**DETTE KAPITEL INDEHOLDER GRAFISKE BESKRIVELSER AF SEKSUEL HÆNDELSE**
Jeg stormer over til mit skab stadigt på randen til at græde, jeg river vredt mit skab op og tager alle mine ting ned i min taske. "Skye er du okay" en forpustet Jonas kommer løbende hen til mig, jeg kan ikke lade vær med at smile af hvor forpustet han er blevet på det lille stykke, han skynder sig at smile tilbage "jeg forstår bare ikke Alex" mumler jeg, Jonas nikker "altså nu kender jeg ham ikke rigtigt, men det er tydeligt at se på ham at han har nogle problemer han kæmper med lige nu" siger han blidt.
"Hvad fuck ved du om det," Alex vrede stemme skærer ind i ørene, jeg kigger hurtigt væk fra ham af, og har ingen intention om at blive på skolen længere, så jeg svinger min taske over skulderen og går hurtigt mod udgangen. Det er utroligt som han totalt har ændret attitude siden festen, måske er han bare sur fordi vi ikke havde sex, ja det er sikkert det!
"Skye vent" råber Jonas, jeg kigger kort tilbage og ser han bekymredet ansigtsudtryk, men nok ik bekymret for mig, men mere for ham selv, da Alex ser ekstremt vred ud, jeg ved at Alex lader det her gå ud over Jonas, så jeg stopper op og vender mig rundt "kom," siger jeg blidt. Jonas kigger forvirret på mig, som om det er ham eller Alex jeg mener der skal komme, jeg sukker og siger klart "Jonas kom," en lettelse breder sig over hans ansigtsudtryk og han træder frem mod mig. Alex har hurtigt fat i ham og river ham tilbage mod ham, "du skal ingen steder med hende," råber han.
"Alex slip ham" siger jeg tvært og tvinger mine ben hen mod dem igen, "du kender ham ikke engang, også vil du tage ham med hjem selv, kan du ik huske hvor hårdt det var for dig, sidst du gik med en dreng du ikke kendte helt." Jeg fryser i mine bevægelser og vreden skyder op igennem mig, "HVORFOR VAR DET NØDVENDIGT AT BRINGE OP LIGE NU," råber jeg ,han åbner overrasket munden og skal til at svare, "SPAR MIG FOR DINE TOMME ORD, DU LYVER KONSTANT OG VIL IKKE DELE NOGET MED MIG, JEG TROEDE ÆRLIGT, VI VAR PÅ DEN RIGTIGE VEJ, MEN DU FUCKER OP GANG PÅ GANG" hele min krop ryster af vrede og jeg trækker vejret ekstremt dybt.
"Babe sorry det var ik meningen det skulle komme ud på det måde," hans ansigt viser stor sorg og angst, men jeg er ligeglad lige nu, jeg fnyser af ham, "og det var så måske heller ikke meningen du skulle kalde mig en kælling inde i kantinen?" han ryster hurtigt på hovedet og slipper sin hånd på Jonas skulder, "men ved du hvad Alex det gjorde du, kom så Jonas" jeg rækker min hånd ud mod ham og han tager den inden for et split sekund.
__________________________________
"Jeg ved ik om det er så god en ide at pjække første skoledag" mumler Jonas og sender mig et skævt smil, jeg trækker på skulderen og sætter farten om, vi sidder i min bil på vej hjem til mig, Jonas skæver endnu engang til mig og rømmer sig, "hvad er der" spørg jeg, han smiler og roder rundt i sin taske, "altså nu ved jeg jo ik, om du gør det her, men jeg håber det okay, jeg gør" siger han, mens han kigger videre i sin taske, jeg sender ham et forvirret blik, "hvad snakker du om" spørg jeg, "det her" siger han og trækker stolt posen med det hvide pulver ud af sin taske, panikken skyder op igennem min krop og trangen for stoffer bliver stor, jeg bremser hårdt op og kører ind til siden, "er vi her" spørg han forvirret, "ud" siger jeg hårdt, han kigger fornærmet på mig, "hvad sker der" spørg han, mine øjne går fra ham og til posen, han nikker forstående "undskyld jeg vidste ik, at du var misbruger" siger han stille og putter posen ned i hans taske igen.
Jeg åbner min bildør og går ud af bilen, jeg har brug for luft, jeg gisper efter vejret og mit syn sløres markant, jeg må ik besvime, tænker jeg til mig selv "åh shit" Jonas står over mig og set panisk på mig, "hvad skal jeg gøre," spørg han mig bange, "vaaand" får jeg fremstammet, han nikker og løber hurtigt ind i bilen igen for at finde vand.
En bil kommer med hurtig fart i mod os, jeg mister fokuset på at trække vejret ordentligt og falder til jorden, bilens bremser piver højt i mine øre "Jonas" fremstammer jeg og blinker hurtigt med mine øjne. "Skye" jeg kigger sløret op på bilen der lige er blevet stoppet, "Alex" mumler jeg tørt, nogle maskuline arme tager om mig og jeg bliver hevet op at stå, "babe hvad sker der" Alex kigger bekymret på mig, jeg sender ham et misfornøjet blik, han og kigger opgivende på mig "undskyld" siger han kort og tager imod vandet som Jonas endeligt har fundet, "hvad har du gjort ved hende" spørg Alex ham, Jonas kigger ned i jorden "jeg spurgte bare om hun ville have noget coke, men jeg vidste ik hun var misbruger" skynder han siger at sige.
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...