~ Kapitel 56 ~

1.8K 34 3
                                    

"har nogen set ham siden vi ankom" spørg Jake forvirret Noah, som ryster på hovedet de vender sig om mod mig og kigger forventende på mig, jeg ryster på hovedet, "jeg er også ligeglad," siger jeg og de nikker forstående, "vi må hellere finde ham drenge," bryder Theo ind, de nikker enigt til hinanden, "men det er nok bedst, hvis du ikke tager med," siger Jake og kigger alvorligt på Theo. 

Han kigger forvirret på dem, "men han er min bro lige så meget som jeres," siger han uforstående, Noah sukker og ryster på hovedet, "det passer nok ikke helt lige, siden du blev vild med Skye, har jeres forhold ikke ligefrem været rosenterødt, så måske er det bedst hvis du lader ham værre" siger Noah undskyldende.

Theo nikker forstående og sukker, jeg kigger undskyldende ham, jeg har været en kæmpe grund til, at de to ikke kommer godt ud af det mere, jeg har kæmpe skyldfølelse over det. Noah og Jake går ud af hotellet og vi vinker farvel til dem, "sry Theo" mumler jeg til ham, han ryster på hovedet, "det er ligeså meget min skyld" siger han, vender sig om og går.

"Nå tøser hvad skal vi så lave i denne fantastiske by," siger Lucy opmuntrende og klapper i hendes hænder, jeg smiler til hende, "hvad med noget tøse hygge for engangskyld" siger Zoe, vi nikker begejstreret til hende, hun griner og svinger hendes taske op over hendes skulder, "vi skal alligevel først mødes til aftensmad klokken seks" mumler jeg. 

"Hvad med der" peger Lucy begejstreret på en bar, jeg griner og nikker ivrigt, "gud hvor kan jeg også godt bruge en drink" smiler jeg, de nikker enigt. Vi sætter os ind og bestiller nogle drinks, "så Zoe hvordan går det med dig og Jake" spørg jeg hende nysgerrigt, hun er lige ved, at få hendes drink galt i halsen, hun kigger med store øjne på os, vi flækker af grin over hendes reaktion til mit spørgsmål, og kigger endnu mere nysgerrigt på hende end før.

Hun sukker "fint hvis i absolut skal vide det, så kyssede vi faktisk til den sidste fest, vi var med til" siger hun drømmende, Lucy og jeg kigger skeptisk på hinanden, alle kysser jo når de er fulde, hun ser vores blik og rømmer sig for at få vores opmærksomhed igen, "inden vi havde drukket, han hentede mig hjemme ved mig, og vi kyssede i bilen, inden vi gik ind til festen" smiler hun stort, vi kigger begge overrasket og glade på hende. "Way to go girl" siger jeg glad, og giver hende en high five, hun nikker ivrigt og smiler over hele femøren, "fra nu af er alt vores opmærksomhed på, at få dig og Jake sammen," griner jeg til hende. Hun lyser endnu mere op, "tusind tak piger" smiler hun stort, vi nikker glad til hende og bunder vores drinks.

Vi drikker et par drinks og nogle shots, indtil vi ret så påvirket af alkohol. "Oh fuck piger vi skal være på hotellet til fællesspisning om 5 min" siger Lucy panisk, vi kigger med store øjne på hinanden og samler hurtigt vores ting og halv løber mod hotellet, men det er ret svært, da vi er så påvirket af alkohol, vi når op til hotellet og stopper op for, at virke så ædru som muligt.

"Hey piger hvor har i været henne" spørg Noah bag os, vi vender os næsten synkron om og kigger overrasket på dem, "ingensteder" udbryder Lucy hurtigt, jeg får øjenkontakt med Zoe, og vi bryder ud i grin og falder nærmest begge to, da vi ingen balance har lige nu, "forhelved har i drukket" spørg Jake og løfter Zoe op, jeg kigger sødt på dem og nikker så ivrigt til dem, "fuck det er dumt tøser" hvisker Noah til os.

"Der er i, vi mangler kun jer kom så" vrisser vores lærer bag os, Lucy og jeg gisper på samme tid og retter os hurtigt op og nikker, "hvorfor servere de overhovedet drinks til piger som jer" vrisser Alex til os, han går koldt forbi os og ind på hotellet, jeg kigger surt efter ham sådan en idiot, "lad os gå ind" siger jeg og støtter mig op af Lucy og hende det samme op af mig. "Bedste tøsehygge ever" hvisker hun ind i mit øre, jeg nikker enigt, og vi kigger diskret over på Jake, som hjælper Zoe med at gå så normalt som muligt. 

Hot MessWhere stories live. Discover now