~ Kapitel 12 ~

2.9K 39 0
                                    

Vi har mandag i dag og Gud hvor hader jeg mandage, men hvem gør ikke det. "Skye jeg kører nu hvis du skal have et lift." råber min far nede ved trappen, jeg skynder mig, at lægge det sidste makeup og ellers flyver jeg næsten ned af trappen og ind i min fars sorte BMW.

Mig og pigerne har aftalt, at vi skal ud og shoppe efter skole i dag, jeg glæder mig mega meget især fordi, det er et stykke tid siden vi har haft noget tøse hygge uden drengene, og jeg magter ikke drenge for tiden, de skal altid prøve på noget.

Skole dagen forløber meget normalt, fyldt med kedelige timer osv. Vi får endeligt fri og jeg har aftalt med Lucy og Zoe, at vi møde ude foran skolen, jeg samler mine ting sammen, går ud til mit skab og lægger dem på plads. Jeg kan høre en flok drenge komme gående, jeg syntes, jeg høre mit navn, jeg vender mig forvirret om og ser, at det er Noah der kalder på mig, jeg smiler og går over til ham.

"Hvad så?" Spørg jeg ham, "Hey jeg ville bare spørge om dig og pigerne kommer til Festen, der bliver holdt for alle gymnasier på lørdag?" Jeg nikker smilende "Selvfølgelig" griner jeg "Okay fedt, men pas på vores konkurrenter kommer og hvis Alex ser dig med nogle af drengene fra fodbold holdet, slår han dig ihjel" siger Noah seriøst.

Jeg løfter mit øjenbryn "Det skal han ihvertfald ikke bestemme, jeg gør hvad fuck, jeg vil, med hvem fuck jeg vil" siger jeg surt "Det ved jeg godt Skye, men jeg advarede dig lige" smiler han sødt, jeg nikker og går så ud til pigerne, de står og venter utålmodigt på mig.

"Omg Piger se den her kjole" råber Lucy højt, jeg griner og går hen til hende, hun står med en flot stram Hvid kjole, "Waow den er rigtigt flot" hviner Zoe, jeg nikker enigt vi har været ude og shoppe i 2 timer nu, jeg er faktisk ved at være ret sulten. "Piger hvad siger i til at vi finder noget spise" spørg jeg, Zoe kigger ned på sin mave, tager på den og nikker enigt, som for at vise at hun også er sulten. "Jeg skal lige købe den her også smutter vi" nikker Lucy.

Vi sætter os ind på en cafe der hedder cafe glas, "tøser jeg har hørt, de har en mega lækker tjener herinde" hvisker Zoe stille til os. Lige der kan vi høre en rømme sig, vi kigger alle panisk op og mine øjne møder nogle mørke grønne øjne, som tilhøre den lækreste dreng. Han griner af os "Har i besluttet jer for, hvad i vil have?" Spørg han stadig grinende, han har et ret sødt grin.

Jeg kigger over på de andre piger, de sidder bare og stirre med store øjne på ham, man skulle tro de var vant til at se lækre drenge med vores venner Noah, Theo, Jake og ikke mindst Alex, som jeg ærligt indrømmer, er den lækreste dreng jeg har mødt indtil videre, også lækre end den her lækre tjener, men tjeneren kommer dog ret tæt på.

"Nej tak vi vil gerne vente lidt" svare jeg selvsikkert, han nikker smilende til mig og går så væk, pigerne lever op igen og begynder, at hvine "Holy shit ham vil jeg gerne sætte tænderne i!" Siger Lucy energisk, Zoe nikker enigt. "Forhelved piger" Griner jeg, vi beslutter os for at vi alle vil have en kylling sandwich og en cola ved siden af.

Tjeneren kommer hen til os igen og jeg bestiller ved ham, lige inden han går, kigger han på mig og siger "Jeg hedder btw Ethan" jeg kigger overrasket på ham og smiler så, "Skye" svare jeg ham rødmende, han vender sig om og går, pigerne hviner igen, jeg tysser på dem og vi flækker af grin.

"Hey tøser hvad laver i her" siger en drenge stemme bag os, jeg vender mig om og ser Noah, Jake, Theo og Alex stå og smile til os. "Vi er på tøsetur" svare Lucy dem, Alex går over til mig og lægger sin hånd på min skulder "Hey smukke, hvad siger du til at vi to går ud om bagved" siger han forførende.

"Hvad med et nej" svare jeg flabet, de andre drenge begynder at grine af min kommentar og som prikken over i'et, skubber jeg Alex hånd væk fra min skulder. "Hey her er jeres mad" siger Ethan glad, da han kommer hen til os, han sætter maden på bordet og kigger så op på drengene.

"Alex" siger han så surt, jeg kigger overrasket på Ethan, kender han Alex. "Ethan smut med dig" siger Alex med en spændt kæbe og hvide knoer, det ser ikke ud til at hverken Ethan eller Alex kan lide hinanden, Ethan kigger på mig, også på Alex han ser, at Alex stadig står ret tæt på mig.

"Skye jeg syntes du ser ret sød ud hvad med at jeg giver dig mit nummer" smiler han charmerende til mig. "Aldrig i livet back off Ethan" Svare Alex, jeg bliver irriteret over, at han skal svare for mig og kigger surt på ham, jeg finder min mobil frem fra min taske og rækker den til Ethan.

"Lyder godt" siger jeg til ham, han smiler tilfreds og skriver så hans nummer, siger jeg skal ringe til ham også vender han sig om og går. "Hvad Fuck laver du Skye" Råber Alex "Undskyld mig, men du er ikke min far okay Alex" råber jeg tilbage, de andre siger ingenting, men står bare og kigger forvirret på os begge to "Skye du har ingen ide om, hvad Fuck du har gang i" råber han tilbage.

"Alex søde skat, jeg gør hvad fuck der passer mig" svare jeg ham ekstremt flabet, hans øjne bliver mørke og hans kæbe er helt spændt. "Skye det her er ikke en joke" råber han igen, jeg griner ham flabet op i hovedet "Alex hvad med, at du får styr på dit eget liv, istedet for at rode med mit" svare jeg ham koldt, han skal lige til at råbe af mig igen, da Noah river ham væk.

"Kom Alex jeg tror det er bedst hvis vi går nu" siger han bekymret, Alex river sig ud af hans greb og ser mere vred ud end nogensinde. "Jeg har advaret dig Skye" siger han vredt og vender sig om og går, efterfulgt af de andre drenge "Woow Skye du var godt nok hårdt ved ham syntes du ik" siger Zoe forsigtigt, sikkert fordi hun er bange for, at jeg flipper på hende også.

"Næh ikke rigtig, jeg er træt af at han prøver at styre mit liv" svare jeg irriteret, hun nikker enigt "Kom skal vi smutte hjem af" siger Lucy, jeg nikker og vi går ud af shopping centret og tager en bus hjem.

E - Ethan / S - Skye

S - Hey Ethan det Skye.
E - Hej Skye hvor er jeg glad for at du skriver, jeg troede du havde glemt mig.
S - Ahaha nej self ikke.
E - Må jeg spørge om noget.
S - Self hvad så?
E - er dig og Alex Moore en ting?
S - Er du sindssyg, nej jeg kan ikke tage ham
E - okay søde ville bare lige være sikker på, at jeg ikke rodet ved hans pige
S - Stop dig selv, jeg er ihvertfald ikke hans pige og, det bliver jeg aldrig.
E - Godt så vil du måske på date med mig?
S - Helt sikkert hvornår?
E - Fredag jeg hente dig klokken 18:00?
S - Helt sikkert ses.
E - ses smukke ❤️

Hot MessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin