~ Kapitel 67 ~

1.4K 31 4
                                    

Jeg kigger panisk mod døren der går ind til baren, det er vildt frustrerende at tænke på, at mine venner sidder lige bag ved den væg, og jeg står herude fanget blandt fire drenge.

Jeg hiver hårdt min arm til mig, men han giver ikke slip, "hov hov hvor skal du hen smukke," han griner hånligt af mig, mine øjne bliver våde og jeg bider mig selv hårdt i kinden for ikke at græde.

"Slip mig" siger jeg i en grådkvalt stemme, hans greb strammes og et lille klynk forlader mine læber, "slip please" nærmest hvisker jeg.

"Hey hun sagde slip" råber Jake fra døren, jeg kigger lettet tilbage mod døren. Jake, Noah, Theo, Zoe og Lucy kigger mod mig, drengen slipper ikke min arm, men strammer mere til jeg kigger ondt på ham.

"Du skulle have sluppet mig mens du havde chancen," siger jeg vredt til ham, han kigger forvirret på mig, jeg sparker ham så hårdt, jeg kan med mine høje stilletter, han slipper mit håndled af smerte, og jeg går hurtigt nogle skridt tilbage mod de andre, der hurtigt kommer op til mig.

Theo tager fat i min arm "undskyld jeg gik, jeg var nødt til, at hente de andre" undskylder han hurtigt, jeg nikker og træder om til pigerne som hurtigt tjekker mig for skrammer, "hey bitch kom her" råber drengen, der havde fat i mig før.

Noah træder hurtigt mod drengen og skubber ham hårdt tilbage, "hvis jeg var jer, ville jeg skride meget hurtigt" siger Noah med stemmen fuld af selvtillid, Lucy kigger nervøst på ham, "hey gutter er de der ikke ham der Alex Moores venner" råber en af drengene.

Drengen der holdte fat i mig griner og kigger tilbage på sine venner, "jeg ser ingen Moore her så no way de kan klare os" siger han selvfedt.

Nu er det Jake's tur til at træde frem, Zoe tager hurtigt fat i hans hånd, men han river den hurtigt til sig, "vil i slås så lad os da slås" siger han provokerende, Theo træder hurtigt op til Jake og Noah.

Jeg kigger over mod Zoe, hendes øjne er bange og der er Lucys også, jeg sukker hvis Alex var her ville de ikke være bange for, at drengene ville komme noget til, jeg tager fat i hver deres hånd, "de er lige så gode til at slås som Alex bare mere rolige" hvisker jeg, de nikker mod mig, og jeg kan se de straks slapper lidt mere af.

Drengene der holdte fat i mig træder et skridt tilbage, "kom drenge vi smutter, jeg vil væde med at den tøs der er en af Alex's damer, og det skal jeg ikke rodes ud i" griner han.

Vreden blusser op i mig og jeg spænder i hele min krop, jeg træder hurtigt frem mod ham, men Jake og Noah holder mig tilbage, "ups der havde jeg vidst ret" griner ham drengen, mine øjne lyner, som mere end nogensinde før mod ham.

"Jeg er ikke nogens dame og slet ikke Alex's," råber jeg vredt, drengen slår sine arme op i luften og går derefter væk tæt forfulgt af hans venner.

Jake og Noah slipper mig og jeg sukker irriteret, "jeg kunne have brækket hans næse, hvis i ikke havde holdt fast i mig," klager jeg, de nikker, "det er jeg ikke i tvivl om" siger Noah seriøst, Lucy kommer løbende op til ham og kaster sig om hans hals, "du skræmte mig virkeligt der" siger hun alvorligt, Noah smiler stort til hende og kysser hende, jeg smiler mod dem, de er virkeligt søde sammen.

"Hey Zoe sry" råber Jake efter en sur Zoe, som er godt igang med at få fat i en taxa, jeg griner og går over til Theo, "øhm Skye er det et dårligt tidspunkt til at fortælle dig, at jeg har fundet min lighter i min inderlomme" griner han nervøst, jeg kigger på ham med mit "are you kidding" blik og flækker så af grin.

"Lucy og Zoe, skal vi finde en taxa hjem" spørg jeg dem, Zoe nikker kraftigt og kigger ondt på Jake, Lucy siger farvel til Noah og kommer op til mig, "jeg er klar," siger hun, jeg nikker og kigger over mod Zoe, som stadigt skændes med Jake.

"Lucy jeg har en ide følg mig," griner jeg, hun nikker hurtigt, jeg peger en taxa ind, Lucy sætter sig ind, og jeg sætter mig ved siden af, jeg stikker hovedet ud af taxaen og råber over mod Zoe, "hey Zoe du må dsv sove ved Jake honey," griner jeg og lukker døren, hendes øjne lyner mod os da vi køre, men Jake ser ret tilfreds ud.

_______

"Var det forkert af os og efterlade hende med Jake, hun så ikke særligt glad ud" spørg Lucy og vender sig rundt i sengen, for at kigge på mig, jeg ryster på hovedet, "de skændes sikkert ikke længere netop, fordi vi efterlod hende" siger jeg, Lucy nikker, hun lægger sig med ryggen mod mig igen og mumler "godnat." Jeg lægger mig behageligt i sengen og mumler "godnat" tilbage til hende.

To høje bank fra hoveddøren, får os begge til at sætte os op i forskrækkelse, jeg kigger forvirret over på Lucy, "hvem fuck ringer på klokken lort om natten" vrisser jeg irriteret, hun trækker på skulderne, to høje bank kommer igen, og jeg sukker, jeg tager min silke kåbe på og går ud mod døren.

Jeg tænder lyset og åbner forsigtigt døren, "hvad fuck laver du her" vrisser jeg surt, hans nøddebrune øjne kigger slesk på mit outfit, jeg krydser hurtigt mine arme og giver ham dræber blikket, "Alex" vrisser jeg, han nikker og skubber sig ind forbi mig, "hvad tror du, du laver" vrisser jeg og lukker hoveddøren.

"Du ser godt ud" siger han og giver mig elevatorblikket, jeg sukker og ruller mine øjne af ham, "hallo forklar lige hvad du laver her Alex" hvisker jeg surt, jeg vil ikke vække min mor klokken 5 om natten/morgen.

Han træder tættere på mig og lægger sine hænder på min læn, "jeg kunne godt bruge en god omgang sex efter hende amatøren, jeg lige har været hjemme ved" siger han flirtende, jeg fnyser fornærmet af ham, "du får ingenting herfra," vrisser jeg, han griner og nikker "come on Skye, du er et af mine bedste knald" tigger han og rykker tættere på mig.

Jeg skubber ham væk, "jeg er ligeglad Alex skrid hjem med dig," siger jeg surt, han skyder sin underlæbe frem og kigger med store hundeøjne på mig, jeg ruller mine øjne af ham og sukker.

"Please gå jeg gider ikke flere drenge her til aften," siger jeg trist og irriteret, han rynker sine bryn og kigger forvirret på mig, "er der en dreng her lige nu," spørg han, jeg ryster på hovedet, hans øjne bliver mørke og han stormer ind mod mit værelse.

"Alex stop" råber jeg, men han er allerede gået derind, jeg skynder mig efter ham en skræmt Lucy ligger i sengen og ser sur ud, "forhelved Alex" vrisser jeg og hiver ham hurtigt ud af mit værelse, så Lucy kan få lov til at sove.

"Hvad fuck mente du så med, at du var træt af drenge," vrisser han af mig, jeg tysser irriteret af ham og trækker ham hen mod døren. "Jeg skulle spørg nogle drenge, om jeg måtte låne en lighter, men de synes det var sjovere, at give mig det her" vrisser jeg, og viser ham mit kæmpe røde mærke på mit håndled.

Alex kigger med store øjne på min arm, "men du var vel ikke udenfor selv," spørg han, jeg ryster på hovedet, "jeg var ude med Theo, han hentede de andre," mumler jeg, Alex kigger alvorligt på mig, "så du fortæller mig, at Theo gik fra dig mens der var nogle drenge der havde fat i dig," siger han med en undertone af vrede, jeg nikker og skubber ham ud af døren, "godnat Alex" mumler jeg og lukker døren og låser den.

____________________
Forfatterbesked:

God søndag derude, her er lige et kapitel til jer❤️

-Sabi2124/ItzSabine❤️

Hot MessTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang