hurtigt mine arme ind over min barm. 

Alex smiler tilfreds, jeg ruller mine øjne af ham, "tusind tak Alex" mumler jeg sarkastisk, han nikker og mumler, "så lidt babe" jeg kigger ondt på ham, "ik kald mig babe" vrisser jeg, han nikker og går hen til hans stol. 

Han hiver sin t-shirt frem og går hen til mig, "her tag den her på, jeg kan ikke lide den måde drengene kigger på dig" siger han, jeg rynker mine bryn og kigger over mod Jake og Theo, de kigger hurtigt begge væk, jeg sukker og vender mig om, jeg trækker min våde bluse af og kaster den væk, jeg kigger bagud, Alex kigger som en gentleman væk, for fucking første gang, jeg smiler og trækker hans trøje over mig. 

Jeg vender mig om igen og rømmer mig, Alex kigger op, "den er lidt for stor men det går vist" siger han, jeg nikker, "tak for udsigten Skye" råber Theo og løber indenfor med Jake lige i røven, Alex kigger vredt på dem, "idioter" mumler han, jeg nikker enigt, "lad os gå ind og bestille mad, med de andre" siger han, jeg nikker, og vi går ind.

_____________

"Skye omg, du gætter aldrig hvem der lige har skrevet til mig" råber Lucy højt, da vi kommer ind, Alex holder sig for ørerende og kniber sine øjne sammen, jeg griner og halv løber hen til hende, hun kigger ned af mig, "er det der Alex's bluse" spørg hun, jeg vifter med mine hænder, "jamen min bluse blev helt gennemblødt jo" forsvare jeg hurtigt mig selv. 

Hun nikker godkendende, "hvem har skrevet til dig" spørg jeg hende, et smil bryder hurtigt frem på hendes læbe, og hun laver et lille hop, "du kan godt huske Fred ik," mine øjne bliver store og jeg kigger op på de andre, de kigger alle nysgerrigt på os, jeg tager fat i Lucy's arm og trækker hende med ind i et andet rum.

"Ja jeg kan godt huske Frederik," siger jeg stille, hun smiler "han er i byen, og spørg om vi kommer og joiner" siger hun spændt, "omg er han i byen, det er en evighed siden jeg sidst, har set ham" udbryder jeg, og nikker ivrigt ja til hans spørgsmål, hun skriver, at vi kommer efter vi har spist. 

Jeg hviner og hopper glad Fred er min barndoms ven, helt ned til 1. klasse Lucy, Zoe, ham og mig har været venner i mange år, jeg havde dog lidt mere end venskab med ham, et år inden han rejste til England, blev vi kærester og vi var nødt til at slå op, da han rejste. 

Vi går ind til de andre igen, de stopper deres snak og kigger forvirret på os, "lad os æde fordi, vi skrider snart" siger jeg og peger på Zoe og Lucy, "hvad skal i" spørg Noah forvirret, "vores barndomsven er i byen, og vi skal mødes med ham" siger Lucy glad, jeg nikker. 

"What girls vi vil sku da med i byen," vrisser Jake og kigger surt på Zoe, hun kigger panisk over på os, jeg ved at både hende og Lucy vil have Jake og Noah med, jeg sukker og nikker, "i må godt joine" mumler jeg.

Dørklokken ringer og jeg rejser mig, "jeg skal nok tage maden" siger jeg, Alex rejser sig hurtigt, "jeg hjælper dig, jeg tror ikke du kan bære det hele" siger han, jeg nikker og vi går ud til døren, "hej jeg har en bestilling til Noah Collins" siger manden, vi nikker giver ham pengene og tager imod maden. 

"Jeg tager ikke med i byen" siger Alex og kigger på mig, jeg rynker forvirret mine bryn, "hvorfor ikke" spørg jeg, han sukker, "fordi jeg ved der har været mere end venskab mellem dig og ham der Frederik" siger han, jeg blinker med mine øjne, "det er langtid siden" svare jeg, han nikker, "jeg ved det, men han var din første," svare han, jeg kigger med store øjne på ham. 

"Hvem har fortalt dig alt det," spørg jeg, han kigger ind mod køkkenet, "Zoe hun fortalte det til os alle" mumler han, jeg nikker forstående, "men altså du var også min første," siger jeg og kigger akavet væk fra ham, han griner "true," "så du tager med" spørg jeg, han nikker og jeg smiler.

____________

Forfatterbesked:

Som lovet nummer 2 kapitel for i dag! 

Jeg håber i kan lide dem <3

-Sabi2124/ItzSabine.

Hot MessWhere stories live. Discover now