jeg åbner træt mine øjne, "jeg magter ikke skole," udbryder jeg højt hvilket resultere i, at jeg vækker de andre, Lucy kigger surt på og kaster hårdt en pude i hovedet på mig, jeg griner og kaster den tilbage på hende, hun smiler til mig, vi rejser os op og gør os klar, Zoe står allerede nede i køkkenet og har lavet lækre pandekager til os, jeg smiler over hele mit hoved og sætter mig til rette ved spisebordet, "så er der serveret de damer" siger hun og stiller en stak pandekager foran os, Lucy ser sultent på tallerken og vores blikke mødes, vi smiler begge stort til hinanden og kaster os så over pandekage stakken.
Da vi ankommer til skolen, står Noah og Alex over ved hovedindgangen, jeg sukker højlydt, "er det pga Alex," spørg Zoe og jeg nikker, jeg ved godt han redde mig igår, og jeg er virkeligt taknemlig, men jeg har ikke lyst, til at han skal flirte med mig igen, "du er ovre han ik," spørg Lucy mistroisk, jeg nikker bestemt til hende, jeg er helt ovre Alex, det er helt sikkert, vi går målrettet mod indgangen, jeg får øjenkontakt med Noah og han vinker til mig, hvilket får Alex til at kigge ned mod os, da han ser mig bryder han ud i et charmerende smil, han giver mig elevator blikket, mens han slikker sig om hans læber.
"Hej piger" siger Noah sødt da vi kommer op til dem, vi siger alle hej tilbage, Alex smiler lusket til mig, "lad os gå ind" siger jeg uden, at kigger på Alex, jeg går hurtigt mod døren, "Vent lige jeg skal snakke med dig Skye" siger Alex hurtigt, jeg ruller mine øjne og vender mig om mod ham, "ik her" siger han, smilende han tager fat i min arm og hiver med rundt om skolen, jeg kigger panisk op på de andre, men de griner bare af mig, sikke nogle venner jeg har mig, jeg river min arm til mig, "Alex hvad vil du" siger jeg surt, jeg er virkeligt ovre alt det her flirte pis, "stop dit sure humør babe" siger han og tager fat om mine hofter, han skubber mig tættere på ham, jeg skal til at skubbe mig væk fra ham, da jeg høre et højt skrig, Alex slipper hurtigt mine hofter, jeg ser mig forvirret omkring. "Skye Jackson du er på dybt vand" skriger Jessica.
"Perfekt" mumler jeg irriteret, "Jessica det er ikke som det ser ud" prøver jeg, at forklare hende, men hun sætter en hånd op foran mit ansigt, "Spar mig" vrisser hun, jeg kigger fornærmet på hendes hånd. "Okay thats it" siger jeg vredt mine øjne lyner mod hende, "Jessica hvis ikke du fucking fjerner dig fra mit blik lige nu..." siger jeg, men bliver afbrudt inden jeg for snakket færdigt, "Rolig piger" kommer Alex frem og siger, jeg kan se på ham, at han nyder, at vi er to piger foran ham lige nu, jeg kigger vredt på ham. "Alex jeg er fucking træt af dig, du skal holde dig langt fra mig, er det forstået" råber jeg af ham, hans øjne er legesyge og han nyder stadigt øjeblikket, jeg spænder i hele min krop og sparker ham så hårdt, jeg kan mellem benene, han klynker højt og falder på knæ, jeg vender mig vredt mod Jessica. "Skal du også have noget" råber jeg af hende, hun ser skræmt på mig og løber så sin vej.
Jeg vender mig mod Alex, hans øjne er mørke, han ser vredt på mig. "Du er på dybt vand Jackson" siger han med sammenbidte tænder, mine øjne lyner stadigt mod ham, han er skyld i alt det lort der er sket i mit liv siden jeg startede på gym, jeg skal til at sparke ham igen da nogle arme holder mig tilbage. "Rolig Skye" siger Zoe stille, jeg slapper af i min krop og kigger rundt Noah, Jake, Theo og Lucy er her også, "hvad sker der med dig Skye" spørg Lucy stille, jeg tager mig til hovedet og det hele begynder at bliver sløret, jeg vrider mig ud af Zoes arme og prøver at gå mod hovedindgangen, men jeg er for svimmel. Alex der nu står op kigger undrende på mig, mine øjne svimler endnu mere og jeg stopper med at gå. "Jeg har det ikke så godt," mumler jeg, Alex tager fat i mine arme og holder mig oprejst, "Skye hvad sker der" spørg han bekymret, jeg prøver at fokusere mine øjne på ham, men jeg er for svimmel, "jeg er svimmel" for jeg fremstammet, før mine ben kolapser under mig, "Få fat i noget vand til hende nu." Råber Alex højt og Theo begynder, at løbe ind mod skolen, jeg får kvalme og kan mærke, jeg snart brækker mig.
"Væk" stammer jeg og Alex råber at de andre skal gå tilbage, jeg vender mig væk fra Alex og prøver at fjerne mit hår, "jeg tror hun skal brække sig" siger Zoe og Alex holder hurtigt mit hår, jeg brækker mig og begynder stille, at kunne se lidt bedre, Theo kommer løbende. "Vand" råber han stolt og går hen til mig, han får mig op og sidde, han rækker mig vandet, mine hænder ryster og jeg kan ikke styre glasset, "lad mig hjælpe" siger Theo og skal til at tage glasset, "I got it" vrisser Alex og tager vandet ud af hånden på Theo. "Alex" siger Jake, men Alex sender ham et blik som for ham til at holde kæft, Theo rejser sig og går lidt væk fra mig igen, utroligt at Alex stadigt ikke vil have Theo tæt på mig, men det er vel fordi han stadigt ikke har fået mig i sengen.
Han tager fat i mit hoved og får mig til at drikke vandet, alt bliver tydeligere og jeg blinker et par gange, jeg prøver at rejse mig, men falder tilbage på Alex, han lægger sine arme omkring mig, "Skye rolig" siger han stille og roligt. "Ring efter en ambulance, det er best hvis hun kommer på hospitalet," siger han bestemt til de andre, jeg kigger op i hans øjne og synker mit spyt, han er virkeligt sød og dejlig lige nu, men jeg ved at inden i er han en player der skal have sit knald, "Alex" siger jeg stille, han kigger bekymret på mig og nikker, "Jeg har det fint" stammer jeg, han kigger mistroisk på mig, "Skye du var lige ved at besvime, du har det ikke fint" siger han bestemt, men forsigtig jeg rynker mine bryn af ham og fjerner hans arme og rejser mig op, "Se" mumler jeg, han rejser sig op, "Skye det er bedst hvis du tager på hospitalet" siger Noah, jeg kigger over mod de andre og de nikker alle enigt, "okay, men det bliver ikke med ambulance" siger jeg bestemt.
"Jeg kører dig" siger Alex, jeg ryster på hovedet "Nej" siger jeg bestemt, "Hvorfor" spørg han forvirret, "Fordi Alex jeg prøver, at komme over dig og lige nu, har jeg virkeligt svært ved ikke at kysse dig" siger jeg hurtigt, jeg kigger væk fra ham, han tager fat i mit hoved, "Så kys mig" siger han forførende, jeg fjerner hans hænder. "Nej Alex jeg gider ikke være en af dine priser" siger jeg hårdt, hans øjne glipper og jeg ved, at han lige prøvede at få mig til at kunne lide ham igen, så han kunne få mig med i seng, jeg fnyser af ham. "Jeg vil ALDRIG gå i seng med dig Alex" siger jeg vredt, "Jeg kan ikke klare at få mit hjerte knust" råber jeg af ham, og jeg kan mærke, jeg bliver vred igen, "Skye rolig nu" siger Jake forsigtigt og går frem mod mig, min vejrtrækning bliver hurtig og mine øjne bliver svimmlet til igen, denne gang bliver tingene faktisk sort.
______
Hej med jer jeg lægger lige linket til traileren her, jeg ligger den også op i kapitel 1 men husk den er ikke helt færdig da jeg ikke kunne fjerne det der kommer op på skærmen engang i mellem men jeg skal nok få det fikset snarest muligt!
https://www.youtube.com/watch?v=of7YQJhTu0U
(I skal kopier linket eller i kan søge på youtube på "Wattpad book hot mess trailer"
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...