~ Kapitel 36 ~

2.2K 32 2
                                    

"Vil du have  vi ringer til dine forældre" spørg lægen, efter jeg har fået forbinding på og syet det stykke af min skulder hvor metaltingen sad fast, jeg ryster på hovedet "nej tak det går," skynder jeg mig at sige og smiler sødt, lægen nikker "hvem kører dig hjem" spørg han "min ven" siger jeg, uden at tænke over om det er Alex eller Theo, han nikker og sender mig ud på gangen hvor Theo og Alex sidder Theo sidder med krydset arme og ser sur ud, Alex har render under øjnene og ligener en der er ved at dø af bekymring, de kigge op på mig på samme tid. Theo rejser sig hurtigt op og går hen til mig, "er du okay" spørg han og lægger sin hånd på min kind, Alex kommer langsomt gående og hans øjne kigger på Theos hånd, men han siger ikke noget, jeg smiler til Theo og fjerne langsomt hans hånd. "Theo kan du kører mig hjem" spørg jeg og han nikker straks ja, jeg vender mig om og går mod udgangen, jeg ved det er ondt mod Alex, men han skuffede mig virkeligt, jeg kan ikke se på ham lige nu, uden at føle mig skuffet. "Skye please" beder Alex, jeg stopper op, men går så videre uden at kigge tilbage på ham, Theo vender sig mod Alex og smiler hoverende til ham, "stop det Theo" vrisser jeg af ham og han kigger flovt ned i jorden, han havde nok ikke regnet med, at jeg ville lægge mærke til det.

"Skye jeg er glad for at ud endeligt er færdig med ham" siger Theo og smiler til mig, jeg rynker brynende, "hvem har sagt det" siger jeg forvirret, han svare ikke og kigger direkte ud på vejen, jeg sukker og vender også mine øjne mod vejen indtil vi kommer hjem, "tak fordi du kørte" siger jeg og åbner hurtigt min dør, han skynder sig ud af bilen. "Hey Skye vent" siger han, "Theo jeg skal ind vi ses i skolen" siger jeg uden, at vende mig om, jeg er bange for at han ville komme hen og kysse mig igen, det magter jeg slet ikke lige nu. "Skye hvad har du dog lavet" skriger min mor nærmest af mig, da jeg træder ind i køkkenet, jeg vil ikke sige det var Alex, fordi så er det da helt sikkert jeg aldrig for ham, at se igen, "jeg blev svimmel og væltede og ramte ned i en metalting" siger jeg, hun nikker og køber min historie, "jeg går i seng" siger jeg, hun kysser mig på panden og jeg går op på mit værelse, jeg tager nogle natshorts på og beholder min bh på, "av for helved" piver jeg, da jeg lægger mig i sengen, det her går ik, jeg kan ikke ligge mig ned, uden at det gør alt for ondt i min skulder. 

Klokken er tre og jeg har stadigt ikke kunne finde en behageligmåde måde at ligge på endnu, en sten rammer mit vindue og jeg farer sammen i et kæmpe chok, "hva fuck" udbryder jeg, jeg åbner vinduet og kigger forvirret ned. "Alex hvad fuck laver du, skrid hjem med dig" siger jeg og lukker langsomt mit vindue i, en sten rammer igen mit vindue. "Luk mig ind jeg er seriøs" vrisser han højt, jeg tysser på ham og nikker så, jeg lister nedenunder og lister hen til døren og åbner for ham, "Skye jeg er nødt til at snakke med dig" siger han trist, jeg tysser på ham og trækker ham med ovenpå, jeg lukker døren stille i efter os. "Skye jeg er så ked af hvad skete" siger han og stiller sig op af mit bord, jeg siger ikke noget, men kigger væk fra ham, "please kig på mig" beder han, jeg vender mig mod ham. "Forventer du jeg bare siger, at alt er fint fordi, du siger du er ked af det, du havde et valg imellem at hjælpe mig eller smadre Theo, og du valgte big time forkert og det resulterede i, at jeg kom til skade" vrisser jeg af ham. Han nikker forstående, "jeg kom ikke for at blive tilgivet, jeg kom for at sige, jeg er ked af det, og at jeg godt forstår hvis du hader mig" siger han trist, jeg kigger irriteret på ham, "du har nogle seriøse vredes problemer, hvordan i al verden, kan jeg stole på at du ikke gør flere folk fortræd, når du gør det hele tiden." Han kigger flovt væk fra mig, jeg træder frem mod ham og tager min hånd og vender hans ansigt mod mit.

"Du kan ikke love mig du stopper, fordi det er en del af dig og jeg prøver ikke at ændre dig, men kig på mig, jeg kan ikke leve med at være bange for hvem du slår ned næste gang fordi de måske kigger lidt forkert på mig" hans øjne er store, han ved jeg har ret. "Jeg ved det Skye, men til mit forsvar kyssede Theo dig" siger han vredt, jeg slipper hans ansigt "forklar mig, hvordan det giver dig ret til at slå ham i jorden," vrisser jeg "Alex vi to vi hygger os ja, men vi har ikke nogen titel på eller nogen forpligtelse overfor hinanden, jeg siger ikke, at jeg gerne vil have andre drenge til, at kysse mig fordi det vil jeg ikke, alt jeg siger er bare at du havde ingen ret til at smadre Theo, jeg kan godt selv afvise drenge" han kigger såret på mig. "Jeg må sige du er vildt dårlig til, at afvise drenge eftersom, det er tredje gang du lader ham kysse dig" han kigger seriøst på ham, jeg kan godt se at han har ret, men Theo har overrasket mig alle gangene, især da jeg var ved at besvime på skolen, jeg åbner min mund men lukker den igen, jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til det. "Det tænkte jeg nok" siger han koldt. "Det kan godt være jeg er playeren her, men du er den der er fucket med flere drenge på samme tid end mig" vrisser han, jeg gisper højt og giver ham en kæmpe lussing og begynder at græde, hans øjne bliver store, jeg tror først, det han har sagt lige er gået op for ham, jeg krymper mig sammen på jorden og gemmer mit ansigt i min ene hånd, "Skye jeg er virkeligt ked af, hvad jeg sagde det var ikke sådan ment," han sætter sig ned foran mig og lægger sin hånd på min (gode) skulder. 

Jeg skubber hans hånd af mig, "vær sød at gå Alex" siger jeg nærmest hviskende, han ryster på hovedet, "jeg går ikke fra dig" hvisker han trist, "jeg ved godt, jeg har været den største idiot overfor dig og jeg ved, at det var mig der ødelagde det her forhold, til at starte med ved at kysse Isabell, men jeg gør virkeligt alt, jeg kan får at få det her til at fungere," han tørre mine tåre væk men hans hånd, "Måske fungere vi bare ikke som mere end venner" siger jeg stille, han fjerne hans hånd fra min kind. "Så du vil bare være venner" spørg han trist, jeg kigger væk fra ham og nikker stille, "ja" siger jeg, han nikker forstående og rejser sig fra mig, han hjælper mig op at stå, jeg kigger ind i hans brune øjne, det er tydeligt at se på ham, at han er rigtigt ked af det, han tager fat i mine hofter og presser mig op af ham, jeg kigger overrasket på ham og prøver, at skubbe mig væk fra ham. "Alex" siger jeg stille, han tysser på mig, "lad mig" hvisker han så, han læner sig ned mod mig og kysser mig blidt på læberne, han trækker sig lidt væk fra mit ansigt hans vejrtrækning er dyb, jeg tager min hånd om bagved hans nakke og trækker hans læber, hen til mine igen, vi kysser intenst og vores læber smelter perfekt sammen, hans tunge spørg om lov og jeg lader ham snave mig, han placere sine hænder på mine lår, jeg hopper op på ham og sætter mine ben om på hver side af ham, et lille støn forlader mine læber og han bider mig frækt i min underlæbe, han sætter mig ned på mit bord, jeg presser hele min krop ind mod hans.

Han tager fat i mit ene bryst, jeg glemte helt, at jeg kun havde bh og natshorts på, utroligt at vi kunne have en lang samtale, inden han kyssede mig, når jeg har så lidt tøj på. Et lille støn forlader igen mine læber og han smiler ind i kysser, vi stopper kysset og jeg trækker hans trøje af, han kigger lidenskabeligt på mig, "Skye jeg tror.." jeg afbryder, han ved at tysse på ham og kysse ham på læberne, han placere sine hænder på min hofte og skubber mig ud på kanten af bordet, så han kan presse sig ind mod mig, døren til mit værelse bliver åbnet, med et højt brag, vi stopper hurtigt vores kys og kigger panisk på døren. "Skye Jackson hvad har du gang i" råber min mor panisk, hun kigger vredt på Alex, "har jeg ikke sagt, du skulle holde dig fra min datter" vrisser hun mod ham, han tager han trøje fra gulvet og tager den hurtigt på, min far kommer ind af døren bagved min mor, jeg slår mig akavet til hovedet, perfekt tidspunkt for familie møde, Alex ignorer mine forældres blikke. "Farvel Skye" siger han og jeg kigger trist på ham, jeg ved godt at det her farvel, betyder at vi er venner og ikke mere end det, "farvel Alex" siger jeg så trist, "det er det bedste" siger han så stille og jeg nikker trist til ham. 


Hot MessWhere stories live. Discover now