~ Kapitel 54 ~

1.7K 31 1
                                    

"Fuck Skye det er noget lort det her" siger Noah og kører frustreret hans hænder igennem hans hår, jeg nikker enigt, "kan huske, hvordan han var sidst" mumler Jake, Theo nikker "vi er nødt til at stoppe ham, før det bliver for slemt, vi kan ikke miste ham drenge" siger Theo og kigger alvorligt på os, vi nikker alle enigt. "Så er vi her om 5 minutter unger" siger vores lærer, vi sidder lige nu i bus på vej til lufthavnen, vi skal til London i et par dage og udforske den britiske kultur, "hey, han er lige gået ned på toilettet" hvisker Lucy diskret ind over sæderne, jeg sukker og kigger over på de andre, "jeg stopper ham" mumler Jake og går hurtigt ned til bussens toilet, han banker hårdt på døren, "dont do it Alex" siger han og banker hårdt på igen, Alex åbner døren og sender ham et slesk smil, "for sent" griner han og går hen forbi vores sæder, han griner til mig og jeg ruller mine øjne af ham, Jake kommer opgivende tilbage, "vi er på røven" mumler han og de andre drenge nikker, mens jeg ryster på hovedet, "vi SKAL få ham til at stoppe, det er ikke til nogen diskussion" mumler jeg strengt, de nikker enigt.

Bussen stopper og vi tager alle hurtigt jakke på og går ud af bussen, min tænder begynder med det sammen at klapre og jeg ved, at mine læber er på kanten til, at blive blå, Patrick griner og peger på mine læber, "de er helt blå" siger han og jeg nikker. "I know" mumler jeg og smiler til ham, jeg vender mig om får at finde min kuffert, "skal jeg hjælpe med, at finde den" smiler Patrick sødt, jeg nikker, smiler og mumler "ja tak," han kigger uoverskueligt ind over de mange kufferter, "øhm hvordan ser den.." Han bliver hevet tilbage i hans krave, Alex skubber ham videre tilbage "Alex" vrisser jeg surt, han kigger koldt på mig, rækker ind og tager fat i min kuffert, han stiller den foran mig og jeg krydser mine arme, "hvis ikke jeg næsten ikke kunne bevæge mig, fordi her var så koldt ville jeg skælde dig ud" vrisser jeg irriteret, "det kan være Patrick kan hjælpe dig med varmen" vrisser han tilbage, jeg kigger irriteret på ham og ruller min kuffert over til de andre. 

"Kom hen til mig for at få jeres billetter" råber vores lærer ud over mængden, jeg tager Zoe i armen og vi går hen til vores lærer, "kan vi selv bestemme, hvor vi vil sidde" spørg vi begejstret hende, hun ryster på hovedet, "nej i har faste pladser" svare hun og rækker os vores billetter, vi tjekker hurtigt med de andre, om vi skal sidde med hinanden, men vi sidder alle sammen ret spredt, Alex kommer slingerende over til os, "vis mig jeres billet jeg skal se, hvem jeg sidder sammen med, Noah kigger hurtigt på Alex billet og kigger direkte over på mig, "du sidder ved siden af Skye" siger han og kigger tilbage på Alex, Alex sukker "perfekt jeg skal sidde ved tøsen der droppede mig yay" mumler han sarkastisk, jeg løfter mit øjenbryn "ja ik, og jeg kommer til at sidde ved siden af verdens største idiot, som var mig utro to gange bliver det ikke fedt" svare jeg ham igen. Han kniber sine øjne sammen og kigger ondt på mig, jeg smiler provokerende tilbage til ham, han sukker, vender sig om og går hen til en bar der står lidt længere henne, "oh god han skal ikke drikke sig fuld nu" siger Zoe panisk, jeg nikker enigt og går hurtigt hen til ham, "så hvor mange stoffer har du så med" mumler jeg og sætter mig på stolen ved siden af ham, han kigger forvirret på mig, "jeg tog det sidste i bussen, man kan ikke komme om bord på et fly med det på sig" siger han og kigger dumt på mig, jeg smiler af mig selv, seriøst jeg er dum nogle gange. "Please ik drik dig fuld" udbryder jeg, han stiller sit glas ned og kigger forvirret på mig "hvorfor" mumler han interesseret, jeg sukker og kigger ned på de andre, de kigger alle op på os og jeg vender mit blik tilbage på Alex, "please" prøver jeg igen, han griner af mig og ryster på hovedet, "jeg skal ikke gøre noget, som du siger længere" griner han og bunder sit glas. 

Jeg sukker og hopper ned af min stol, "Alex du ødelægger dig selv" mumler jeg og kigger trist på ham, han kigger koldt på mig, "det er din skyld bitch" vrisser han og kigger koldt på mig, mine øjne bliver store og jeg prøver ikke engang, på at holde tårende tilbage, de triller hurtigt ned af mine kinder uden, at der kommer en eneste lyd ud af mig, Alex holder sig hurtigt for munden. "Oh sjit Skye, det er jeg ked af, det var ikke mig der snakkede det var stofferne" paniker han, jeg prøver forgæves at tørre mine tåre væk, han hopper ned af sin stol og skal til at omfavne mig i et kram, "Nej" råber jeg hårdt til ham, "Skye" siger han såret, de andre kommer løbende og pigerne omfavner mig i et kram mens drengene stiller sig foran Alex, "bro hvad har du gang i" vrisser Noah surt til ham, Alex sukker og ryster på hovedet, "det var ikke med vilje Skye please" beder han, jeg tørre mine tåre væk og kigger koldt på ham, "fuck dig Alex, du skulle have lyttet til mig, jeg sagde til dig, at hvis du bliver ved på den her måde, skubber du dine venner væk" siger jeg stille, han kigger trist på mig og nikker, "jeg ved det godt undskyld" mumler han stille, drengene kigger overrasket på ham og det samme gør jeg, "kan i tilgive mig" siger han forlegent, drengene nikker hurtigt og giver ham et kæmpe kram, "hey kom så vi skal ind i flyet nu" råber vores lærer og vi skynder os hen til de andre, Alex kommer op på min side og kigger trist på mig, "kan du også tilgive mig" spørg han bedende. 

Vi sætter os ned på vores pladser, jeg sidder helt oppe af vinduet, med Alex lige i midten, jeg kigger ud af vinduet og ignorer Alex, han prikker mig på skulderen, og jeg vender mig om mod ham, "kan du?" spørg han bedende, jeg kigger trist på ham, "jeg ville ønske, jeg kunne" mumler jeg stille, en tåre danner sig i hans øjne og jeg ryster på hovedet, "du skal ikke græde Alex" siger jeg hurtigt, han kigger hurtigt væk fra mig "hvad kan jeg gøre for, at gøre det godt igen" mumler han stille, jeg kigger trist på ham, "ikke noget" svare jeg ham og han nikker forstående, "heller ikke det her" siger han og læner sig hurtigt over mod mig, han placere sine bløde fyldige læber på mine, jeg lukker automatisk mine øjne og nyder kysset for et sekund, men så kommer alle de ting, vi har været igennem ind over mig og jeg skubber ham hurtigt væk. "Alex" vrisser jeg klagende til ham, han smiler skævt, jeg sukker, "det er ikke sjovt jeg mener det," siger jeg alvorligt til ham, han ryster hurtigt på hovedet "nej, men jeg ved jeg stadigt har en chance" mumler han tilfreds, jeg rynker mine bryn og ryster på hovedet, "nej du har ik hvad mener du" vrisser jeg og han smiler glad til mig, "du skubbede mig ikke væk med det samme" smiler han tilfreds, jeg sukker "stop Alex, vi to er fuldstændigt færdige, det ved du godt" vrisser jeg og han trækker på skulderen.

Hot MessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora