~ Kapitel 70 ~

1.7K 32 11
                                    

"Kommer du med ned i poolen," min mor står i hendes sorte badedragt og sommerhat, jeg nikker til hende og sukker, flyturen herover havde været ren totur, jeg har ignoreret Alex ligesiden den aften, og det sammen har han gjort, vi landede i går nat, så vi har sovet indtil nu, jeg rejser mig træt fra min seng og går over til spejlet, mit hår sidder vildt dårligt, så jeg finder min børste frem og reder det igennem, jeg sukker og folder et håndklæde om mig.

____

"Der er hun jo" råber Nathan, jeg smiler til ham og sætter mig ned på en stol, Alex står oppe i baren og skaffer drinks, jeg kigger over på ham, jeg er så vred over at han kyssede mig uden min samtykke, efter alt hvad vi har været igennem, synes jeg ærligt, jeg fortjener noget respekt fra ham, han vender sig om, og vi får øjenkontakt, jeg bryder den hurtigt og tager mine solbriller på.

"du ser godt ud i badetøj," siger Alex charmerende og stiller en drink foran mig, jeg skubber mine solbriller op i panden, jeg tager fat i drinken og bunder den hurtigt, "hey Skye skal du have en smøg," Nathan kaster hans pakke til mig, han ved, jeg glemte min derhjemme, fordi jeg absolut skulle skifte jakke, jeg skubber mine briller ned over mine øjne igen og tænder en smøg, "har du tænkt dig at ignorer mig hele ferien," spørg Alex, jeg kigger over på ham og nikker provokerende til ham, han sukker og bunder sin drink.

_______

Nathan går op af poolen, hvis mine øjne havde en slowmotion knap, havde jeg helt sikkert brugt den nu, for damn han ser virkeligt hot ud, han blinker til mig, og jeg kigger hurtigt ned i min mobil, han går hen til mig, og læner sig ind over mig, "hey hallo du er våd," klager jeg og tørre vandet af min mobil, han griner "det er bare lidt vand," jeg nikker alvorligt, "min mobil tåler altså ikke vand," klager jeg og skoder min smøg.

han smiler lusket til mig, "jeg tror, jeg ved hvad, du har brug for," griner han, jeg ryster kraftigt på hovedet, "no way" panikker jeg, han nikker og løfter mig op i brude stilling, jeg klamre mig fast til hans hals, "sæt mig ned" skriger jeg, han griner "så gerne," mumler han og kaster mig i poolen, (MED SOLBRILLER!) jeg svømmer op til overfladen og kigger surt op på Nathan, "fuck dig" råber jeg efter ham.

Jeg kigger efter min mor for backup, men hende og drengenes forældre står og flækker af grin over mig, jeg svømmer op til kanten og kigger anklagende på min mor, "hallo det ik sjovt" mumler jeg tvært, hun nikker kraftigt, jeg sukker og vender mig om mod Nathan.

Alex står helt op i ansigtet på Nathan og fortæller ham noget i en ret sur tone, jeg kan ikke høre hvad det er, så jeg vælger og gå over til dem.

"Jeg gider ikke sige det flere gange back off" vrisser Alex surt, jeg rynker min bryn, og rømmer mig, "hvad sker der her" spørg jeg forvirret, Nathan vender sig overrasket mod mig, "undskyld for det her" siger han, jeg kigger forvirret på ham.

Han tager fat i min læn, og trækker mig hen til ham, jeg glipper forvirret med mine øjne, "hvad lav..." han placere sine læber på mine, hans læber er vildt bløde, de dufter af jordbær og jeg bliver hevet ind i det, jeg lukker mine øjne og nyder kysset.

"Du så død" råber Alex højt og skubber hårdt Nathan i poolen, jeg åbner hurtigt mine øjne og træder et skridt tilbage, hvad sker der for dem begge; de kan ikke bare kysse mig uden tilladelse, men jeg klager dog ikke over Nathans kys, det var ret dejligt, jeg tørre min læbe med min håndryg og kigger op på Alex.

Hans øjne lyner mod Nathan, som griner hysterisk nede i poolen, Alex kigger klagende på mig, "hvad er det dog der sker Nathan" råber Christine højt, Alex for straks et selvfedt smil på læberne, min mor kommer halv løbende hen til mig, hun placere hendes arme om mig, "Nathan svar mig" råber hans mor, han stopper med at grine og hopper op af poolen, han trækker på skulderen.

Hot MessWhere stories live. Discover now