~ Kapitel 43 ~

2.2K 39 7
                                    

Jeg løber udenfor og sætter mig ved poolen, en tåre baner sig vej ned af min kind, og jeg tørre den hurtigt væk, "Skye er du okay" Theo sætter sig bekymret ved siden af mig, jeg ryster på hovedet "nej, men der er intet jeg kan gøre" siger jeg trist, tårende triller ned af mine kinder, men jeg siger ikke en lyd, Theo lægger sin arm om mig og trækker mig ind i et kram, "hey" råber en vred Alex, jeg rykker mig væk fra Theo og kigger op på Alex, "hvad har du gang i" Alex går hurtigt mod os, tårende triller stadigt ned af mine kinder, "nej Alex"siger jeg, og stiller mig ind foran ham og Theo, Noah og Jake kommer løbende ud, de tager hver en af Alex's arme og holder ham tilbage. "Slip mig" råber Alex, jeg vender mig om mod Theo, "det er nok bedst hvis du går" siger jeg, han nikker og går indenfor, Noah og Jake slipper Alex. Jeg vender mig irriteret mod Alex, jeg gider ikke råbe lige nu, så jeg går hurtigt forbi ham, han griber fat i mig og trækker mig hårdt tilbage, "hvor skal du hen" siger han vredt, jeg bider mig hårdt i kinden og prøver, at trække mig fri fra hans greb, "Alex slip det gør ondt" piver jeg, han skubber mig tilbage i væggen, "hold dig væk fra Theo, det er alt jeg beder om" vrisser han, jeg ryster på hovedet, "han er min ven" svare jeg ham, hans øjne lyner mod mig og han smadre hårdt, hans knytnæve ind i væggen. 

Jeg skubber ham skræmt væk og løber indenfor, hvorfor er han lige pludselig blevet så voldsom, jeg sætter mig oppe ved baren, alkoholden jeg har indtaget har ramt mig ret hårdt, og mine øjne er tunge, en blid hånd prikker mig på skulderen, jeg vender mig mod personen, "hey jeg hedder Melissa, jeg er Ethans lillesøster," siger hun stille, jeg kigger forvirret på hende, "det ved jeg" mumler jeg, hun nikker stille, "jeg ville ikke komme imellem dig og Alex," jeg banker min hånd hårdt ned i bordet, hun får et chok og kigger forskrækket på mig, "hvad får dig til at tro, at du er noget værd for ham," vrisser jeg af hende, hun kigger ned i jorden, "og helt seriøst hvis der skulle komme en pige imellem os, ville det ihvertfald ikke være en lille tøs som dig," hendes tåre triller ned af hendes kinder, jeg glipper med mine øjne, hvad laver jeg, "undskyld" udbryder jeg hurtigt til hende, "jeg lader min vrede mod Alex gå ud over dig, og det er ikke okay" siger jeg trist, hun tørre hendes tåre væk, "Melissa jeg er virkeligt ked af det." Jeg rækker min hånd frem mod hende og hun tager tøvende imod den, jeg trækker hende igennem mængden af mennesker, og ud på toilettet, jeg sætter hende ned ved toilettet og finder noget papir frem, jeg tænder vandhanen og putter lidt vand på papiret, "lad mig fikse din makeup," jeg tager fat i hendes hoved, løfter det op og dupper med papiret under hendes øjne, jeg smiler sødt til hende, og hun smiler tilbage "tak" mumler hun stille, jeg ryster på hovedet, "det er det mindste jeg kunne gøre efter den måde, jeg snakkede til dig," siger jeg sødt. 

Vi går ud til baren og bestiller nogle shots, "bund dem på tre 1..2..3" siger jeg, og hun bunder hendes shotglas sammen med mig, jeg er færdig først, men hun er færdig lige efter mig, "woow du kan drikke hurtigt" siger hun forpustet, jeg griner og nikker, "det er mit speciale" griner jeg, hun griner med mig, jeg smiler glad til hende, hun er ligner virkeligt slet ikke Ethan. 

hendes mobil vibrer og hun kigger kort på den, "det er min bror, jeg må hellere lige tage den" siger hun og går udenfor, næsten alle danser til dj'en ude på dansgulvet, jeg smiler, da jeg ser Jake stå og flirte sig ind på Zoe, hun har helt røde kinder og prøver, at ignorer ham, "hey er du okay" Noah sætter sig foran mig, jeg nikker smilende til ham, "jeg så du sad med Etans søster" siger han, jeg nikker igen, "hun er faktisk vildt sød" siger jeg, jeg fortæller ham om Alex udbrud, og hvordan jeg lod det gå ud over Melissa, han sidder og lytter og nikker på alle de rigtige tidspunkter, han er virkeligt bare den bedste, jeg kan altid snakke med ham om alt, "også endte vi med, at sidde her og drikke shots," afslutter jeg, han klapper i hans hænder, jeg kigger mærkeligt på ham, "sådan Skye" siger han og puffer til mig, jeg smiler stolt. 

Jeg kigger på klokken og rynker mine bryn, "hvad er der" spørg han forvirret, jeg rejser mig hurtigt, "der er noget galt" siger jeg hurtigt, jeg rejser mig og går mod udgangen, jeg bumper ind i Alex, "hey Skye kan vi," mere når jeg ikke at høre, fordi jeg allerede er stormet videre udenfor, "hey" kalder han, men jeg fortsætter, jeg kigger rundt i den kæmpe have og ser til min store forskrækkelse, stakkels Melissa ovre ved poolen, hun ser skræmt på den person foran hende, han har taget fat i hendes håndled, jeg gisper og løber derover, "slip mig" klynker hun, personen der har fat i hende, griner og tager fat i hendes anden arm, "hey hun sagde slip" råber jeg, han slipper hende overrasket, han kigger vredt på mig, "skid med dig hun vil gerne" råber han vredt, jeg har aldrig tænkt, at vold er løsningen på situationer, men med alt det alkohol, jeg har indtaget, og fra erfaring af at vide, hvor en ubehagelig situation Melissa er i, svinger jeg min knytnæve ind i maven på ham, han krymper klynkende sammen, Melissa løber om bag mig, hans øjne er vrede og han svinger hans knytnæve mod mig, men den rammer ind i hånden på Alex, som griber den, Alex svinger armen om på ryggen af ham personen, jeg ikke kan navnet på, og skubber ham ned i poolen. 

"Hvorfor skal du altid rode dig ud i sådan noget pis," vrisser han mod mig, jeg rynker mine bryn, "han chikanerede min veninde," beklager jeg mig, han kigger koldt over på Melissa, som om det er første gang han ser hende, "Alex rolig nu" siger Noah stille til ham, "jeg gider ikke redde dig hele tiden," siger han til mig, jeg krydser mine arme og ser surt på ham, "det er der heller ikke nogen der har bedt dig om," han fnyser af mig og går, jeg vender mig hurtigt mod Melissa, "er du okay" spørg jeg hende bekymret, hun nikker, "jeg vil gerne hjem" siger hun, jeg nikker, "Noah hvem har ikke drukket," han peger på Alex, som er på vej væk, "han har drukket lidt, men han kan køre," jeg sukker, "Alex" råber jeg efter ham, han stopper op og vender sig irriteret mod mig, jeg går hurtigt hen til ham, "kan du køre mig og Melissa hjem," spørg jeg stille, han fnyser og krydser sine arme, "hvorfor skulle jeg det" vrisser han, jeg ser skeptisk på ham, "du skylder mig husker du nok," siger jeg og peger på min skulder. 

Skyldfølelsen rammer hans øjne, og han lader sine arme glide ned på siden af ham igen, "okay så skal det være nu," siger han koldt, jeg smiler til Melissa og får hende hen til os, "kom" siger Alex og går ned til hans bil, vi følger villigt efter ham, Melissa sætter sig om bag i, og jeg sætter mig foran ved Alex. "Skriv til din bror" kommandere jeg Melissa, hun nikker og finder hendes mobil frem, Alex starter bilen og kører, mod Ethan og Melissas hus, under hele bilturen er der stille. 

"Så" siger Alex og holder ind på vejkanten, "jeg følger hende lige op," siger jeg stille, han sukker og slukker bilen, jeg hopper ud af bilen og går ved siden af Melissa op til hendes hus, hun åbner stille døren, og vi kan straks hører fodtrin ovenfra, Ethans bekymret ansigt kommer til syne, han krammer hende hurtigt, "er du okay Mel" spørg han, hun nikker og han sender hende, til hendes værelse, han vender sig mod mig, "hey Skye" siger han stille, jeg smiler akavet, "hej" mumler jeg, han kigger over min skulder mod bilen, "jeg kan se du stadigt er sammen med Moore" vrisser han stille, jeg ryster på hovedet, "vi er ikke sammen mere, men han var den eneste der kunne køre nu," siger jeg,vtræder et skridt tilbage og kigger ned på Alex, han er gået ud af bilen og står afslappet op af kølerhjelmen. "Tak for at hjælpe Mel," siger Ethan og smiler til mig, jeg nikker "selvfølgelig hun er virkeligt sød," siger jeg og han træder frem imod mig, jeg kigger forvirret på ham, han læner sig ned mod mig og krammer mig, "nej virkeligt mange gange tak" siger han stille, jeg smiler, hans svage punkt er vel hans lillesøster, gætter jeg på.

Jeg trækker mig fra krammet og smiler til ham, Alex kommer op ved min side, han træder frem foran mig, "så kører vi Skye" siger han og stirre ondt på Ethan, han vender sig mod mig, tager fat i min arm og hiver mig ned til bilen, jeg sætter mig surt ind i hans bil, "gider du slappe af, han sagde bare tak," siger jeg, han kigger skuffet på mig, "du har måske helt glemt, alt det han gjorde mod dig, men det har jeg ikke," han tænder bilen og kører.

"Jeg har skam ikke glemt det," vrisser jeg, han fnyser af mig, jeg krydser mine arme og ser surt ud af vinduet resten af turen, han kører bilen op af min indkørsel og slukker bilen, "tak" mumler jeg surt og skal til at åbne bil døren, han låser bilen indenfra, og jeg vender mig forvirret mod ham, "hvad laver du" spørg jeg forvirret, han læner sig ind mod mig, han kigger seriøst på mig, "lov mig du ikke glemmer, hvad Ethan gjorde mod dig," han kigger lige direkte ind i mine øjne, og jeg nikker, "jeg glemmer det aldrig, det skal du ikke være bange for," siger jeg stille, han låser op og jeg skynder mig, at åbne bildøren og går hurtigt indenfor. "Hej Skye, er du hjemme, så tidligt" spørg min mor og kommer gående ud til mig, jeg nikker, hun kigger ud af vinduet vi har i vores dør, "er det Alex der har kørt dig," spørg hun, "ja" siger jeg stille, hun åbner hurtigt døren og går ud til Alex bil, som mærkeligt nok stadigt står der, "Mor" råber jeg forgæves efter hende. 

"Alex hej hvor skal du hen nu," spørg min mor ind af hans bilrude, som han har rullet ned, "hjem tror jeg" svare han, min mor smiler sødt til ham, "sludder du kan sover her" siger hun, jeg sukker og ruller mine øjne af hende, "tak fru Jackson," siger Alex, han ruller vinduet op og slukker bilen igen, "husk at låse bilen" råber min mor efter ham, han nikker, jeg sparker irriteret til jorden, "hey easy" siger Alex, jeg kigger irriteret på ham, "hvorfor sagde du ja, vi skal videre over hinanden, det nytter ikke hvis vi sover sammen hele tiden," vrisser jeg, han trækker på skulderen, "jeg har intet imod, at sove med dig hver aften" siger han flirtende, og går indenfor til min mor.

Hot MessWhere stories live. Discover now