"Kom nu det bliver" sjovt siger Jake til os.Lige nu er drengene igang med, at prøve på, at overbevise os om, at tage med dem på nat klub. De siger det ikke bliver sjovt uden noget lækkert, at kigge på. Zoe og Lucy har sagt, at de ikke tør, fordi hvis vi bliver opdaget af lærerende, bliver vi sendt hjem med det samme.
Jeg har på den ene side mega meget lyst til, at sige ja, men så på den anden side ik, da jeg ikke vil blive sendt hjem. "I får 5 minutter til at bestemme jer ellers går vi uden jer" siger Alex med en iskold og ligeglad tone, jeg fnyser og ser over på pigerne, "jeg er i tvivl om jeg gider at være sammen, med den idiot hele natten" mumler jeg til dem.
Med et bliver jeg hevet hen mod Alex og han kigger udfordrende på mig, men stadig en anelse vredt "Pas på hvad du siger Skye" bider han af mig. "Kom nu bare med piger, det skal nok blive hyggeligt" halv råber Noah, mens han kaster hænderne op i vejret. Jeg kigger på Zoe og Lucy og vi nikker i kor "Fint vi tager med" svare Lucy opgivende, "men giv os lige en halv time til at skifte og gøre os klar". Drengene nikker mod os, men rør sig ikke "Det betyder så at i skal smutte nu, også kommer vi ind til jer om en halv time" Siger jeg til dem, de griner til hinanden og går så ud.
(Pigernes fantastisk outfits)
Mig og pigerne er endeligt blevet færdig, og jeg er ret tilfreds med vores looks, og vi er blevet klar på kun 15 min ret imponerende faktisk.
"Øhm i må altså ikke gå ud nu" siger en lille genert stemme, det er Sara, der står med nattøj på og en bog i hånden "Please ik sig det til en lærer" råbe hvisker Zoe til hende, "men hvorfor bliver i ikke bare på værelset" siger hun nervøst mens hun piller ved hendes bog.
"Prøv og her hør Sara vi skal ud og have det sjovt, og du kan lige vove på, at ødelægge det for os" råber Lucy med en løftet pegefinger, Sara bliver helt rød i hovedet og kigger hurtigt ned i jorden, jeg kigger strengt på Lucy og løfter øjenbrynet, som for at sige til hende, at hun skal sige undskyld, hun sender mig et hvad blik og bider sig så i læben. Hun vender sig imod Sara "okay undskyld Sara, jeg vil bare virkeligt have en god aften uden, at skulle tænke over at du stikker os til en lærer" Sara bløder lidt op og kigger nu op igen "jeg lover, jeg ikke siger noget" siger hun med en anelse mere selvtillid.
Vi smiler alle til Sara og vinker farvel til hende da vi går ud af døren. Zoe banker på drengens dør, og den bliver hurtigt åbnet, en smilende Theo står i døren og laver en håndbevægelse mod rummet, for at fortælle vi skal gå ind.
Vi står alle tre akavet i midten af drengenes værelse, de giver os alle elevatorblikket og Zoe's ansigt skifter til rød, Alex griner et hæst grin og pifter "Kæft i set godt ud piger". Jeg ruller øjne af hans kommentar "Skal vi komme afsted eller hvad" siger jeg utålmodigt, de nikker enige og vi går ud af værelset.
Vi sniger os ud igennem hotellet, vi skal bare undgå lærerendes værelser, også skal det nok gå "Vi tager trappen, så kan vi ihvertfald ikke blive taget i elevatoren af dem" hvisker Lucy til os mens hun bevæger sig mod trappen, jeg sukker og går efter de andre, jeg er virkeligt doven så magter ikke trapper.
"Lad os gå ind på det diskotek derovre" råber Noah til os. Theo tager fat i mig og trækker mig afsted, og de andre følger efter, jeg griner og trækker mig væk fra Theo, jeg kan se Alex's øjne lyne mod Theo, han stoler vidst ikke helt på, at Theo ikke bryder deres kodeks igen, jeg fnyser og sætter armene over kors, jeg gider ikke tænke over, at Alex ikke vil have, at mig og Theo er tæt sammen uden, at han skal blive sur, jeg går med raske skridt over mod Alex.
"Hvad er dit problem" siger jeg op i hans hoved og kigger surt på ham, "Hvad snakker du om smukke" svare han flirtende tilbage og bider sig selv i læben, "Du ved det godt du sender dræberblikke til Theo så snart, at jeg er tæt på ham" jeg kigger flabet på ham og rynker brynene, han ansigtsudtryk skifter og bliver helt mørkt, han kæbe spændes "Bland dig udenom Skye" vrisser han af mig, jeg kigger overrasket på ham. Wow den dreng har temperament "Hold nu op med det der, vi skal have en hyggeligt aften" siger Zoe tvært til os vi nikker til hinanden og smiler så "våbenhvile?" Spørg Alex, jeg tager hans hånd og ryster den mens jeg griner og nikker ja.
Musikken pumper derudaf, vi hopper og danser ude på dansegulvet, vi har alle drukket en hel del, og har det mega sjovt, det hele er en smule sløret for mig og Alex står bag mig med hans arme rundt om min mave, jeg er for fuld til at blive sur på ham og råbe af ham, det er jo ikke fordi han prøver at kysse mig, fordi der går min grænse, og det tror jeg godt han ved.
Jeg vender mig om og tager mine arme op om hans hals, vi danser tæt op af hinanden og han trækker mig helt ind til hans krop "Du er meget sjovere når du er fuld" råber han ned i mit øre, jeg giver straks slip på ham "hvor er du fucking dum, at høre på bare fordi, jeg danser med dig, er jeg lige pludselig meget sjovere, fordi jeg ikke afviser dig" råber jeg af ham, han kigger overrasket på mig, jeg vender mig om og går op mod baren, jeg skal have mere at drikke.
Jeg får 10 shots og bunder dem hurtigt, mit blik spejler ud over dansegulvet, jeg vil finde de andre Alex står og danser med en blondine og hun prøver desperat på ham, jeg griner over situationen og finder de andre sidde henne ved en sofa i hjørnet, jeg går hen til dem og sætter mig ved siden af Zoe, de andre vinker og griner.
Ovre i hjørnet sidder en dreng jeg ikke kender, jeg hvisker til Noah og spørg hvem han er, og han svare, at det bare er en dreng de faldt i snak med, jeg rejser mig op og går ned ved siden af drengen i hjørnet. "Hej jeg hedder Skye" råber jeg til ham "Simon" råber han tilbage.
Vi sidder i et stykke tid og snakker og ender med, at stirre på hinanden med et intensest blik, han tager fat om min nakke og trækker mig hen til ham, vores læber rør og bevæger sig mod hinanden, jeg sætter mig oven på ham, og vi snaver hans hænder går fra min nakke og ned til min røv, sådan sidder vi i et stykke tid indtil, at de andre rømmer sig og jeg stopper kysset, jeg trækker mig ned ved siden af Simon igen, og kigger afventende på de andre "Vi skal hjem nu" svare Alex koldt til mig, hvem fanden har tisset på hans sukker mad, jeg nikker og vender mig mod Simon kysser han hurtigt en sidste gang, og giver ham så mit nummer Zoe og Lucy kommer op ved siden af mig og hviner, jeg griner og vi går alle samlet mod hotellet.
Forfatter besked
Hello smukke mennesker.
Hvis der er nogen derude der læser med, så ville der være vildt fedt, hvis i lige skrev en kommentar om hvad i syntes om bogen, indtil videre.
Hvis i har nogle ideer til bogen, så må i også meget gerne skrive dem.😱Tak på forhånd ❤️❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Hot Mess
Fiksi RemajaSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...