"Din mor skal nok komme sig, vi har besluttet, at indlægge din søster på den psykiske så hun kan få den hjælp, hun skal have, over det hun har overvejret." Lægen smiler til mig og går så, jeg tager mig selv til hovedet og sukker, "bare rolig det skal nok" Alex lægger sin arm om mig, og jeg gemmer mig ind til ham, "tak" mumler jeg og tørre en tåre væk, "lad os gå ind og se til din mor," han tager fat i min hånd og trækker mig efter ham.
"Hej skat" siger min mor stille, tårende triller ned af min kind og jeg krammer hende, "hvordan har du det mor" spørg jeg, hun kigger trist på mig, "jeg har det okay, hvor er din søster" spørg hun forvirret, jeg aer hendes kind, "hun er på den psykiske," min mors øjne bliver store og fyldes med tåre, "jeg er så ked af det Skye" hulker hun, jeg tysser stille på hende "det skal nok gå mor," hun smiler til mig og nikker stille, "bare hvil dig lidt fru Jackson," Alex kommer hen til siden af sengen og smiler til min mor, "tusind tak for alt Alex" smiler min mor og tager fat i hans hånd, Alex nikker "du er i en sandhed en rigtigt god fyr, jeg smiler til Alex, hun falder hurtigt i søvn, vi bliver ved hende et par timer, "kom Skye det er nok bedst du kommer hjem og sover" Alex tager min hånd, og vi går ud af hospitalet.
Politiet har ryddet op derhjemme, så der er intet blod længere, mit hjerte banker hurtigt da jeg går rundt i huset, det er virkeligt uhyggeligt at være her igen, og jeg kan ikke lide det, jeg kigger skræmt på Alex og han aer mig blidt på kinden, "du kan være hjemme ved mig" jeg nikker og vi køre hjem til ham, "mine forældre er ikke hjemme, så det skal du ikke tænke på" mumler han, da vi køre ind i indkørslen, jeg nikker og spænder min sikkerhedssele op. "Tusind tak for alt Alex" siger jeg og han smiler til mig, "jeg mener det uden dig, kunne min mor have været død" tårende triller ned af min kind, han åbner hans bildør og kommer hen til min, han hjælper mig ud af bilen og krammer mig, "alt for dig Skye" siger han stille, hans ord overrasker mig og mine øjne bliver store, jeg trækker mig fra krammet og kigger ham ind i øjnene, han bider sig selv i læben og kigger fraværende væk, han har lige fortalt mig, at han stadigt har følelser for mig, han er sikkert bange for min reaktion, men det burde han ikke være, fordi mine følelser er der også, jeg tager fat i hans hoved og vender det mod mit, jeg smiler sødt til ham og rykker tættere på, "Alex Moore du er utrolig" siger jeg stille og han griner, jeg placere mine læber på hans, han kysser mig blidt tilbage, tårende triller ned af mine kinder og rammer hans, han trækker sig hurtigt fra kysset og kigger overrasket på mig, "undskyld" mumler han, jeg ryster på hovedet, "jeg vil gerne kysse med dig Alex, jeg er bare så forvirret og trist lige nu" han nikker forstående og vi går indenfor. Jeg ligger mig træt i hans seng og rykker ind til væggen, Alex ligger sig ved siden af mig og holder hans muskuløse arme om mig, jeg lukker træt mine øjne, lige inden jeg falder i søvn, forlader 3 store ord min mund, "jeg elsker dig" også falder jeg i søvn.
Jeg strækker træt min krop og sætter mig op, "fuck" mumler jeg og tager mig til hovedet, jeg har fortalt Alex at jeg elsker ham hvad fuck skal jeg gøre, jeg kigger rundt på hans værelse, men han er her ikke, jeg kan hører stemmer nede fra stuen og går forvirret derned, alle bliver stille og kigger ventende på mig, jeg smiler "i er her alle sammen," siger jeg glad og de kommer hen og omfavner mig Jake, Noah, Lucy, Zoe og Theo er kommet for, at se om jeg er okay, "vi ville lige tjekke op på dig og Alex sagde du var her" siger Lucy ind i vores kram, jeg smiler glad til hende og trækker mig fra krammet, Alex sidder henne i sofaen og siger ikke noget, vi får øjenkontakt, han rejser sig hurtigt og går hen til mig, "har du sovet længe nok" spørg han bekymret og aer blidt min arm, Lucy gisper og får en slag på armen af Noah, jeg nikker til Alex og han smiler, "kan vi så lige snakke om det du sagde" siger han stille, jeg kigger panisk på ham og går hurtigt væk fra ham, "skal vi ikke sætte en film på" spørg jeg glad, jeg vil gøre alt for at undvige den samtale mig og Alex skal have, Jake klapper hans hænder sammen og smiler glad, "vi kan se den nye gyser the nun, den skulle være ret så uhyggelig" han kaster sig hen til fjernbetjeningen, køber hurtigt filmen og sætter den igang, jeg sætter mig ned i en af sofaerne, Alex kommer hen og sætter sig ved siden af mig, "Skye hvorfor undviger du mig" jeg tysser på ham uden, at se på ham, "vi ser film Moore ikke mere snak" vrisser Noah, Alex sætter sig irriteret tilbage i sofaen, Theo sidder ved min anden side og ligner en der er ved at dø af skræk, jeg griner af ham.
"Er den for uhyggelig for dig Theo" griner jeg, han ryster på hovedet, "nej overhovedet ik" siger han surt, jeg lægger min hånd på hans skulder, rusker i den og griner endnu mere, "stop det" piver han bange og de andre flækker af grin, jeg kigger hen på Alex, han ser irriteret på Theo's skulder, hvor jeg har min hånd, jeg ved han er jaloux, jeg trækker hurtigt min hånd til mig og vender mig om mod Alex, jeg rykker tættere på ham, han slipper sin opmærksomhed fra Theo og hen på mig, Lucy skriger højt og får kastet en pude i hovedet, "den er skræmmende okay" brokker hun sig, jeg læner mig ned mod Alex og lægger mit hoved på hans skulder, han placere hans arm omkring mig og jeg putter mig længere ind til ham, mens han nusser mig stille på ryggen.
Filmen slutter og jeg sætter mig op fra Alex, "skal vi ikke bestille nogle pizzaer" spørg jeg begejstret og de andre nikker, "Lucy og Zoe kan i hjælpe mig" siger jeg hurtigt, de opfanger hurtigt mit hint, de springer op fra sofaen og halvløber ud i køkkenet med mig, jeg lukker døren til stuen og vender mig panisk mod pigerne, "jeg sagde de tre ord til Alex" udbryder jeg, de gisper begge og kigger med store øjne på mig, "hvad svarede han" spørg Zoe nysgerrigt, "jeg gav ham ikke en chance for, at svare, fordi jeg faldt i søvn og nu tør jeg ikke høre svaret" panikker jeg, Lucy nikker forstående. "I get it" mumler Zoe, "du er nødt til det på et tidspunkt" siger Lucy, jeg nikker, "lad os bestille pizzaerne" jeg trækker min mobil frem og bestiller 2 familiepizzaer, vi går ind i stuen igen og jeg sætter mig igen imellem Alex og Theo, "kan vi snakke nu Skye" spørg Alex og jeg kigger fraværende ud i luften, "hvad skal i snakke om" spørg Theo nysgerrigt, "ik noget" udryder jeg hurtigt, "det lyder som noget" fortsætter Theo, jeg kigger irriteret på ham, "det er ikke noget vigtigt overhovedet okay så back off" vrisser jeg.
Jeg gisper over mine ord, "så du mente det ik" spørg Alex og kigger seriøst på mig, jeg kigger overrasket på ham, "kan vi ikke godt lade vær med at snakke om det her," spørg jeg stille, han nikker og rejser sig, "så kom" han vender sig om og går ud i køkkenet, jeg sukker rejser mig op og går efter ham.
Hello smukke mennesker så er der endnu et kapitel ude!! 😱
Glædelig lille fredag!🎊
Skriv gerne hvis i har ideer!
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...