"Hvad skal du i aften" spørg Zoe ind over vores gruppe opkald, jeg trækker på skulderen, "ingen ide" mumler jeg, hun hviner glad, Lucy tysser på hende og tager sig til hende ører, "Jacob holder hans 18 år's" siger hun glad, jeg bider mig selv i læben og kigger akavet på dem.
"Kom nu Skye det er ligemeget" sukker Zoe, jeg nikker, "det er bare akavet jeg har ikke set så meget til ham efter sidst," mumler jeg, "fuck nu det Skye, vi tager med og sådan er det," siger Lucy strengt, og vi lægger på.
Jeg rejser mig fra min seng og åbner mit skab, "dammit" mumler jeg, der er intet tøj, som jeg gider have på til festen, "skat der er en pakke til dig," råber min mor nedeunder, jeg hviner glad, jeg er ikke bestilt noget, men det er altid spændende, at få gaver man ikke forventer, jeg hopper glad ned af trappen og tager imod pakken fra hende.
"Hvad er det" spørg hun nysgerrigt, "jeg ved det ikke, jeg har ikke bestilt noget," siger jeg og flår pakken op, et kort falder ud og jeg kigger fraværende ned på det, "er det en kjole" spørg min mor og kigger nysgerrigt ned i pakken, jeg trækker på skulderen og tager det op.
"Wow" udbryder hun og kigger imponeret på mig, jeg nikker ivrigt, "er det ikke den du har ønsket dig til din fødselsdag" spørg hun undrende, jeg nikker og smiler, "men det er først om en måned," mumler jeg.
"Læs kortet" siger hun og samler det op, hun rækker det hen til mig, jeg læser det hurtigt igennem, "nåårr hvem er det så fra" spørg hun spændt, jeg bider mig selv i min underlæbe.
"Den er fra Alex," mumler jeg, hun kigger med store øjne på mig, "jamen er i to da du ved," spørg hun forvirret, jeg ryster på hovedet, "hvad står der helt præcis" spørg hun, jeg rækker hende kortet og hun læser det højt.
"Skye jeg ved du hader mig, men jeg vil have dig uanset hvad, jeg ved du har ønsket dig den her kjole, og jeg er ikke i tvivl om, at du kommer til at se fucking lækker ud i den, hvis du tager den på i aften, viser du mig at jeg stadigt har en chance Alex."
Min mor kigger imponeret på kortet også op på mig, "hvad gør du så" spørg hun, jeg trækker på skulderen, "jeg ved det ikke," siger jeg, hun smiler til mig og rækker mig kortet tilbage, "jeg synes, du skal tage den på," siger hun.
Jeg kigger forvirret på hende, "dig og Alex hører sammen, selv din gamle mor ved det" griner hun og går ud i køkkenet, jeg kigger forvirret efter hende, også ned på kortet, jeg har brug for at tænke, jeg sukker og går op på mit værelse igen.
___________
"Damn girl" pifter Zoe og smiler til mig, jeg griner og drejer rundt foran dem, "hvordan har du haft tid til at shoppe" mumler Lucy forvirret, jeg stopper mit grin, "det har jeg heller ikke," siger jeg, de kigger forvirret på mig, "Alex har givet mig den" mumler jeg og kigger afventende på deres reaktion.
De smiler stort til mig, "cute" udbryder Lucy og Zoe nikker, "lad os gå ind" siger jeg, og de nikker.
__________
"Kan i se drengene" spørg Zoe, jeg ryster på hovedet, "der" råber Lucy og peger over på dem, vi går slingrende igennem mængden af fulde mennesker.
"Heey" råber Zoe og vinker til dem, de vender deres opmærksomhed mod os og smiler, "hej piger" griner Theo, Alex blik er fastlåst med mit og han har et lille smil på læberne.
Han kommer hen til mig, "jeg troede ikke, du ville komme," siger han og smiler, jeg smiler stille til ham, "jeg kunne ikke lade kjole ligge og samle støv vel," griner jeg, han griner og krammer mig tæt, jeg knuger ham tæt ind til mig.
"Jeg vidste, du ville se fucking lækker ud i den kjole," mumler han og giver mig elevatorblikket mens han bider sig i hans underlæbe, "Alex heej" Olivia kommer løbende, hun smiler stort og overfalder ham næsten i et kram, jeg ruller mine øjne af hende.
CZYTASZ
Hot Mess
Dla nastolatkówSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...